Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

werd gisteren gedraaid door hhz, misschien binnenkort free release?
http://www.be-at.tv/brands/beat-club/hard-with-style-presents-headhunterz/headhunterz

00:28:30 !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:18 
 

Deze is ooit in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen, waar vind ik die nu nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze zou ik zo graag eens horen. Free releasen misschien ja? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Deze zou ik zo graag eens horen. Free releasen misschien ja? :loving:


ja zit ook al tijd te wachten tot deze een (free) release krijgt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 17:39 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Deze is ooit in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen, waar vind ik die nu nog?

Naar mijn weten is deze plaat nooit uitgebracht. Wellicht dat iemand er een reconstructie oid van heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:32 
 

phoenix schreef:
stefaneke schreef:
Deze is ooit in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen, waar vind ik die nu nog?

Naar mijn weten is deze plaat nooit uitgebracht. Wellicht dat iemand er een reconstructie oid van heeft gemaakt.


Hij was ooit gelekt via itunes ofzo als ik het goed begrepen heb. Kan'm nu alleen in 128 vinden via de minder legale kanalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Delt-A schreef:
De kicks lijken trouwens op die van Raf Enjoy - Bam Bam (Psycho Hardstylers Remix)

Dat was de plaat die ik zocht inderdaad.


Moet zeggen dat ik de kicks toch best lekker ben gaan vinden, omdat ik ze in HQ heb gehoord.

Dit is de originele track: http://www.beatport.com/track/came-whit-me-original-mix/646068

Volgens mij is er verder alleen een andere vocal in geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
phoenix schreef:
stefaneke schreef:
Deze is ooit in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen, waar vind ik die nu nog?

Naar mijn weten is deze plaat nooit uitgebracht. Wellicht dat iemand er een reconstructie oid van heeft gemaakt.


Hij was ooit gelekt via itunes ofzo als ik het goed begrepen heb. Kan'm nu alleen in 128 vinden via de minder legale kanalen.


Hij zat ook in zijn 22 tracks voor Q-Dance presents Headhunterz - Hard With Style. 2 jaar geleden, maar toen kon je hem niet kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 09:44 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Hij zat ook in zijn 22 tracks voor Q-Dance presents Headhunterz - Hard With Style. 2 jaar geleden, maar toen kon je hem niet kopen.


Zie op dat album ook maar 19 tracks staan? weet je zeker dat ie erbij zat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

CiRiXxX schreef:
Lenny schreef:
Hij zat ook in zijn 22 tracks voor Q-Dance presents Headhunterz - Hard With Style. 2 jaar geleden, maar toen kon je hem niet kopen.


Zie op dat album ook maar 19 tracks staan? weet je zeker dat ie erbij zat? :P


http://22tracks.com/ams/hardstyle

Daar zat hij toen bij.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks