Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
E-Force & Warface - TBA (Shock and Awe)
Had je telefoon ook drugs op? jezus christus
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet? De tekst in het nummer is "It's my funky fresh beat" volgens mij...
Alvast Bedankt!
View on YouTube
Alvast Bedankt!
View on YouTube
Thank youPaultheone wrote:Sub Zero Project - Hit The Funk
Dave Revan zijn studio uitgeschopt is al heel wat.
"no screech .. No anticlimax ... Just Kick and melody" Dat werd verdomme een keer tijd of niet.
Wat moet hij trouwens met de kick van Nicky Romero?
Tja de track zelf.. We gaan het zien, de kick klinkt voor nu in deze kwaliteit nergens naar.
Qre8ive wrote:http://www.kickstart-plugin.com/ is ditThaBomba. wrote: Wat moet hij trouwens met de kick van Nicky Romero?
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Vandaag gehoord op Craft tijdens de set van Brennan Heart & Noisecontrollers.
Plaat, ik gok van Brennan Heart zelf, met ik gok Linkin Park vocals (maar het is níet In The End).
Iemand enig idee?
Plaat, ik gok van Brennan Heart zelf, met ik gok Linkin Park vocals (maar het is níet In The End).
Iemand enig idee?
Waarschijnlijk deze; Blademasterz - In The End (Dailucia Remix)MrK wrote:Vandaag gehoord op Craft tijdens de set van Brennan Heart & Noisecontrollers.
Iemand enig idee?
hoorde hem zelf ook, maar vond hem echt vertieft klinken, (kan ook komen omdat ik op het origineel van de blademasterz hoopte)
Last edited by Chroman on 24 Aug 2015 19:07, edited 1 time in total.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Die werd sowieso gedraaid inderdaad, maar volgens mij kwam Linkin Park - Burn It Down (A-lusion Bootleg) ook voorbij en geloof dat dat 'm is!provehito wrote:Waarschijnlijk deze; Blademasterz - In The End (Dailucia Remix)MrK wrote:Vandaag gehoord op Craft tijdens de set van Brennan Heart & Noisecontrollers.
Iemand enig idee?
hoorde hem zelf ook, maar vond hem echt vertieft klinken, (kan ook komen omdat ik op het origineel van de blademasterz hoopte)
zou ook kunnen, heb alleen deze meegekregen
Die eerste misschien?Oh yeah, got 2 new tracks to play:
Radical Redemption - The Lord
Radical Redemption & Digital Punk ft. MC Alee - Retaliate with Hate.
Zou goed kunnen, enige nieuwe plaat waarvan ik nog geen filmpje heb gezienMagnetron wrote:Die eerste misschien?Oh yeah, got 2 new tracks to play:
Radical Redemption - The Lord
Radical Redemption & Digital Punk ft. MC Alee - Retaliate with Hate.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Gister na een lange periode weer een uurtje hardstyle gehoord, Radical draaide. Naar mijn idee veel nieuwe (Eigen tracks) iemand die me kan helpen met de volgende ?:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
ik dank u hartelijk 
View on SoundCloud
@62:12 Iemand een idee? Lijkt me een Titan collab... doet me ook een beetje aan oude Zany of Donkey track denken
@62:12 Iemand een idee? Lijkt me een Titan collab... doet me ook een beetje aan oude Zany of Donkey track denken
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 22 hours ago