Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Junkk Fluid vs. Trap-A-Holics

Track(s): Came With Son (HHZ Bootleg)

Sample/video:

@24:10
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:51 
 
Hardtraxx Addict

hoeveelste minuut? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
hoeveelste minuut? :p

Excuses, @24:10
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:19 
 
Hardtraxxer

:cry: .. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Och, wel heerlijke early sounds. Komen me bekend voor, maar ik ken de source van de bootleg verder niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:47 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Och, wel heerlijke early sounds. Komen me bekend voor, maar ik ken de source van de bootleg verder niet.


Kicks klinken dezelfde als deze, uit een bootleg van 2005 lol
http://www.youtube.com/watch?v=n4vaLoZFa2Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

coazter schreef:
Meph0 schreef:
Och, wel heerlijke early sounds. Komen me bekend voor, maar ik ken de source van de bootleg verder niet.


Kicks klinken dezelfde als deze, uit een bootleg van 2005 lol
http://www.youtube.com/watch?v=n4vaLoZFa2Q

Deze dus? :P
http://www.youtube.com/watch?v=dIGsskl2h8U
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:52 
 
Hardtraxxer

Ik juich dit soort dingen toe :) Heerlijk die oude geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het zeker dat het een HHZ bootleg is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit kan ik dus zeker wel waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit lijkt me niet van heady?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hoorde deze op q radio tijdens hhz @ DQ.1 australia vond het toen een erg vet nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke bootleg :D Klonk erg fijn op Q-Base, die kicks zijn super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Climax:


Bass is inderdaad op die uit een Sigma track, maar niet die hier boven staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat was dit vet zeg op Q-base, heerlijk nummer! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:05 
 

Hoe vet was dit op Q-Base :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hoe vet was dit op Q-Base :bomb:


OFNIET! Dat was ff slopen tot en met.. Niet normaal zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit door Hhz? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Ik juich dit soort dingen toe :) Heerlijk die oude geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, Headhunterz?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Is dit door Hhz? :/

Nee dit zijn gewoon bestaande early tracks aan/op elkaar geplakt door waarschijnlijk headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeit me niet zoveel, klonk super vet op Q-Base. Echt een verrassing :D
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks