Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Tel wrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!! :worship:
wij willen climax, wij willen climax, wij willen climax :D
hopen dat hij zich er niet door laat beinvloeden
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Op welke pixel kijk je hem? 360 heeft bij mij meer geluidskwaliteit dan 480 en 720 namelijk, heel vaag maar het is wel zo -.-
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Tel wrote:Op welke pixel kijk je hem? 360 heeft bij mij meer geluidskwaliteit dan 480 en 720 namelijk, heel vaag maar het is wel zo -.-
Ja met 720 is de kwaliteit soms wel beter, maar het blijft nog oppervlakkig klinken. Als ik hem harder zet klinkt het gewoon schel.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Mike-O wrote:Is "Wildstylez - Feedback" al een aantal malen gedraaid op feesten, of lijkt ie sterk op een andere track? Hij komt me namelijk zeer bekend voor..
Volgens mij heb ik deze gehoord op Decibel & Mystery Land, die melodieloze track die hij had gemaakt. Of is dat nou weer een andere?
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Do Thiz vind ik dan weer heel matig :( Jammer, had gehoopt op nog een track als My Muzic
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Mike-O wrote:
Mike-O wrote:Is "Wildstylez - Feedback" al een aantal malen gedraaid op feesten, of lijkt ie sterk op een andere track? Hij komt me namelijk zeer bekend voor..
Volgens mij heb ik deze gehoord op Decibel & Mystery Land, die melodieloze track die hij had gemaakt. Of is dat nou weer een andere?
correct me if i'm wrong, ma kdenk dat jij doelt op de 160bpm track van wildstylez.. knalt lkkr door en lkkr uptempo,
dees is ook best lkkr daar niet van!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
leuke track van wildstylez! Ik wil de kicks wel is live horen, als ze hard gaan is het best wel een leuk stamp plaatje.. Ook gewoon goed dat hij is iets anders probeert!! < Vooral dat eigenlijk :thumbup:
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Wesz91 wrote:
Mike-O wrote:
correct me if i'm wrong, ma kdenk dat jij doelt op de 160bpm track van wildstylez.. knalt lkkr door en lkkr uptempo,
dees is ook best lkkr daar niet van!
Haha nee sorry die bedoel ik niet. :P Maar die is wel lekker idd. Die heb ik trouwens ook wel gehoord op beide feesten dacht ik, de You & Me (Fresh Squeezed anthem)(remix)..
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Timmer wrote:Vooral dat eigenlijk :thumbup:
Inderdaad! Dit wordt te weinig gedaan. Te weinig geexpirimenteert met sounds/melodies/opbouw van alles... Ze zijn altijd maar van hetzelfde liedje, en nooit eens iets anders. Heel goed initiatief daarom, en hoop dat er meer mee geexperimenteerd wordt, en hopelijk niet alleen door Wildstylez ;)
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Dikke lol @ Youtube comments

Where's the climax? Tracks without climax suck

Where's de melody?

I dont like anti climax songs

the summer of hardstyle is a great anti-climax track..but this one sucks :S
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Ik vind deze comments nog het mooiste:
All you "omagawdwheresthemelody" people are really retarded.
wtf are you guys talking about this "is" hardstyle right here. To all the little retards that dont like this track. How about you fuck off then to scooters channel if you want hands up melody bullshit.
En het leukste is dat hierop gewoon niet wordt gereageert door de mensen die bedoelt worden! :P
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
:lol:

Dat zijn ook grotendeels 15-jarige thuis-luisteraartjes uit verweggistan die geen idee hebben wat echte hardstyle is :D
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Wesz91 wrote:2 nieuwe track van Shockerz
1e vind ik persoonlijk geweldig, inQontrol, Frontliner, en na de track geluid weg xD
View on YouTube

View on YouTube

Het geluid viel uit tijdens toxxxic, daarna startte hij deze plaat.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Die Wildstylez plaat is verdomde orgineel! Netjes!
Soort oude stijl in een nieuw jasje!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Tel wrote:
Timmer wrote:Vooral dat eigenlijk :thumbup:
Inderdaad! Dit wordt te weinig gedaan. Te weinig geexpirimenteert met sounds/melodies/opbouw van alles... Ze zijn altijd maar van hetzelfde liedje, en nooit eens iets anders. Heel goed initiatief daarom, en hoop dat er meer mee geexperimenteerd wordt, en hopelijk niet alleen door Wildstylez ;)
:worship:
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Khadber wrote:Die Wildstylez plaat is verdomde orgineel! Netjes!
Soort oude stijl in een nieuw jasje!
Klinkt toch gigantisch veel naar Project One - Halfway There.. Dat is wat mij meteen opviel.

Wildstylez - Feedback
View on YouTube

Project One - Halfway There (vanaf 0:26)
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Halfway There is nou ook niet de meest gedraaide plaat ooit, dus dat er iets vergelijkbaars komt van dezelfde artiest vind ik niet zo'n schande.
Wat dat betreft is Wildstylez toch wel 1 van de meest diverse producers.
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
Vind hem lekker klinken, maar na een tijdje vind ik hem beetje saai worde!
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
rodger88 wrote:Vind hem lekker klinken, maar na een tijdje vind ik hem beetje saai worde!
Hij is amper 12 uur uit, dus dan moet je hem nu toch wel al heeeel vaak geluisterd hebben dat je hem nu al zat bent xd
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nieuwe plaat van Wildstylez is inderdaad best goed :)
A
Tel wrote:Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!! :worship:
Youtubevolk... Belachelijk
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
Nou ik bedoel eigenlijk na 2 min. hahhahahahaha
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Wildstylez laat zien dat hij zijn creativiteit niet kwijtgeraakt is :D
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Mar 2015
DJ Isaac Ft. Justice - We Are Your Friends

View on YouTube

Weet iemand iets over een release ofzo?
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Almighty wrote:
Youtubevolk... Belachelijk
Nee man dat zijn de die-hard hardstyle fans!!!! Ik quote;
'one word - sofuckingintense. <3'
'Its making me thinking of Mr puta - Green Stuff :/' (bij limewire hardstyle typen en dan op search drukken)
'this is shit make something like no time to waste, this was a very great track ;)'
Zo kan ik blijven doorgaan, indd belachelijk!