Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat de nieuwe JDX het meeste homofiele nummer is wat ik ooit heb gehoord.. mijn god....
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nieuwe JDX :/
Nieuwe Brennan Heart :sick:

Nieuwe Titan kan ik echt te weinig uit opmaken helaas.


http://www.twitvid.com/XMRE8

Kick rammen echt door ja hoor je ook!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Brennan Heart ft. Shanokee - Wide Awake

Is geen nieuwe track tog?
of vergis ik mij nu met al zijn andere tracks :/
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
JDX is denk ik de beste producer die we hebben..
Toch vind ik alleen zijn intro's mooi, heb een hekel aan zijn lange breaks en zijn melodietjes. Vind het meer trance achtig.

Technisch zit het zeker goed in elkaar, heb alleen weinig met zijn stijl
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Vert0z schreef:
JDX ft. Sarah Maria - HardStyle Heaven

zwak en gay :thumbdown:
dan ook nog zon triest dubstyle momentje erin :nono:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe Decibel anthem is zeker netjes!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Rickie schreef:


zeg is hallo tegen mijn nummer 1 plaat van 2010, die kicks die rammen zo door he :love: :woot: :drool:

Kan dr niet heel veel uit halen, maar ik krijg nu al kippenvel :D


F-U-C-K-I-N-G HELL :D
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 16:18 
 
Donateur



Bass Modulators vs Zentiments - The Strongest (preview)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus christus, die nieuwe JDX kan écht niet! Nieuwe Brennan Heart valt me ook zwaar tegen. Ben zelf wel een liefhebber van Feel U Here, maar dit is gewoon FUH part 2 mét pitchkicks (FUH zelf was zonder)...
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die nieuwe JDX, intro/outro is prima gedaan, maar dit is toch echt geen hardstyle zoals ik het graag zie..
Doet me denken aan Let It Rock man, wat een onzin.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:


Bass Modulators vs Zentiments - The Strongest (preview)

Pitchkicks :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 19:06 
 

Na Scantraxx, Headhunterz en Nu-Style is Pitchkicks dé nieuwe bash-sensatie van 2010!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

!!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
wow zit echt super in elkaar dit nummer, hiermee bewijst hij maar weer is dat hij toch wel de beste producer op hardstyle gebied is alleen is het helaas niet mijn smaak

edit:


zeg is hallo tegen mijn nummer 1 plaat van 2010, die kicks die rammen zo door he :love: :woot: :drool:


als ik dat hoor baal ik weer dat ik bij wildstylez zn hitparade stond op dat moment
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk altijd die filmpjes, melo hoor je en de rest is 1 grote kraak
:thumbdown: kan hier niet wijs van worden :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2010 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ JDX
vind dit nummer helemaal niks, vooral die vocals zijn irritant net zoals ik dat bij live the moment ook vond alleen was die zonder vocals nog wel goed te doen en deze blijft kut.

@ Titan
dik weer hoor! ben erg benieuwd naar een HQ en dan kan ik pas echt oordelen, maar dit klinkt alvast veel belovend ^^
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision - Defqon.1 DJ Tool

Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 10:56 
 
Hardtraxxer

lekker nummer!
komt van rank 1 - airwave
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyko Punkz - Eternity (DJ tool)? -> Feel the Rhythm Fuck the Blues
Vid by: Me :')
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 11:37 
 

Q-Dominic schreef:
lekker nummer!
komt van rank 1 - airwave

Engage The Noise
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Psyko Punkz - Eternity (DJ tool)? -> Feel the Rhythm Fuck the Blues
Vid by: Me :')

Feel the rythm , fuck the blues :loving:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij the vision da tweekaz vooraan :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


HardWear - Nightbeasts
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

NoiseHunterZ schreef:
bij the vision da tweekaz vooraan :lol:


Die zag ik ook nog lopen op deqfon idd :D
Bericht Geplaatst op 15 jun 2010 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind het echt jammer dat ik titan heb gemist, als hij niet als afsluiter stond had ik hem zeker meegepakt
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks