Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

[quote="Taxi"]Artiest: Trap-A-Holics

Track(s): Damn Son Where Did You Find This

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 12:59 
 

klinkt zo vet :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Meph0 schreef:
Delt-A schreef:
vind het echt kutkicks hoor

Vind je early wel wat? Anders ligt daar het 'probleem', denk ik. :)


Ja, ik vind early heel leuk zelfs, maar dit zijn gewoon lelijke kicks (vind het ook niet echt early kicks).

De kicks lijken trouwens op die van Raf Enjoy - Bam Bam (Psycho Hardstylers Remix)

Mooi zo, dan ligt het daar niet aan. En thanks voor die plaat, die heb ik weer eens in mijn playlist gegooid, lang niet gehoord. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Herinnert iemand zich nog de oude 'Terror Blind' mixen ??
Track zat in 'Terror Blind - Now Hardstyle' van zo'n 7 jaar geleden.

Origineel is Junk fluid - Came With Me ... geweldige plaat :drool:

Dus gewoon een nieuwe vocal toegevoegd aan het origineel? .. bootleg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Track heet: Junkk Fluid vs. Trap-A-Holics - Came With Son (HHZ Bootleg)

http://22tracks.com/#ams/hardwithstyle/18821
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Awesome. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Track heet: Junkk Fluid vs. Trap-A-Holics - Came With Son (HHZ Bootleg)
http://22tracks.com/#ams/hardwithstyle/18821

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:40 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

supervet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
klinkt zo vet :worship: :worship:

Socializerz schreef:
LEKKERRR :bomb:

Jurheinen schreef:
Briljant! :worship: Die kicks ook, heerlijk

Elexz schreef:
Ik vind em fucking vet :D

Wildstylerz schreef:
supervet dit

JVDM schreef:
Awesome. :worship:


Dus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 01:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Briljant! :worship: Die kicks ook, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

deze was vet , live:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Me like aloooooot, laat maar snel als free release komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 01:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier nog enige update van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Lajsen schreef:


dit is de full versie dus kan je van youtube halen, word misschien ooit nog is een free
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Lajsen schreef:


dit is de full versie dus kan je van youtube halen, word misschien ooit nog is een free

Een full die 2:52 min duurt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Owja full idd. Ook heel betrouwbare kwaliteit etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Tis een BOOTLEG/mashup he
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Lajsen schreef:


dit is de full versie dus kan je van youtube halen, word misschien ooit nog is een free

Haha. :lol:

Als iets op youtube staat is het inderdaad Full HQ+HD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Tis een BOOTLEG/mashup he

Dan nog, deze is niet full :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

ow dus je wilt zeggen dat die kwaliteit crap is? of live of geript? nee deze is gewoon van die 22 tracks site waar die full op stond denk je dat deze serieus nog langer gaat worden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is van die site geript als 256kbps, verder is hij niet full. Waar hoor je me zeggen dat hij uit een liveset komt? Ik zeg alleen dat hij niet full is.

Grappig hoe je van alles haalt uit de zin:

patrickjeb schreef:
Dan nog, deze is niet full :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb je niet gequote, dus geld niet alleen voor jou ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

Na een paar jaar alleen de nieuwe tracks bekijken en de reacties uiteraard, nu zelf maar een account aangemaakt, eerste post dus :)

Vind hem heel erg lekker!! Meer van dit aub :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:07 
 
Hardtraxx Newbie

Deze Klinkt best cool! Ik had niet verwacht dat HeadHunterz zoiets zou maken!! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks