ja die is dik heKhadber wrote:Nieuwe Tuneboy, Super-rare plaat, maar wel heel tof!
hele vette plaat vind ik t
ja die is dik heKhadber wrote:Nieuwe Tuneboy, Super-rare plaat, maar wel heel tof!
ja die bedoelMike-O wrote:Bedoel je niet Natural? Dit is gewoon zijn style.. Vind het wel leuk eigenlijk!roelius wrote:to the ride doet me denken aan een andere track van hem maar kan niet op de naam komen
maar vindt ze allebij toppie
Klinkt lekker indddonkeyrollers wrote:wat is dit een heerlijke tracktechnoboyYNWA27 wrote:View on YouTube
Heel origineel en vind hem ook ect dik!Skedoedelefloeps wrote:ja die is dik heKhadber wrote:Nieuwe Tuneboy, Super-rare plaat, maar wel heel tof!![]()
hele vette plaat vind ik t
ik wordt zo moe van die bassline, begint nu heel irri te wordenJolleNL wrote:View on YouTube
Intro en outro zijn vet, beetje jammer van de break en kicks in de climax.
Trance orgineel is echt heilig, heb ik zelfs op CD en luister ik vaak!JolleNL wrote:View on YouTube
ik vind dit een goed nummer, de trance versie vind ik juist minderKhadber wrote:Trance orgineel is echt heilig, heb ik zelfs op CD en luister ik vaak!JolleNL wrote:View on YouTube
Vind dit een vette track, maar veel minder dan het orgineel.
Sainen wrote:Die kicks en climax zijn wat slapjes, zit geen kracht achter.
Sainen wrote:Ben wel wat beter gewend van Hardstruction. Die kicks en climax zijn wat slapjes, zit geen kracht achter.
Neemarkextrae wrote: maar zal ook wel meer werk van timon zijn ja
Droogheid in zijn hoogste form!Hardstruction wrote:Neemarkextrae wrote: maar zal ook wel meer werk van timon zijn ja
2x wat is die markextrae uitgeluld:PTel wrote:Droogheid in zijn hoogste form!Hardstruction wrote:Neemarkextrae wrote: maar zal ook wel meer werk van timon zijn ja
Hoewel er nog niets gereleased is, heeft hij toch al wat producties achter zn naam staan. Waaronder wat collabs met profite, en die tracks vind ik beduidend beter dan deze.markextrae wrote: ja... zoals?? heeft 'nog' niet eens een release. dus zoveel kun je niet gewend zijn![]()
Toch zijn de tracks beter dan veel tracks die wel gereleased worden op Hardskillz Records of wat dan ookSainen wrote:Hoewel er nog niets gereleased is, heeft hij toch al wat producties achter zn naam staan. Waaronder wat collabs met profite, en die tracks vind ik beduidend beter dan deze.markextrae wrote: ja... zoals?? heeft 'nog' niet eens een release. dus zoveel kun je niet gewend zijn![]()
Ook als je doelt op zn eigen producties ben ik beter van hem gewend. Kan niet veel zijn zoals je zegt, maar ik vind bijvoorbeeld the new generation beter dan dit...
EDIT: Als je de free releases meetelt heeft hij natuurlijk wel releases
wat een heerlijke trackWesz wrote:View on YouTube
De tekst gaat over een bepaald fenomeen dat DV8 op een niet al te vette manier loopt te omschrijven. Langzaam weet ie steeds beter waar hij het over heeft en dan "FUCK! Het is hardstyle waar ik het over heb!" Zo moet je het zien volgens mijG1LL wrote:Prima nummertje, maar waarom nou fuck hardstyle, dat snap ik niet helemaal