Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - So High (Ikigai Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers - So High 2019
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Mashup Jack)
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Jaaaaa hij was zo vet!
Deed het ook erg goed daar moet ik zeggen
Deed het ook erg goed daar moet ik zeggen
Wat een plaat
Wildstylez
Noisecontrollers
Ff gokje van de titel: Flying High/Going High :p
Wildstylez
Noisecontrollers
Ff gokje van de titel: Flying High/Going High :p
Dikke track weer van de mannen!
Digital age is baaz
Digital age is baaz
Ik vind hem wel vet hoor! 
Lekker housey met een fijne reverse altijd! en van die gekke middenstuk soundjes of hoe dan ook
Lekker housey met een fijne reverse altijd! en van die gekke middenstuk soundjes of hoe dan ook
-
J
Noisecontrollers, Wildstyelz...
Het zijn gewoon goden.
Het zijn gewoon goden.
Weer vette plaat, erg nieuwsgierig wat er allemaal op dat album komt 
Cheesy maar krachtig. Heerlijk gewoon 
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Leuke melodie. En ik ben blij dat ze terug zijn overgeschakeld naar hun hardere kicks.
Totaal niet mijn ding, Astral achtige melodie, hoge pitchkicks en zeer kazige vocals 
Dacht dat jij juist van pitch kicks hield?Lyst wrote:Totaal niet mijn ding, Astral achtige melodie, hoge pitchkicks en zeer kazige vocals
roberttt wrote:Dacht dat jij juist van pitch kicks hield?Lyst wrote:Totaal niet mijn ding, Astral achtige melodie, hoge pitchkicks en zeer kazige vocals

Ja, alleen als ze niet pitchenroberttt wrote:Dacht dat jij juist van pitch kicks hield?Lyst wrote:Totaal niet mijn ding, Astral achtige melodie, hoge pitchkicks en zeer kazige vocals
Zaterdag gehoord, hij is echt zo dik zoals ik dacht 
Laat DA eens vaart maken met hun releases. Eerst was sprake van 1 release per 2 weken. Dan mag er toch zo onderhand wel eens wat gebeuren 
Dat gelde voor 10 weken, en die 10 weken zijn al om.hurricane wrote:Laat DA eens vaart maken met hun releases. Eerst was sprake van 1 release per 2 weken. Dan mag er toch zo onderhand wel eens wat gebeuren
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Lekker euforisce melo 
Agree to thatPNXRMX wrote:Cheesy maar krachtig. Heerlijk gewoon
That's All We Needb-ram wrote:Agree to thatPNXRMX wrote:Cheesy maar krachtig. Heerlijk gewoon
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
A
Die stage is echt modderdik