Hele mooie plaat ja. 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Het heeft wel wat! Beter dan In&out naar mijn mening. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Eentonig lomp stampen! 
Hij heeft ook de Yellow Minute Remix gedaan, dus ik denk van wel. xDInno wrote:
Wildstylez dat gemaakt? Ik geloof er niets van
Ja okJolleNL wrote:Hij heeft ook de Yellow Minute Remix gedaan, dus ik denk van wel. xD
Ja Wildstylez , dit wordt al beter 
wat een lekkere track die nieuwe wildstylez

Last edited by vvkeer on 22 Sep 2010 15:44, edited 1 time in total.
Op een of andere manier vind ik die Liberation Day heerlijk, snap alleen niet waarom 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind die releases van TBY, Phil TY, TB een stuk aantrekkelijker worden!
intro van die nieuwe Phil TY heeft wel wat
die 2e track vind ik weer een drama
die 2e track vind ik weer een drama
Last edited by Oxbow on 22 Sep 2010 15:47, edited 1 time in total.
helaas had ik meer verwacht van de nieuwe phil ty... maar ze kunnen er wel mee door 
Nieuwe Wildstylez is echt super vet! Beter blijft hij zulke nummers maken af en toe, dit vind ik echt zeer goed klinken
Dit nummer is net zo onverwachts goed als Counterfeist van The Prophet!
Dit nummer is net zo onverwachts goed als Counterfeist van The Prophet!
Vind die van Wildstylez saai.
Niks wat me echt aan trekt in deze preview, en zo hard beukt ie nou ook weer niet imo. Maar ik kan wel begrijpen als je het een vet nummer vind, het is een keer wat anders!
-
A
Dramatisch, helemaal vergeleken met A Kay A, And The Winner is en Miami Belch
Nieuwe Wildstylez is zeker niet verkeerd, geen keiharde beukplaat ofzo maar wel iets lekkers voor ff tussendoor. Leuk dat hij zoiets maakt, al hoor ik liever een preview van Delay Distortion, die is zo gaaf
Phil Ty: de intro van Liberation Day is gaaf, climax had beter geweest zonder reversed bass want ik vind het zo wat kinderachtig klinken (vooral de gepitchde bass). Andere nummer is echt verschrikkelijk.
Phil Ty: de intro van Liberation Day is gaaf, climax had beter geweest zonder reversed bass want ik vind het zo wat kinderachtig klinken (vooral de gepitchde bass). Andere nummer is echt verschrikkelijk.
Feedback is geen verkeerde plaat. Vrij hard voor Scantraxx en vrij hard voor Wildstylez. Zeker niet rawstyle maar hij ligt me wel.
2 nieuwe track van Shockerz
1e vind ik persoonlijk geweldig, inQontrol, Frontliner, en na de track geluid weg xD
View on YouTube
View on YouTube
1e vind ik persoonlijk geweldig, inQontrol, Frontliner, en na de track geluid weg xD
View on YouTube
View on YouTube
kvind die van wildstylez een sterke track...eindelijk eens wat van de hardere kant van scantraxx werd tijd:P
en die Shockerz - my music vind ik ook opzich goeie plaats alleen jammer van de pitchkick in climax
en die Shockerz - my music vind ik ook opzich goeie plaats alleen jammer van de pitchkick in climax
Die reacties ook allemaal op Wildstylez op Youtube, GE-WEL-DIG!! 
Is "Wildstylez - Feedback" al een aantal malen gedraaid op feesten, of lijkt ie sterk op een andere track? Hij komt me namelijk zeer bekend voor..