Experimentele plaat van Kodex ft Zanshi, best coole shit als je het mij vraagt
Waarom is hij eraf?:O Ik had hem vanmorgen geluistert niet zo erg hard,dus ik dacht als ik thuis kom van me werk gelijk knalen. Echt een lekkere track is het geen stnd hardstyle track gelukkig:D
Zeer apart dat ze artiesten gekozen hebben die niet een tijd meelopen. Deze gasten staan er pas vanaf 2006 bij. Zou eerder een Luna of iets dergelijks gekozen hebben.
Nummer vind ik ook niet mijn ding. Intro is nog wel prima, maar climax is niet zo bijzonder. Gaat ook met name nie tzo hard.
Zeer apart dat ze artiesten gekozen hebben die niet een tijd meelopen. Deze gasten staan er pas vanaf 2006 bij. Zou eerder een Luna of iets dergelijks gekozen hebben.
Nummer vind ik ook niet mijn ding. Intro is nog wel prima, maar climax is niet zo bijzonder. Gaat ook met name nie tzo hard.
Ik vind het opzich wel een redelijk nummer, al is het wel weer een vrij standaard nummer, maar ik had ook liever gehad dat iemand die al wat langer in de hardstyle zit hem had gemaakt.
Ik vind het opzich wel een redelijk nummer, al is het wel weer een vrij standaard nummer, maar ik had ook liever gehad dat iemand die al wat langer in de hardstyle zit hem had gemaakt.
DBSTF twitter:
Citaat:
# Sorry for the misunderstanding people! We ment it's not only the anthem for the party, but especially an anthem for the whole year!
for a decade of q-dance, their 10 year anniversary. So it is not coupled to the feestfabriek-party, but dedicated to this celebrationyear!