patrickjeb wrote:Die 1e zin was voor de post erbovenjambekkie wrote:Dit lijkt me zeker geen The Pitcher.patrickjeb wrote:Misschien een nieuwe Pitcher?
Naja, deze is gedraaid door Frequencerz:
(filmpje)
Mis een nieuwe Freq.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
K
- 3 posts member since 2011
- last seen Jul 2012
Weet iemand hoe dit nummer heet ?
Of is het meer hardcore dat ik het daar moet posten?
Was aan het einde van Thrillogy dat Promo, B-front & Headhunterz te gelijk draaiden.
View on YouTube
Was aan het einde van Thrillogy dat Promo, B-front & Headhunterz te gelijk draaiden.
View on YouTube
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Dat is Re-style - Get it crackin (2011 edit)Kamphuus wrote:Weet iemand hoe dit nummer heet ?
View on YouTube
Hoort niemand er dan Inner Creativity in? Is echt precies dezelfde melodie. De kick is ook typisch B-Front. Maar 2e climax heeft een typische The Pitcher synth. Dus Misschien Inner Creativity (The Pitcher Remix)?
Nudat je het zegt, kan wel eens waar zijn:-)tomac wrote:patrickjeb wrote:Gedraaid door The Pitcher & Slim Shore:
Hoort niemand er dan Inner Creativity in? Is echt precies dezelfde melodie. De kick is ook typisch B-Front. Maar 2e climax heeft een typische The Pitcher synth. Dus Misschien Inner Creativity (The Pitcher Remix)?
Euuuhh, effe serieus? totaal niet dus, ten eerste hoor ik al geen IC vocals, hoeven we over de rest al niet te discussierenVincent_ wrote:Nudat je het zegt, kan wel eens waar zijn:-)tomac wrote:patrickjeb wrote:Gedraaid door The Pitcher & Slim Shore:
Inderdaad :')Roebén wrote: Euuuhh, effe serieus? totaal niet dus, ten eerste hoor ik al geen IC vocals, hoeven we over de rest al niet te discussieren
-
T
Inner Creativity (The Pitcher's Re-Amp) zou het dan moeten worden.Vincent_ wrote:Nudat je het zegt, kan wel eens waar zijn:-)tomac wrote:patrickjeb wrote:Gedraaid door The Pitcher & Slim Shore:
Code Black
Had a great week with Wasted Penguinz, finished two tracks and a whole lot of COD. Just dropped them off at the airport and now waiting for Toneshifterz to arrive in about 50 minutes. Let the good times roll.

Had a great week with Wasted Penguinz, finished two tracks and a whole lot of COD. Just dropped them off at the airport and now waiting for Toneshifterz to arrive in about 50 minutes. Let the good times roll.
Vind die bezopen Penguins heerlijk zweverige tracks maken. En Code Black is technisch gezien ook een baas. Kan best wel eens wat worden! Ben benieuwd
Totaal niet? Dan heb je volgens mij geen enkel ritme gevoel.... Dat het geen remix is geloof ik best door die vocals ja. Maar de melodie is bijna een 1 op 1 kopie.Vincent_ wrote: Euuuhh, effe serieus? totaal niet dus, ten eerste hoor ik al geen IC vocals, hoeven we over de rest al niet te discussieren
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
[youtube]http://youtu.be/3wQADQXV-oI[/youtube]
ik was benieuwd naar deze?
Zag er geen topic van en vond de opbouw best wel vet!
D-Block & S-Te-Fan ft. Deepack - The Dream Goes On / We Do Our Thing (HC035)Imation wrote:[youtube]http://youtu.be/3wQADQXV-oI[/youtube]
-
C
Hoezo hoort die video hier thuis?
Dit is toch puur voor nieuwe onbekende tracks, en ik hoor the groove.
Kan er ook naast zitten dat de video hier wel mag staan als de track erin al bekend is;p?
Dit is toch puur voor nieuwe onbekende tracks, en ik hoor the groove.
Kan er ook naast zitten dat de video hier wel mag staan als de track erin al bekend is;p?
-
A
Aan de YT titel te zien heet ie 3x niks
Almighty wrote:Aan de YT titel te zien heet ie 3x niks
Haha baasAlmighty wrote:Aan de YT titel te zien heet ie 3x niks
Gisteren stond er trouwens nog Mov.....
hoe die track heet weet ik niet, maar hij is niet echt netjes in het verkeer 
Auto geef ruim op tijd aan om naar rechts te gaan.. laat hem er niet tussen.
Auto geef ruim op tijd aan om naar rechts te gaan.. laat hem er niet tussen.
View on YouTube
weet een van jullie welk nummer dit? die intro!
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Is dat Frontliner?? External Life miss.Olei89 wrote:View on YouTube
Frontliner en B-Front hadden toch ook weer tracks gemaakt samen, is dat er niet 1?
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
dit is geen B-Front stijltje. En hij zou External Life op Thrillogy draaien, heeft alleen niet vermeld dat het een collab is.XtD wrote:Frontliner en B-Front hadden toch ook weer tracks gemaakt samen, is dat er niet 1?
Last edited by jambekkie on 29 Nov 2011 22:38, edited 1 time in total.