Mijn reactie verwijderd toevallig, admins? Doe dat dan gelijk ook voor de rest, offensive was hij namelijk niet.
Daveytl schreef:
Dat zou ik niet gelijk zeggen, maar je hebt er in ieder geval verdomd veel moeite mee om iemand anders zijn mening te respecteren. Je kunt iemand ook normaal vragen waarom hij iets vindt, en niet gelijk iemand belachelijk maken/ onderuit halen.
Is hopen dat een reactie van iemand sarcastisch is iemand belachelijk maken of onderuit halen? Dacht het niet. Heel slap weer dit, mij van dingen beschuldigen die in dit topic niet eens de oorzaak van het gezeik zijn. Get your facts straight, in plaats van weer dingen te roepen die niet waar zijn. Jullie zijn degene die lijp werden van mijn reactie hoor, dat ik me daarop vervolgens ga verdedigen (wat blijkbaar weer niet mag) is gewoon heel normaal

Blijkbaar uit ik het elke keer weer op een manier dat jullie boosjes worden

Het ging allemaal prima totdat Meph0 een kansloos uitscheldende reactie plaatste. En dan mag ik daar niet verdedigend op reageren? Wtf is mis met jullie admins? Uitschelden mag wel, maar verdedigen niet? Triest hoor.