Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 11:19 
 
Hardtraxxer

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): Trick or Treat

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm een tikje eentonig, maar wel redelijk wat drive. Jammer van die omhooggepitchte kicks op 't eind, klinkt voor geen meter imo, die waren naar beneden vetter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 12:09 
 
Hardtraxxer

Vind hem ook eentonig en zelfs een beetje irritant. die pitchkicks vind ik niet echt storend. De laatste 2 platen van hun, IQON-anthem en deze, vallen me zwaar tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 12:53 
 

Gods gruwelijk wat een dikke plaat weer dit :worship:

Deze heet trouwens Trick Or Treat (Of hoe je het schrijft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer van de kicks maar heerlijke drive. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me werkelijk helemaal niks. Kazige irritante melodie in de climax en de kicks beginnen steeds meer de foute kant op te gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit word denk het het niveau bij Qapital, neem aan dat dit een 'harde' plaat is waar ze aan hebben gewerkt voor dat feest. Ik vind het een beetje tegenvallen, maar dat komt ook omdat ik altijd meesterwerken ben gewend van Noisecontrollers. Ik vind het best een lekker plaat, maar deze zal snel vergeten worden denk ik aangezien het een erg simpele plaat is. Dan hoor ik liever platen als Sanctus, Bass Mechanics, Surge Of Power, E=nc2 en Samara!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:07 
 
Hardtraxxer

Dafuq is dit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus die pitchkicks weer zeg......
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam gisteren helemaal prima tot zijn recht :). Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik keek eigenlijk wel uit naar dit nummer toen ik hun nieuws hierover zag op twitter. Een harde track is het absoluut niet :( verder wel geinig nummer, maar geen Noisecontrollers niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Saai voor noisecontrollers begrippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Wat een boutplaat zeg :( heb toch wel meer verwacht van deze heren..
die melodie is zo niet mooi gewoon haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

halloween WTF.......

wat een schijtnummer zeg :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Gods gruwelijk wat een dikke plaat weer dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de kicks, voor de rest een heerlijke plaat :D
Noisecontrollers blijven voor mij samen met J&W en Scope DJ de 3 beste Mainstream Producers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Intro is prima, melodie wat saai, heb betere gehoord, desalniettemin prima nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:05 
 

Irritante plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klonk heerlijk daar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkerrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje eentonig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijke irritante synth, vet gedaan ook die 'tweede' climax. Lekker zweverig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:35 
 
Hardtraxxer



@52:27

Die mid intro is het eerste van Noisecontrollers wat me boeit in ruim een jaar ^^

Alleen jammer dat het nummer eentonig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:41 
 

Dikke 10, more I can't say :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:53 
 
Hardtraxx Newbie

Prima plaatje hoor :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks