het zijn toch ook een stelletje klote mongolen bij Q-Dance zeg!!! laten ze omfg DBSTF het anthem maken.. gare zooi jezus kut Q-Dance wil je de feestfabriek speciaal maken doe je zowiets te slecht voor woorden want nu is het weer zon standaard kut track...
Beetje kort door de bocht vind je niet,, als je de track een keer HQ en goed hard hebt gehoord mag je best van me zo'n oordeel trekken. Maar kan goed dat er best aardige kicks onder zitten, want die hebben DBSTF ook in huis
Wesz schreef:
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
DIK
Dj C-Mind schreef:
iets betere kwaliteit van het anthem van decibel
Hmm,, best wel nice,, wel dikke +1 voor niet zo'n trage kut break.
Lyst schreef:
D-Block & S-te-Fan ft DV8 & Villain - A Decade of Dedication (Feestfabriek 2010 anthem)
Wel een nice melo,, of hij beetje hard genoeg gaat kan ik nu nog niet over oordelen.
Wat is er veranderd behalve de intro, volgensmij niks..
bassline in volgens mij ook anders en wat harder
Ik dacht eerst nog toen ik hem live hoorde dat er een soort anti-qlimax in zat, maar in het filmpje in het niet te horen, dus ik zal het wel fout hebben
Sins vandaag weet ik dat er een nieuwe held bij is voor mij naast B-front. Frequencerz wat een heerlijk nieuw spul zeg,ook weer van B-front Ook natuurlijk mag solutio abroza The I Degos & Re-done niet vergeten worden!