Nee waarom zou ik,
Maar hier heb je altijd zulke beter weters
Weet ik ook niet, maar mijn gevoel zegt op de een of andere manier dat hier echt pitchkicks missen.wrote:Waarom vind je dat eigenlijk?wrote:Nummer van The Machine heeft pitchkicks nodig.
(oei nu begeef ik me op gevaarlijk terrein haha)
Haha idd, had het ook al gezien, kan toch eigenlijk echt niet dat zoiets online komt te staan hoor!wrote:Op loudness site:
"Wat betekend raw hardstyle voor jou?"
haha dikke vette uber geile +1 als t echt brennan heart is, dan buig ik voor jouw voeten en lach ik me helemaal doodwrote:IK zeg wacht maar af,
Kijken wie er dan gelijk heeft
daar krijg je al meteen een +1 voorwrote:Nee waarom zou ik,
Nou kan het wel zijn dat z'n vader der werkt, weet ik niets van. Maar als ik nu zeg dat men vader er werkt en zei tegen mij dat brennan heart de anthem maakt, heb ik ook 75 % kans dat ik het juist ga hebben.wrote:haha dikke vette uber geile +1 als t echt brennan heart is, dan buig ik voor jouw voeten en lach ik me helemaal doodwrote:IK zeg wacht maar af,
Kijken wie er dan gelijk heeft![]()
ben trouwes wel heel benieuwd wie em nou eigenlijk maakt/gemaakt heeft en of t weer beetje een vette sfeer erin heeft
wel dikke respect, omdat iedereen hem voor gek verklaard omdat hij zoiets zegt, alsof bij Q-dance alleen Clark kent achtige mensen werken die als ze terug gaan naar huis zich verkleden en niemand weet wat die doet...wrote:Nou kan het wel zijn dat z'n vader der werkt, weet ik niets van. Maar als ik nu zeg dat men vader er werkt en zei tegen mij dat brennan heart de anthem maakt, heb ik ook 75 % kans dat ik het juist ga hebben.wrote:haha dikke vette uber geile +1 als t echt brennan heart is, dan buig ik voor jouw voeten en lach ik me helemaal doodwrote:IK zeg wacht maar af,
Kijken wie er dan gelijk heeft![]()
ben trouwes wel heel benieuwd wie em nou eigenlijk maakt/gemaakt heeft en of t weer beetje een vette sfeer erin heeft
Dus zo'n een dikke respect dat ie het juist heeft zou ik em nu ook niet geven
Als ie nou de namen van qountdownn op een blaadje geeft, dat zou iets anders zijn.
Bah, niet men dingwrote:Nieuwe brainkicker
View on YouTube
Woww wat een vette energie zit er in deze plaat..
Die break ontkom je niet aan denk ik. En een onbekende artiest zal ook wel niet snel het geval zijn, aangezien Qlimax een paradepaardje is voor Q. Denk dat veel mensen naar Qlimax gaan door de naamsbekendheid van artiesten, en omdat het een vette show heeft. Ik vraag het me echt af of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...wrote:Nuja, ik hoop dat het Qlimax-anthem wordt gemaakt door een artiest waar we het totaal NIET van verwachten.
En dat hij er dan ook een beukanthem van maakt ipv een 2-minuten break
Ja, want de kaartjes zijn al uitverkocht en er is nog geen lineup of anthem bekend.wrote: Ik vraag het me echt af vraag of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...
Maar waarom kunnen die gasten niet even gewoon normaal doen. :')wrote:wrote:vette melodie! Alleen als je net die kicks wat lomper maakt, dan is het best wel leuk nummertje.. Maar meer als ok is het dan nu ook niet, maar niet zeker niet slecht
Wat mij betreft is dit echt een reden om spontaan fan te worden, ze spraken mij met hun eerdere releases al aan, maar damn ze kunnen echt kneiterharde kicks maken... wil deze zeker graag in HQ horen, want als die kicks dan nog net zo hard klinken als dat ze nu doen dan wordt dit echt een topper. Vond de kicks in Anxiety al lekker, maar dit is klinkt nog veel meer veelbelovend.
1 kantekening, ik vind dat ze dit soort nummers net als Resistance wel een beetje verpesten door er zo'n belachelijk lange break toe te voegen... Live the moment(dat misschien te vaak gedraaid is maar toch een topper is) heeft misschien ook een lange break maar die voegt echt iets toe en die is echt speciaal... deze breaks voegen nauwelijks iets toe en zijn veel te lang imo