Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 11:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Artiest: Clive King & DJ Pavo ft Mc Axys

Track(s): Trick or Treat (HardClassics Halloween Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tweede deel van de climax vind ik leuk. De kick uit het eerste deel hebben destijds vrijwel heel 2005-2006 voor mij verpest. Vind het nog altijd niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Uh de kicks zijn het zelfde in beide delen? Er is alleen een lichte reverse bijgekomen? Ik vind die kicks juist heerlijk, diep, clean en laag. Melodie is wel een beetje een ripoff van Blckr Thn Blck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 19:19 
 

Deze is vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die lange break. Rest klinkt erg goed. Wist niet dat Clive King nog produceerde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Uh de kicks zijn het zelfde in beide delen? Er is alleen een lichte reverse bijgekomen? Ik vind die kicks juist heerlijk, diep, clean en laag. Melodie is wel een beetje een ripoff van Blckr Thn Blck.

Ok, fair enough, dat stukje reverse helpt mij echter bij het waarderen ervan. Zonder dat vind ik het kaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke opbouw van de melodie in de break en wat een heerlijke kicks. Klinkt ontzettend fijn dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:28 
 
Hardtraxx Elite

De opbouw is aan de lange kant, maar wat heerlijk dat dit weer gemaakt wordt! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt deze sound een beetje terug.
Gruwelijk lekker nr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummertje maar ik snap niet helemaal hoe een concept als Hardclassics een nieuw anthem kan hebben :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg lekker nummer!
Waarom komen er gewoon niet vaker van dit soort tracks uit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Clive King. Da's lang geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is deze nog ergens uitgekomen trouwens? Wil hem graag hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Sorry voor de bump, maar het schoot me ineens te binnen dat dit een geweldig Qlimax anthem zou zijn geweest. Wel met andere vocals natuurlijk.

en:
Leonidas schreef:
Is deze nog ergens uitgekomen trouwens? Wil hem graag hebben :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks