Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: E-Force & Warface

Track(s): TBA

Sample:


Bron:
https://instagram.com/p/3g8eEPEd-h/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 19:09 
 
Hardtraxxer

E-Force & Warface - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso Warface, klinkt best dik trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de Warface kick, die ben ik nu wel beu. 2e stukje klink al een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is gelijk duidelijk welke kick beter klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 22:20 
 
Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
Het is gelijk duidelijk welke kick beter klinkt.

E-Force kick, en dan 100 x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb persoonlijk toch liever dit dan 4 minuten lang naar dezelfde e-force kick te luisteren. Er is natuurlijk wel een reden dat de kickswitch in deze volgorde gaat en niet andersom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kick van E-force doet mij nou juist helemaal niks, die van Warface is opzich nog best geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track gaat hoogstwaarschijnlijk 'Face the Force' heten.

Hierbij nog een opname van de track: https://www.facebook.com/jeroen.vandigg ... permPage=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 10:44 
 
Hardtraxxer

Op het eerste gehoor klinkt het echt super dik!

Alleen op wat voor bpm is dit in godsnaam? Volgens mij zit er ook een versnelling in, dat begint ook weer een hype te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-Force creƫert altijd zon dikke drive in zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat BPM is wel bizar idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier wat langer:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Aardig tempotje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doodzonde van die pauperversnelling. Zal wel flinks op gehakt worden, hoop dat het geen nieuwe hype wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel wat hebben eigenlijk, zit flink wat drive in. Kan natuurlijk ook komen door het hogere BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met de nieuwe uptempo hardcore hype zie ik een uptempo hardstyle hype wel gebeuren.

Ik doe zelf ook met die hype dus heb hier totaal geen moeite mee. Klinkt zeer goed dit. :drool:
Als je die screech weg laat dan doet het mij wel een beetje denken aan noize pumper bij sommige stukjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik vind hem wel wat hebben eigenlijk, zit flink wat drive in. Kan natuurlijk ook komen door het hogere BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt toch best lekker :) en totaal geen problemen met die versnelling :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jezus dit is zowat bijna op 160 bpm als het niet hoger is! warface zijn setjes beginnen sws al op 155 bpm en eindigen op 170 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 21:06 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt helemaal nergens naar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 21:30 
 
Hardtraxx Addict

Klink dik :D
Benieuwd naar betere kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat dit me eindelijk een keer pakt. Wat een drive in die korte screeches die een soort van melodietje vormen die in je kop blijft zitten. Versnelling had niet gehoeven, maar stoort me niet. Zal live ontiegelijk lekker gaan deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwam deze tegen, niet echt super kwaliteit maar wel de hele track

https://www.youtube.com/watch?v=EmwItHdSHCw
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 17:29 
 

HAKKUHHHH :bomb: :bomb:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks