eerst dat trance achtige stukje en dan BAM knalt ie erinJefQ wrote:Noctus Noa is de motherfucking
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Volgens mij is dat Noctus Noa niet, volgens mij had ik nog een andere track gehoord met vocals als Noctus Noa. Ik kan 't mis hebben hoor! Maar voordat ik officiele bronnen heb gehoord ga ik niet zeggen dat dit noctus Noa isJefQ wrote:Noctus Noa is de motherfucking
-
A
Vind de track Smack (Waar het album beetje om gaat dan soortvan) eigenlijk niet zo heel goed
Klinkt allemaal erg goed van The Pitcher! 
donkeyrollers wrote:echt super vet deze track...heerlijk duister:Dwvd wrote:View on YouTube
die intro van Order heeft wel wat weg van Tritolo (Yellow Compound Mix)
.
Klinkt allemaal netjes van The Pitcher!
This Is Who We Are 
Voor zover ik me kan herinneren komt er na het stuk op 't filmpje nog een knalstukje, maar kan het mishebben
Voor zover ik me kan herinneren komt er na het stuk op 't filmpje nog een knalstukje, maar kan het mishebben
Die trance achtige track
Smack klinkt ook goed, lekkere melo
Smack klinkt ook goed, lekkere melo
Wat een kuttrack is dat zeg, dit is nog lager dan dwthsPNXRMX wrote:This Is Who We Are
Noctus Noa daarentegen is goddelijk
Dit wordt een album van uitersten heb ik het idee.
Last edited by Lyst on 05 Oct 2010 11:35, edited 1 time in total.
-
D
als dat de echte Noctus Noa is dan ben ik alweer verliefd
dit album word HET album

dit album word HET album
dit moet wel een super album worden dat kan gwn niet andersDarkSymphony wrote:als dat de echte Noctus Noa is dan ben ik alweer verliefd![]()
dit album word HET album![]()
denk eerder dat dit Noctus Noa is:
View on YouTube
View on YouTube
weet wel zeker, hier zit meer een bob sound in dat in die andere.Djenz wrote:denk eerder dat dit Noctus Noa is:
View on YouTube
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Inderdaad, track luistert heerlijk weg.Lyst wrote:Tuneboy flikt het weer![]()
ik vind hem ook tegenvallen, maar dat komt misschien omdat ik hem via de laptop heb geluisterd, maar eens ff checken als ik thuis bendawasiknie wrote:Valt tegen zeg
Paralyzed is echt heerlijk
kvind die andere niet zo heel erg als ik eerlijk moet zijn
wat is dit een heerlijke tracktechnoboyYNWA27 wrote:View on YouTube
Denk ik ook ja!G1LL wrote:Volgens mij is dat Noctus Noa niet, volgens mij had ik nog een andere track gehoord met vocals als Noctus Noa. Ik kan 't mis hebben hoor! Maar voordat ik officiele bronnen heb gehoord ga ik niet zeggen dat dit noctus Noa isJefQ wrote:Noctus Noa is de motherfucking