Wildstylerz schreef:
headhunterz heeft toch reignite gemaakt een hardstyle plaat? en dan maakt hij een hardstyle remix samen met joram van een house plaat is het nie goed het is toch hardstyle , laat ze dan toch lekker doen :')
Goedzo, jij snapt het!
Waarom maakt hij niet gewoon een remix van een House plaat, vervolgens gewoon een HS plaat, dan weer een remix van een House plaat, dan weer een HS plaat. Laat hem zo maar jaren doorgaan!
Over de plaat: Dat constant pitchen van de kicks is toch helemaal niet nodig :') Kom op Willem, je kan beter dan dit..