Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die vocal (Damn son, where'd you find this) is volgens mij een jingle/sample van een 'trap' podcast/radio/mixtape of iets dergelijks. Je hoort hem vaker in rips van trap tracks op youtube.

Een week voor Q-base had HHZ een berichtje op zn facebook geplaatst naar een aantal trap nummers. Er zijn namelijk een aantal trap producers die hardstyle platen samplen waaronder dus dit

http://www.youtube.com/watch?v=WeC0v9YPYIo
http://www.youtube.com/watch?v=Tnpy_jGN3qw

voor de geïnteresseerden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:55 
 
Hardtraxx Newbie

Q-Dominic schreef:
Ik juich dit soort dingen toe :) Heerlijk die oude geluiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Die vocal (Damn son, where'd you find this) is volgens mij een jingle/sample van een 'trap' podcast/radio/mixtape of iets dergelijks. Je hoort hem vaker in rips van trap tracks op youtube.

Een week voor Q-base had HHZ een berichtje op zn facebook geplaatst naar een aantal trap nummers. Er zijn namelijk een aantal trap producers die hardstyle platen samplen waaronder dus dit

http://www.youtube.com/watch?v=WeC0v9YPYIo
http://www.youtube.com/watch?v=Tnpy_jGN3qw

voor de geïnteresseerden


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel vet zeg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was inderdaad geniaal op Q-base, maar binnen een straal van 20 meter om me heen stond echt iedereen doodstil. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus geen bootleg en gewoon een mashup..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit vind ik best wel fijn :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond hem ook geniaal op Q-Base :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn Marijn, where did you find this??! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt cool
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
p-stylez schreef:
Is dit door Hhz? :/

Nee dit zijn gewoon bestaande early tracks aan/op elkaar geplakt door waarschijnlijk headhunterz.


Bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind em fucking vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Briljant! :worship: Die kicks ook, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:36 
 
Hardtraxxer

Lekker hoor, meer van dit spul graag :P

EDIT: nu al paar keer geluisterd, hij is echt lekker zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:16 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Deze is gewoon baas. Die kick :drool: Ben sowieso al Trap liefhebber, echt nice dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het echt kutkicks hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
vind het echt kutkicks hoor

Vind je early wel wat? Anders ligt daar het 'probleem', denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Heel vet plaatje dit, volgens mij ramt dit live aardig door :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GAAHH wanneer komt deze noouuuu :yay: Ik wil hem echt hebben! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat dit nog steeds als Headhunterz bootleg? is toch een mashup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:56 
 
Hardtraxxer

Zeker lekker alleen wel een beetje kort :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Delt-A schreef:
vind het echt kutkicks hoor

Vind je early wel wat? Anders ligt daar het 'probleem', denk ik. :)


Ja, ik vind early heel leuk zelfs, maar dit zijn gewoon lelijke kicks (vind het ook niet echt early kicks).

De kicks lijken trouwens op die van Raf Enjoy - Bam Bam (Psycho Hardstylers Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Meph0 schreef:
Delt-A schreef:
vind het echt kutkicks hoor

Vind je early wel wat? Anders ligt daar het 'probleem', denk ik. :)


Ja, ik vind early heel leuk zelfs, maar dit zijn gewoon lelijke kicks (vind het ook niet echt early kicks).

De kicks lijken trouwens op die van Raf Enjoy - Bam Bam (Psycho Hardstylers Remix)

Dat was de plaat die ik zocht inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op youtube staat gecko bootleg. Lijkt me ook sterk dat dit van hhz is, niet dat youtube nou betrouwbaar is maar het is wel een stuk waarschijnlijker..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks