Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:51 

Hardtraxxer

Nee waarom zou ik,
Maar hier heb je altijd zulke beter weters
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:58 

Donateur

Tel schreef:
dawasiknie schreef:
Nummer van The Machine heeft pitchkicks nodig.
(oei nu begeef ik me op gevaarlijk terrein haha)

Waarom vind je dat eigenlijk? :P

Weet ik ook niet, maar mijn gevoel zegt op de een of andere manier dat hier echt pitchkicks missen.
De melodie is vet en (milde) pitchkicks hadden het afgemaakt, heel euforisch.

'T is echter niet zo dat ie zo niet vet is want het is een enorm gaaf nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:59 

Hardtraxx Veteran

Tsja, eigenlijk kon je toen het Defqon anthem bekend werd al weten wie het Qlimax anthem ging maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:59 

Hardtraxx Addict

Ricardo1991 = Troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:26 

Hardtraxxer

Oké vet . Kom Ik nu bij jou in de familie lijk me leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 13:27 

Hardtraxx Veteran

Ignore
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:26 

Hardtraxxer

Waarom zo tegen Ricardo1991? :huh:

Waarom zou zijn vader niet bij Q-Dance kunnen zitten? En als mijn vader huisarts is zou hij toch ook niet vertellen of de buurvrouw een of andere soa heeft.. Sommige mensen zitten met beroeps geheimen.. Misschien komen jullie er nog is een keer achter met je werk ^^ Want het kan je bij sommige banen een heleboel geld kosten als je, je niet aan je beroeps geheim houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:48 

Hardtraxxer

Op loudness site:
"Wat betekend raw hardstyle voor jou?"

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:19 

Hardtraxx Addict

coazter schreef:
Op loudness site:
"Wat betekend raw hardstyle voor jou?"

:/

Haha idd, had het ook al gezien, kan toch eigenlijk echt niet dat zoiets online komt te staan hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:46 

Artiest

Ricardo1991 schreef:
IK zeg wacht maar af,
Kijken wie er dan gelijk heeft :thumbup:

haha dikke vette uber geile +1 als t echt brennan heart is, dan buig ik voor jouw voeten en lach ik me helemaal dood :lol:
ben trouwes wel heel benieuwd wie em nou eigenlijk maakt/gemaakt heeft en of t weer beetje een vette sfeer erin heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:51 

Artiest

Ricardo1991 schreef:
Nee waarom zou ik,
Maar hier heb je altijd zulke beter weters

daar krijg je al meteen een +1 voor
de helft hier doet de boter in de pan, maar bakt er niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:58 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ricardo1991 schreef:
IK zeg wacht maar af,

haha dikke vette uber geile +1 als t echt brennan heart is, dan buig ik voor jouw voeten en lach ik me helemaal dood :lol:
ben trouwes wel heel benieuwd wie em nou eigenlijk maakt/gemaakt heeft en of t weer beetje een vette sfeer erin heeft

Nou kan het wel zijn dat z'n vader der werkt, weet ik niets van. Maar als ik nu zeg dat men vader er werkt en zei tegen mij dat brennan heart de anthem maakt, heb ik ook 75 % kans dat ik het juist ga hebben.
Dus zo'n een dikke respect dat ie het juist heeft zou ik em nu ook niet geven :D
Als ie nou de namen van qountdownn op een blaadje geeft, dat zou iets anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:04 

Artiest

DoubleDutch schreef:
Ricardo1991 schreef:
IK zeg wacht maar af,

Nou kan het wel zijn dat z'n vader der werkt, weet ik niets van. Maar als ik nu zeg dat men vader er werkt en zei tegen mij dat brennan heart de anthem maakt, heb ik ook 75 % kans dat ik het juist ga hebben.
Dus zo'n een dikke respect dat ie het juist heeft zou ik em nu ook niet geven :D
Als ie nou de namen van qountdownn op een blaadje geeft, dat zou iets anders zijn.

wel dikke respect, omdat iedereen hem voor gek verklaard omdat hij zoiets zegt, alsof bij Q-dance alleen Clark kent achtige mensen werken die als ze terug gaan naar huis zich verkleden en niemand weet wat die doet...
het is een bedrijf, kan zijn dat je pa er werkt en de mensen hier geloven dat niet eens... beetje apart he.
die dikke vette +1 blijft dus gewoon staan als die t goed heeft xd wat snoer je dan de mond van bepaalde mensen hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:12 

Hardtraxx Elite

Nieuwe brainkicker
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:20 

Hardtraxx Veteran

Daar heb je wel gelijk in , snap ook niet wat iedereen er tegen heeft, kan tog goed zijn dat ie der werkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Nieuwe brainkicker

Bah, niet men ding :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:24 

Hardtraxx Elite

Was X-Bone nou onderdeel van Scantraxx ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:25 

Hardtraxxer

Arvy schreef:

Hoe vinden jullie hem zo?? :whistle:

Woww wat een vette energie zit er in deze plaat.. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:32 

Donateur

Die Brainkicker-plaat is best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:23 

Hardtraxxer

Nuja, ik hoop dat het Qlimax-anthem wordt gemaakt door een artiest waar we het totaal NIET van verwachten.
En dat hij er dan ook een beukanthem van maakt ipv een 2-minuten break :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:30 

Hardtraxx Elite

lunatix schreef:
Nuja, ik hoop dat het Qlimax-anthem wordt gemaakt door een artiest waar we het totaal NIET van verwachten.
En dat hij er dan ook een beukanthem van maakt ipv een 2-minuten break :yawn:

Die break ontkom je niet aan denk ik. En een onbekende artiest zal ook wel niet snel het geval zijn, aangezien Qlimax een paradepaardje is voor Q. Denk dat veel mensen naar Qlimax gaan door de naamsbekendheid van artiesten, en omdat het een vette show heeft. Ik vraag het me echt af of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Ik vraag het me echt af vraag of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...

Ja, want de kaartjes zijn al uitverkocht en er is nog geen lineup of anthem bekend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:24 

Hardtraxxer

ricardo 1991, ken je niet aan je vader vragen of het ook x-qlusive brennan heart wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:35 

Klementino schreef:
Timmer schreef:

Nieuwe Wasted Penguinz

vette melodie! Alleen als je net die kicks wat lomper maakt, dan is het best wel leuk nummertje.. Maar meer als ok is het dan nu ook niet, maar niet zeker niet slecht ;)

Wat mij betreft is dit echt een reden om spontaan fan te worden, ze spraken mij met hun eerdere releases al aan, maar damn ze kunnen echt kneiterharde kicks maken... wil deze zeker graag in HQ horen, want als die kicks dan nog net zo hard klinken als dat ze nu doen dan wordt dit echt een topper. Vond de kicks in Anxiety al lekker, maar dit is klinkt nog veel meer veelbelovend.

1 kantekening, ik vind dat ze dit soort nummers net als Resistance wel een beetje verpesten door er zo'n belachelijk lange break toe te voegen... Live the moment(dat misschien te vaak gedraaid is maar toch een topper is) heeft misschien ook een lange break maar die voegt echt iets toe en die is echt speciaal... deze breaks voegen nauwelijks iets toe en zijn veel te lang imo

Maar waarom kunnen die gasten niet even gewoon normaal doen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:46 

Hardtraxxer

Frontliner - Warphole (2010 Edit)(L)

weet niet als die er al stond
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks