Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Minus Militia

Track(s): Full Of Shit

Sample/video:


Bron:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56A7088D
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ben wel benieuwd live eigenlijk
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:57 
 
Hardtraxxer

Die weghadden niet eens particles of destruction gedraaid. Beter hadden ze die gedraaid ipv een van die lelijke hardcore remixen :').
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beetje respect mag wel
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de act eigenlijk helemaal niets meer voorstellen. Tis iedere keer hetzelfde riedeltje, en altijd de kick van Crackin Your Ribs onder een ander nummer zetten. Deze plaat klinkt op zich wel vet maar het boeiende van de act is er bij mij al lang af.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ik snap het echt niet meer. Is dit nu hedendaagse hardstyle? Of moet ik dit dan tegenwoordig rawstyle noemen, of heet dit over een tijdje "militiastyle". Knetterharde kicks/kickrolls afgewisseld met immens harde snares waar voorafgaand een nét niet melodie en een minibreakje aan te pas kwam. Ik heb het nog niet eens over de tracktitels/vocals. Want ja, de Militians hebben wel wat te schreeuwen nodig. Minus Militia - Sun Is Shining zou alvorens de track te luisteren al de grond in worden gestampt. Het is niet meer te volgen wat er allemaal in de hardstyle wereld gebeurd. Duister, dat is het wel, dat mag gezegd worden. En op zo'n indoor feest is duistere hardstyle altijd gewenst. Maar als we toch allemaal zouden mogen kiezen tussen Zany - Science & Religion (Science Mix) of Minus Militia - Full of Shit of welke andere fuck/shit/fucking/weet ik veel track, dan is de keuze toch snel gemaakt?
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomm!c schreef:
Ik snap het echt niet meer. Is dit nu hedendaagse hardstyle? Of moet ik dit dan tegenwoordig rawstyle noemen, of heet dit over een tijdje "militiastyle". Knetterharde kicks/kickrolls afgewisseld met immens harde snares waar voorafgaand een nét niet melodie en een minibreakje aan te pas kwam. Ik heb het nog niet eens over de tracktitels/vocals. Want ja, de Militians hebben wel wat te schreeuwen nodig. Minus Militia - Sun Is Shining zou alvorens de track te luisteren al de grond in worden gestampt. Het is niet meer te volgen wat er allemaal in de hardstyle wereld gebeurd. Duister, dat is het wel, dat mag gezegd worden. En op zo'n indoor feest is duistere hardstyle altijd gewenst. Maar als we toch allemaal zouden mogen kiezen tussen Zany - Science & Religion (Science Mix) of Minus Militia - Full of Shit of welke andere fuck/shit/fucking/weet ik veel track, dan is de keuze toch snel gemaakt?

Dat komt, omdat je waarschijnlijk net als ik ben opgegroeid met hardstyle uit de beginjaren? Het is een verandering in de scene, waar je (helaas) niks aan kan doen.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''That's just the way it is, things will never be the same''
-2pac

En er komen nog genoeg tracks uit die niet over dood, verderf, fuck of shit gaan. Dus geen reden om te liggen zeiken over dit soort tracks. Ze vallen nou eenmaal bij een grote groep in de smaak.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2015 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



4:07

Nu volledig :)
Bericht Geplaatst op 30 sep 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
''That's just the way it is, things will never be the same''
-2pac

En er komen nog genoeg tracks uit die niet over dood, verderf, fuck of shit gaan. Dus geen reden om te liggen zeiken over dit soort tracks. Ze vallen nou eenmaal bij een grote groep in de smaak.


Ze vallen bij een grote groep in de smaak, dus mag je er niet over zeiken?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2015 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tomm!c schreef:
Is dit nu hedendaagse hardstyle? Of moet ik dit dan tegenwoordig rawstyle noemen, of heet dit over een tijdje "militiastyle".

Terechte klacht.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
yowan schreef:
''That's just the way it is, things will never be the same''
-2pac

En er komen nog genoeg tracks uit die niet over dood, verderf, fuck of shit gaan. Dus geen reden om te liggen zeiken over dit soort tracks. Ze vallen nou eenmaal bij een grote groep in de smaak.


Ze vallen bij een grote groep in de smaak, dus mag je er niet over zeiken?


Hij loopt te zeiken over raw in het algemeen. Die gast heeft echt oogkleppen op. Ik vind zoveel dingen kut. Maar die dingen zijn er gewoon en daar gaat niks aan veranderen. Dus waarom zou je in godsnaam overal in elk topic moeten zeggen dat dood en verderf kut is en dat raw vroeger beter is.

Het is nu eenmaal zoals het is, en er komt naast al dat dood en verderf nogsteeds een hoop leuks uit. Ik vind niet dat je over dit moet gaan zeiken. Accepteer gewoon dat een hoop mensen het wel leuk vinden, is toch niet zo moeilijk.

Hij kan gewoon niet tegen verandering

RadicalRedemption schreef:
Geniet van de muziek en laat anderen van hun muziek genieten.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2016 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze echt wel vet, lekker spelen met kicks waardoor het een melodie wordt :D :bomb:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2016 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
lekker spelen met kicks waardoor het een melodie


:nono:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 21:19 
 
Hardtraxxer

saaaai :sleep: jammer dat er geen melodie inzit. Kickrolls zijn me net iets te veel, kan je niet zo lekker op losgaan
Bericht Geplaatst op 05 apr 2016 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm vette plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2016 12:46 
 
Hardtraxx Newbie

BuzzLightyear schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind dit een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2016 18:20 
 
Hardtraxx Newbie

ADHardstyleD schreef:
BuzzLightyear schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind dit een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klauwe schreef:
ADHardstyleD schreef:
BuzzLightyear schreef:
Ik vind dit een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.

Ah ik vroeg me al af of er hier meningen werden gepost, bedankt hiervoor!
Bericht Geplaatst op 05 apr 2016 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vind dit een enorm vette plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt wel een forum!
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind dit nog steeds een enorm vette plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.


Dit wordt wel heel verwarrend zo... :lol:
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Franky schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind dit nog steeds een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen. Maar wat andere vinden, vind ik niet interessant
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks