vette melodie! Alleen als je net die kicks wat lomper maakt, dan is het best wel leuk nummertje.. Maar meer als ok is het dan nu ook niet, maar niet zeker niet slecht
Wat mij betreft is dit echt een reden om spontaan fan te worden, ze spraken mij met hun eerdere releases al aan, maar damn ze kunnen echt kneiterharde kicks maken... wil deze zeker graag in HQ horen, want als die kicks dan nog net zo hard klinken als dat ze nu doen dan wordt dit echt een topper. Vond de kicks in Anxiety al lekker, maar dit is klinkt nog veel meer veelbelovend.
1 kantekening, ik vind dat ze dit soort nummers net als Resistance wel een beetje verpesten door er zo'n belachelijk lange break toe te voegen... Live the moment(dat misschien te vaak gedraaid is maar toch een topper is) heeft misschien ook een lange break maar die voegt echt iets toe en die is echt speciaal... deze breaks voegen nauwelijks iets toe en zijn veel te lang imo
AVIO - Stimulate Your Curiosity, zo die gaat lekker. The Machine - Times Like These, hij heeft betere tracks gemaakt vind ik. Vind hem een beetje leeg, maar lang niet slecht nog.
Je heb hier altijd mensen die het beter weten. Maar let Maar op over een week of twee wie hem heeft gemaakt. Me pa wist het wel een tijd. Maar Hij mag ook niet alles wat hij boekt enzo aan mij vertellen. Want Ik gooi het gelijk online. Haha
Je heb hier altijd mensen die het beter weten. Maar let Maar op over een week of twee wie hem heeft gemaakt. Me pa wist het wel een tijd. Maar Hij mag ook niet alles wat hij boekt enzo aan mij vertellen. Want Ik gooi het gelijk online. Haha
vertel dan maar gelijk de lineup en wie de cd maakt