View on YouTube
Eerste track van Deetox op Qlimax
VINAI - The Wave (Sub Zero Project Bootleg)tommeh wrote:View on YouTube
Volgens mij is dat de Wild Motherfuckers remix van Thrillseeka, nummer van Paul Elstak. Alleen nog nergens een goede versie of iets van kunnen vinden.DL22 wrote:Zit deze in de O Fortuna tool van Sub Sonik of is dit een plaat op zich? Gruwelijk vetView on YouTube
Het is zeker een mash up van Neophyte - Thrillseeka door Sub Sonik. Titan draaide hem op Loudness.Twanneke wrote:Volgens mij is dat de Wild Motherfuckers remix van Thrillseeka, nummer van Paul Elstak. Alleen nog nergens een goede versie of iets van kunnen vinden.DL22 wrote:Zit deze in de O Fortuna tool van Sub Sonik of is dit een plaat op zich? Gruwelijk vetView on YouTube
Volgens mij is dit gefilmd op Free Festival waar Sub Sonik draaide afgelopen zomer. Zag een filmpje op zijn FB voorbij komen met een aantal tracks waar onder ook deze.DL22 wrote:Het is zeker een mash up van Neophyte - Thrillseeka door Sub Sonik. Titan draaide hem op Loudness.Twanneke wrote:Volgens mij is dat de Wild Motherfuckers remix van Thrillseeka, nummer van Paul Elstak. Alleen nog nergens een goede versie of iets van kunnen vinden.DL22 wrote:Zit deze in de O Fortuna tool van Sub Sonik of is dit een plaat op zich? Gruwelijk vetView on YouTube
Als je het zoekt op youtube krijg je vooral dit: Sub Sonik - 2015 DJ TOOL (Fortuna /Thrillseeka)
Dus weet ik niet of hij achter het stuk van Fortuna komt of het een andere plaat is.
Ja dat staat de post boven je al. Toch bedankt he.ErikZ wrote:VOor de laatste keer: de plaat heet Sub Sonic - O Fortuna
The Machine - Play A Game
Minus Militia - Ain't Fucking Around
JaSAIN7 wrote:Vocal edit?
k vraag me af hoe zoiets livegaatPaultheone wrote:https://soundcloud.com/qdance/zatox-defqon1-australia-2015-red#t=22:10
Normaal boeit Zatox me geen reet, maar de kick hier is toch wel apart :O
Let ook even op de overgang op 23:20