Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als jij het zo wil opvatten kun je dat doen ja. Niet mijn probleem. Maar als ik reacties zoals die van Meph0 op me af krijg kun je niet van me verwachten dat ik dat ga negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feit is dat jij 9 van de 10 keer begint met uitlokken. Daar heb ik je op PB nog over aangesproken, je weet de consequenties. Nou klaar met het door de war schoppen van dit topic en het gewoon lekker over de track gaan hebben.

edit: Reacties hierop mogen op PM, niet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede track, ligt lekker in het gehoor. ik vind juist dat de pitch kicks bij dit nummer een bepaalde energie meegeven. Let's face it, duurt nog wel even voordat dit nummer word gereleased... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw? Nee
Heerlijk? JA! Simpel, maar effectief dit nummer. Genoeg drive in ieder geval en die pitchkicks gaan niet zo achterlijk hoog :D Prima dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man wat is deze plaat heerlijk.
Die drive! Die energie!
Vanaf 3:10 :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ge-wel-dig.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 04:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Raw? Nee
Heerlijk? JA! Simpel, maar effectief dit nummer. Genoeg drive in ieder geval en die pitchkicks gaan niet zo achterlijk hoog :D Prima dit!

Helemaal mee eens! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:19 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem helemaal lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind hem wel leuk op zich, dikke drive in de climax :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks