Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Edwinn schreef:
bRt_ schreef:
Damn die NC tracks klinken goed! En dan die B-Front - Sleepwalker nog! Die wil ik wel n keertje in HQ horen!

OT:


Die Frontliners kicks verneuken het, het origineel is hierdoor echt veel beter.

Frontliner kicks :thumbsup:


wtf, abject is frontliner...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:23 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:


Klinkt opzich wel aardig, maar is toch niet een track die ik zelf snel zal opzetten om eens te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Nou ik wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt bes goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 15:01 
 

lekkere track :D

Wildstylerz toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Wildstylerz toch? :P

jep :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit zei Stefan op hyves tegen mij over D-Block & S-te-Fan, Villain & DV8 - a Decade of dedication:
Citaat:
Joran

het is een hommage aan 10 jaar qdance feesten, niet perse een anthem voor de feestfabriek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ontopic?

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De nieuwe Wildstylez is niet erg bijzonder maar klinkt wel lekker hoor. Ik hou wel van dat soort trancy hardstyle, maar wel wat meer voor het luisteren. Niet zozeer van het losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Ik kan deze gasten niet,maar erg lekkere productie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 01:02 
 

Jorann schreef:
Dit zei Stefan op hyves tegen mij over D-Block & S-te-Fan, Villain & DV8 - a Decade of dedication:
Citaat:
Joran

het is een hommage aan 10 jaar qdance feesten, niet perse een anthem voor de feestfabriek.


Precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:


16 pagina's terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner - ID



:love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet! Ligt het aan mij of lijkt ie een beetje op Gaia van Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 14:08 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Vet! Ligt het aan mij of lijkt ie een beetje op Gaia van Noisecontrollers?

Ja, dat idee heb ik ook. Toen die um draaide keken ik en mijn maat elkaar al aan, van welk nummer is dit toch...
Maar idd, nu je het zegt, het is net Gaia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 14:37 
 
Donateur

Die ID van Frontliner klinkt wel vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 14:54 
 

Mr. Monster schreef:
Coone - Million Miles

:drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
ontopic?

:bomb:


WAT EEN HEERLIJK NUMMER :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Delcone schreef:
ontopic?

:bomb:


WAT EEN HEERLIJK NUMMER :bomb:


Menen jullie dit serieus? xd eerder een kermislied :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat van mij was sarcastisch uiteraard :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kermis :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha, dat nummer doet me echt denken aan Rollercoaster Tycoon :cool: die melodietjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 20:26 
 

Niet fokken met Rollercoaster tycoon :P
Anders krijg je Arthur op je dak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



anticlimax lijkt erg op die van Fade to black maar wel een dikke plaat :bomb:
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks