Lekker trackje weer, ging goed toen op XQ. Ook in HQ klinkt hij dik.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Niet overtuigd, wat een kutkick 
Buiten het feit dat ik dit totaal niet hard vind moet ik toch zeggen dat ik hem geweldig vind
Melodie mag dan eentonig zijn maar die raakt me wel diep
Kick had wel iets meer kracht mogen hebben.
Een 10 vind ik wat overdreven, maar een 9 moet deze plaat wel halen.
Een 10 vind ik wat overdreven, maar een 9 moet deze plaat wel halen.
Saaie track, net als dat IQON anthem is er niks aan.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Wow wat een bak drive in de climax zeg
Heerlijk dit!
Darknezz wrote:Wow wat een bak drive in de climax zegHeerlijk dit!
Synth doet me denken aan Death of a Demon.
Heel vet, noisecontrollers zijn goed bezig de laatste tijd!
In een attempt om de standaardmeuk van Noisecontrollers te doorbreken vind ik hem geslaagd.
Lekkere simpele climax, maar vind hem zeker vet ! 
Ik ben deze plaat toch wel meer gaan waarderen! Die hele simpele melodie weer me op de een of andere manier nu wel te pakken. Ik wil deze graag een keer live horen, want ik denk dat deze plaat live toch erg vet zal zijn! 
Ik was net effe HWS 20 aan het luisteren, toen hoorde ik dit plaatje voor bij komen.
Wat een heerlijke track, lekkere drive
!!

Wat een heerlijke track, lekkere drive
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wat een dikke plaat toch weer he.... ze leveren alleen maar pareltjes
!
Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn...Wildstylerz wrote:wat een dikke plaat toch weer he.... ze leveren alleen maar pareltjes!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
want?Elexz wrote: Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn...
Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.Skyscraper wrote:want?Elexz wrote: Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn...
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
ja ok dat is jouw mening dan, ik ben het er niet mee eens. vind dit juist echt een hele goede trackElexz wrote: Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.
Mooi verhaal.Elexz wrote:Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.Skyscraper wrote:want?Elexz wrote: Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn...
Noisecontrollers blijven ----->VOOR MIJ<----- (@Elexz) een tof duo met leuke tracks.
Klopt, dat is mijn mening. Het is niet voor niets een forumSkyscraper wrote:ja ok dat is jouw mening dan, ik ben het er niet mee eens. vind dit juist echt een hele goede trackElexz wrote: Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.
Dank je!Daveytl wrote:Mooi verhaal.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
smaak/meningSkyscraper wrote:want?Elexz wrote: Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn...
Dat zou ik niet gelijk zeggen, maar je hebt er in ieder geval verdomd veel moeite mee om iemand anders zijn mening te respecteren. Je kunt iemand ook normaal vragen waarom hij iets vindt, en niet gelijk iemand belachelijk maken/ onderuit halen.Elexz wrote: En dan ben ik prententieus-intelligent, interactie-incapabel (nog fout gespeld zelfs), en sociaal gestoordlololololol
Mijn reactie verwijderd toevallig, admins? Doe dat dan gelijk ook voor de rest, offensive was hij namelijk niet.
Blijkbaar uit ik het elke keer weer op een manier dat jullie boosjes worden 
Het ging allemaal prima totdat Meph0 een kansloos uitscheldende reactie plaatste. En dan mag ik daar niet verdedigend op reageren? Wtf is mis met jullie admins? Uitschelden mag wel, maar verdedigen niet? Triest hoor.
Is hopen dat een reactie van iemand sarcastisch is iemand belachelijk maken of onderuit halen? Dacht het niet. Heel slap weer dit, mij van dingen beschuldigen die in dit topic niet eens de oorzaak van het gezeik zijn. Get your facts straight, in plaats van weer dingen te roepen die niet waar zijn. Jullie zijn degene die lijp werden van mijn reactie hoor, dat ik me daarop vervolgens ga verdedigen (wat blijkbaar weer niet mag) is gewoon heel normaalDaveytl wrote:Dat zou ik niet gelijk zeggen, maar je hebt er in ieder geval verdomd veel moeite mee om iemand anders zijn mening te respecteren. Je kunt iemand ook normaal vragen waarom hij iets vindt, en niet gelijk iemand belachelijk maken/ onderuit halen.
Het ging allemaal prima totdat Meph0 een kansloos uitscheldende reactie plaatste. En dan mag ik daar niet verdedigend op reageren? Wtf is mis met jullie admins? Uitschelden mag wel, maar verdedigen niet? Triest hoor.
En weer een trolololol topic met, hoe kan het ook anders, ElexzZZzz 
Nee, maar dit is wel een voorbeeld van het feit dat jij (meningen van) anderen niet accepteert:Elexz wrote: Is hopen dat een reactie van iemand sarcastisch is iemand belachelijk maken of onderuit halen?
Tevens ben je constant mensen aan het uitlokken, wat ik ook niet echt chill vind.Elexz wrote: Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.