Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Ongelovelijk :cry: :/ ik vind het persoonlijk schande en ik vind het een beetje disrespectvol voor de artiesten
die al wat langer mee draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:34 

Aan het typen...

uhu, slimme move na al die negatieve reacties. :yes:
DBSTF Twitter schreef:
Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)

DBSTF Twitter schreef:
Oh my God! #Defqon2010 was out of this world! We played the anthem of 10 years Q-dance! Decade dedication!! It rocked big time, thank you!!

DBSTF Twitter schreef:
D-Block & S-te-Fan ft. Villain & DV8 - a Decade of Dedication(Anthem Q-dance anniversary year) online on our youtubechannel!!

DBSTF Twitter schreef:
RT @Q_dance D-Block & S-te-Fan, Villain & DV8 produced the anthem of De Q-dance Feestfabriek | 10 Years of Q-dance; A decade of dedication

En nu opeens zeggen dat het niet het anthem is -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, dat kwam ook al in mij op Lyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

Het is wel de anthem, maar tegelijk voor dit jaar omdat q 10 jaar bestaat. ( soort van feestnummer dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:53 

Hardtraxxer

Coone - Million Miles (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:56 

Hardtraxx Elite

Heel slecht inderdaad dat ze nu zeggen dat het dus geen anthem meer wordt. Zou dit een goede stap kunnen zijn tegen q-dance? Dat er eindelijk veel mensen erop hebben gereageerd dat dit niet kan. Zouden ze vaker moeten doen, worden de feestjes van Q veel beter van. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Heel slecht inderdaad dat ze nu zeggen dat het dus geen anthem meer wordt. Zou dit een goede stap kunnen zijn tegen q-dance? Dat er eindelijk veel mensen erop hebben gereageerd dat dit niet kan. Zouden ze vaker moeten doen, worden de feestjes van Q veel beter van. :yes:

Ben ik het wel mee eens, maar moeten ze niet te vaak doen
defqon anthem vond ik eerst ook vreselijk klinken, maar op het feest zelf vond ik het echt dik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:03 

Wat het Feestfabriek "anthem" betreft. Het is een leuk nummer met een typsiche D-Block & S-te-Fan sound. Het gaat hier wel om het vieren dat Q Dance 10 jaar bestaat. Niet om de sound van de afgelopen 10 jaar te representeren. Dus niet zo zeiken en doe gewoon alsof er geen anthem als je het zo erg vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:06 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
uhu, slimme move na al die negatieve reacties. :yes:
DBSTF Twitter schreef:
Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)

DBSTF Twitter schreef:
Oh my God! #Defqon2010 was out of this world! We played the anthem of 10 years Q-dance! Decade dedication!! It rocked big time, thank you!!

DBSTF Twitter schreef:
D-Block & S-te-Fan ft. Villain & DV8 - a Decade of Dedication(Anthem Q-dance anniversary year) online on our youtubechannel!!

DBSTF Twitter schreef:
RT @Q_dance D-Block & S-te-Fan, Villain & DV8 produced the anthem of De Q-dance Feestfabriek | 10 Years of Q-dance; A decade of dedication

Ik denk soms wel eens dat ze 5 jaar zijn en niks snappen. Ze kunnen van te voren toch ook wel bedenken dat dit nummer niet in dank word afgenomen. Wat een knuppels.
Ik hoop dat er gewoon een nummer komt die zowel in de oude als nieuwe stijl past. Of ze moeten gewoon meerdere mixen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

http://www.q-dance.nl/q/audio/DBlock_St ... ages/11076
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:13 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Wat het Feestfabriek "anthem" betreft. Het is een leuk nummer met een typsiche D-Block & S-te-Fan sound. Het gaat hier wel om het vieren dat Q Dance 10 jaar bestaat. Niet om de sound van de afgelopen 10 jaar te representeren. Dus niet zo zeiken en doe gewoon alsof er geen anthem als je het zo erg vind.

Gozer, een forum is gemaakt om te discussieren -> zeiken zoals jij dat noemt. En er zijn altijd mensen zoals jij die veel accepteren en ook nog eens gaan zeiken op de discussierende mensen dat ze niet moeten zeiken. Man... zeik niet zo :huh:
En als je een Dedication -> eerbetoon maakt naar q-dance die 10 jaar bestaat, neem je een track die de afgelopen 10 jaar van q-dance presenteert. Van alles wat is natuurlijk ook overdreven aangezien er veel hardere stijlen zijn die op q's feest worden gedraaid. Maar dan komen ze met een nummer (nu-style, bash me niet aub) dat pas de laatste paar jaar staat voor standaard q feesten. De early sound heeft veel meer jaren meegedraaid, dus vind ik dat daarmee het best de sound van q-dance wordt mee gepresenteert, met hier en daar nu-style invloeden. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:55 

Hardtraxx Elite

Delcone schreef:
Titatovenaar schreef:
Experimentele plaat van Kodex ft Zanshi, best coole shit als je het mij vraagt :thumbsup:

Waarom is hij eraf?:O
Ik had hem vanmorgen geluistert niet zo erg hard,dus ik dacht als ik thuis kom van me werk gelijk knalen.
Echt een lekkere track is het geen stnd hardstyle track gelukkig:D

Kodex had em kort aangepast, hij heeft de kicks wat harder gemaakt en het word zeker een free release!

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:57 

Tel schreef:
stefaneke schreef:

Gozer, een forum is gemaakt om te discussieren -> zeiken zoals jij dat noemt. En er zijn altijd mensen zoals jij die veel accepteren en ook nog eens gaan zeiken op de discussierende mensen dat ze niet moeten zeiken. Man... zeik niet zo :huh:
En als je een Dedication -> eerbetoon maakt naar q-dance die 10 jaar bestaat, neem je een track die de afgelopen 10 jaar van q-dance presenteert. Van alles wat is natuurlijk ook overdreven aangezien er veel hardere stijlen zijn die op q's feest worden gedraaid. Maar dan komen ze met een nummer (nu-style, bash me niet aub) dat pas de laatste paar jaar staat voor standaard q feesten. De early sound heeft veel meer jaren meegedraaid, dus vind ik dat daarmee het best de sound van q-dance wordt mee gepresenteert, met hier en daar nu-style invloeden. :yes:

Klopt, maar ik blijf bij zeiken. Het is jammer dat er niet zo'n track komt in de oudere stylen. Maar het is nu eenmaal zo. Ik accepteer dingen makkelijk zoals ze zijn. Wat mij automatisch niet zo'n zeikerd maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

Klinkt wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:58 

Hardtraxx Veteran

BZLGZ002 Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake 2008 (gratis release :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:

Direct meegepakt! iemand mag ook wel een Release Topic hiervoor aanmaken hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 22:31 

Hardtraxxer

Toneshifterz & Nitrouz - Da BidNiz :bomb:

Excuses als deze al eerder is gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
stefaneke schreef:

Of maak 1 track en dan een nu-style mix en een early mix. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 23:48 

Aan het typen...

@stefaneke.. Als je alles neemt zoals het komt, dan bepaald Q/B2S/Platinum volledig hoe de hardstyle scene eruit ziet. Zij hebben zo veel macht, omdat iedereen als een slaaf alles maar accepteert en bang is om een eigen mening te vormen en daar voor uit te komen. Natuurlijk heeft bijv mijn kritiek geen enkele invloed, maar zodra het geluid sterker wordt, dan willen ze soms nog wel eens luisteren naar het publiek. Ik geloof namelijk niet dat dit nooit de anthem had moeten worden. Qdance heeft t notabene zelf getwitterd dat dit het anthem was. Zonder kritiek was dit wss niet gebeurt. En zo is het wel vaker geweest zoals bijv dwths of de kick in hhz dq anthem. Ik vind het goed dat ze ook eens naar ons luisteren, alleen op de manier dat dat soms gebeurt..
Zo werd dwths beschouwd als showtek diss, pas nadat er veel kritiek was. Waarom kan men hier niet gewoon eerlijk voor uitkomen, het is toch positief als je luistert naar je aanhang, of heb ik dat nu mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 00:04 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Je doet net alsof het iets negatiefs is, het is toch juist top dat ze inzien dat dit pure bagger is :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 00:15 

Hardtraxxer

Nog niet eerder gepost denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 00:23 

Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
Lyst schreef:

Je doet net alsof het iets negatiefs is, het is toch juist top dat ze inzien dat dit pure bagger is :)?

Het is ook wel goed dat ze het inzien dat het pure bagger is, maar op de manier hoe ze ermee omgaan dat vind ik onprofesioneel. Proberen mensen om te praten dat het geen anthem was, hier is weer een voorbeeld van kuddegedrag. Ze zeggen van niet, iedereen neemt het dan aan dat het niet bedoeld was als een anthem. Maar waarom dan al dat getwitter? Echt hele slappe zet, van Q en D-block & S-Te-Fan beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 00:30 

Hardtraxx Elite

Ik vind het wel acceptabel. Ik ben gewoon heel erg blij dat ze het nummer ge-un-anthemed hebben om het zo maar even te noemen, en dat ze dat op deze manier brengen begrijp ik bedrijfsmatig wel.

Op deze manier worden de niet-insiders een mooi sprookje voorgehouden en wij krijgen een ander anthem. Iedereen blij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 00:34 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Ik vind het wel acceptabel. Ik ben gewoon heel erg blij dat ze het nummer ge-un-anthemed hebben om het zo maar even te noemen, en dat ze dat op deze manier brengen begrijp ik bedrijfsmatig wel.

Op deze manier worden de niet-insiders een mooi sprookje voorgehouden en wij krijgen een ander anthem. Iedereen blij :)

Ik vind bij een feest van zo'n 10 jarig bestaan ook niet echt een anthem passen. Het gaat daarom ook om de avond zelf. Dat DBSTF dit hebben gedaan uit respect naar Q vind ik dan wel vet. (als het dan zo is ivm de eerdere anthem uitspraken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:00 

Hardtraxxer

Ik kan hem nu beter hebben in hogere kwaliteit.. maar ben er nog niet weg van. Vind Villain ook niet altijd even soepel klinken in deze track :/. We mooi trouwens om te zien hoe beide MC's helemaal op gaan in de plaat ^^
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks