Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker trackje weer, ging goed toen op XQ. Ook in HQ klinkt hij dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Niet overtuigd, wat een kutkick >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten het feit dat ik dit totaal niet hard vind moet ik toch zeggen dat ik hem geweldig vind :worship: Melodie mag dan eentonig zijn maar die raakt me wel diep :loving: Kick had wel iets meer kracht mogen hebben.
Een 10 vind ik wat overdreven, maar een 9 moet deze plaat wel halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaie track, net als dat IQON anthem is er niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict

Wow wat een bak drive in de climax zeg :drool: Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Wow wat een bak drive in de climax zeg :drool: Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Synth doet me denken aan Death of a Demon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet, noisecontrollers zijn goed bezig de laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In een attempt om de standaardmeuk van Noisecontrollers te doorbreken vind ik hem geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere simpele climax, maar vind hem zeker vet ! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben deze plaat toch wel meer gaan waarderen! Die hele simpele melodie weer me op de een of andere manier nu wel te pakken. Ik wil deze graag een keer live horen, want ik denk dat deze plaat live toch erg vet zal zijn! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was net effe HWS 20 aan het luisteren, toen hoorde ik dit plaatje voor bij komen.
Wat een heerlijke track, lekkere drive :D !!

:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, doet me niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

wat een dikke plaat toch weer he.... ze leveren alleen maar pareltjes ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
wat een dikke plaat toch weer he.... ze leveren alleen maar pareltjes ^^ !

Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:19 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn... >.<


want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Elexz schreef:
Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn... >.<


want?

Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.


ja ok dat is jouw mening dan, ik ben het er niet mee eens. vind dit juist echt een hele goede track
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Skyscraper schreef:
Elexz schreef:
Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn... >.<


want?

Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.

Mooi verhaal.

Noisecontrollers blijven ----->VOOR MIJ<----- (@Elexz) een tof duo met leuke tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Elexz schreef:
Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.


ja ok dat is jouw mening dan, ik ben het er niet mee eens. vind dit juist echt een hele goede track

Klopt, dat is mijn mening. Het is niet voor niets een forum :thumbup:

Daveytl schreef:
Mooi verhaal.

Dank je! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Elexz schreef:
Ik hoop zo erg dat die 2 zinnen sarcastisch bedoelt zijn... >.<


want?

smaak/mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
En dan ben ik prententieus-intelligent, interactie-incapabel (nog fout gespeld zelfs), en sociaal gestoord :lol: lololololol

Dat zou ik niet gelijk zeggen, maar je hebt er in ieder geval verdomd veel moeite mee om iemand anders zijn mening te respecteren. Je kunt iemand ook normaal vragen waarom hij iets vindt, en niet gelijk iemand belachelijk maken/ onderuit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn reactie verwijderd toevallig, admins? Doe dat dan gelijk ook voor de rest, offensive was hij namelijk niet.

Daveytl schreef:
Dat zou ik niet gelijk zeggen, maar je hebt er in ieder geval verdomd veel moeite mee om iemand anders zijn mening te respecteren. Je kunt iemand ook normaal vragen waarom hij iets vindt, en niet gelijk iemand belachelijk maken/ onderuit halen.

Is hopen dat een reactie van iemand sarcastisch is iemand belachelijk maken of onderuit halen? Dacht het niet. Heel slap weer dit, mij van dingen beschuldigen die in dit topic niet eens de oorzaak van het gezeik zijn. Get your facts straight, in plaats van weer dingen te roepen die niet waar zijn. Jullie zijn degene die lijp werden van mijn reactie hoor, dat ik me daarop vervolgens ga verdedigen (wat blijkbaar weer niet mag) is gewoon heel normaal ;) Blijkbaar uit ik het elke keer weer op een manier dat jullie boosjes worden :lol:

Het ging allemaal prima totdat Meph0 een kansloos uitscheldende reactie plaatste. En dan mag ik daar niet verdedigend op reageren? Wtf is mis met jullie admins? Uitschelden mag wel, maar verdedigen niet? Triest hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer een trolololol topic met, hoe kan het ook anders, ElexzZZzz :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Is hopen dat een reactie van iemand sarcastisch is iemand belachelijk maken of onderuit halen?

Nee, maar dit is wel een voorbeeld van het feit dat jij (meningen van) anderen niet accepteert:

Elexz schreef:
Wat want? Kan je niks zelf concluderen of zo? Ze produceren juist alleen maar troep de laatste tijd, en deze plaat is daar een van.

Tevens ben je constant mensen aan het uitlokken, wat ik ook niet echt chill vind.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks