Ik hoor 'm nog best vaak hoorKhadber wrote:Recession moet echt weer vaker gedraaid worden, heerlijke plaat is dat!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
las net op frontliner z'n facebook dat hij technoboy ~ rage gaat remixen. ik weet niet waar ik dat kan melden dus zet ik het hier maar neer.
Staat al in het Wist je Dat topic
Daar worden dergelijke berichten meestal gepost.
Daar worden dergelijke berichten meestal gepost.
Opzich geen verkeerde track, Mach2 is toch alias van iemand uit omgeving Hilvarenbeek?stefaneke wrote:View on YouTube
Vind alleen dat de vocal te vaak herhaald word en de sounds beetje amateuristisch overkomen.
Dan heb ik het meer over de Wobble's. Verder wel leuke synth. Kick is best aardig als die laag blijft, het pitchen is toch niet helemaal lekker.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Al iemand wie weet wat dat tweede nummer is?Duruz wrote:View on YouTube
vanaf 2:00. geen idee of die al ergens staat ofzo, dus denk vraag het gewon eventjes hier..
Nieuwe Donkey RollersDuruz wrote:Al iemand wie weet wat dat tweede nummer is?Duruz wrote:View on YouTube
vanaf 2:00. geen idee of die al ergens staat ofzo, dus denk vraag het gewon eventjes hier..
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ja zo klinkt het inderdaad wel. The Pitcher/Donkey Rollers achtig. Hoe weet je dat? Klinkt wel heel erg vet.Dakpan wrote:Nieuwe Donkey RollersDuruz wrote:Al iemand wie weet wat dat tweede nummer is?Duruz wrote:View on YouTube
Ze draaide hem in de liveact op Wish.
-
THardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Dec 2015
Weet iemand de artiest en naam van de eerste plaat die Ran-D draaide tijdens de HHZ Showcase op het ADE? Vond 'm echt gruwelijk.
Thanks
Thanks
-
A
Niet echt onbekend, namelijk al uit gekomen; S-Dee - bamboozled(defqon 1 edit)
-
A
Wel redelijk nieuw. Thanks!Taxi wrote:Niet echt onbekend, namelijk al uit gekomen; S-Dee - bamboozled(defqon 1 edit)
Kan goed de nieuwe Slim Shore & The Pitcher - TBA zijn. Ze waren iig bezig samen met een nieuwe track die wat weg zou hebben van This Is Who We Are
Nee die had een top40 break met een mannenstem.wootum wrote:Kan goed de nieuwe Slim Shore & The Pitcher - TBA zijn. Ze waren iig bezig samen met een nieuwe track die wat weg zou hebben van This Is Who We Are
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dit lijkt me zeker geen The Pitcher.patrickjeb wrote:Misschien een nieuwe Pitcher?
Naja, deze is gedraaid door Frequencerz:
View on YouTube
Mis een nieuwe Freq.
-
T
Inderdaad een nieuwe van Frequencerz. Het nummer heet Bitch was me gister verteld.patrickjeb wrote:Misschien een nieuwe Pitcher?
Naja, deze is gedraaid door Frequencerz:
View on YouTube
-
A
I'm Alive is anders, trancy-climaxDakpan wrote:Nee die had een top40 break met een mannenstem.wootum wrote:Kan goed de nieuwe Slim Shore & The Pitcher - TBA zijn. Ze waren iig bezig samen met een nieuwe track die wat weg zou hebben van This Is Who We Are
En die nieuwe Freqz