Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Nicky Romero

Track(s): Toulouse (Headhunterz Remix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:23 
 

Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz & Wildstylez Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een drama zeg, je hoort het op dat filmpje niet goed maar de kicks vliegen onlogisch van hot naar her :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Jro_ schreef:
Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz & Wildstylez Remix)


Bron?

Edit: Al gezien :P Is een remix van beide ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:55 
 
Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
de kicks vliegen onlogisch van hot naar her :sick:


Lijkt wel bijna op Gotta Have Ya Love.. bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:00 
 
Hardtraxx Elite

Ben het een beetje klaar mee met al die remixen van hem! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:00 
 

G1LL schreef:
Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..

Mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..

Nogal ja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF die kicks pitchen elke 2 noten? En ook van die lelijke vieze uitschieters er tussen, klinkt echt nergens naar :/

Sowieso al jammer om zo'n plaat te remixen, nergens voor nodig. Als ie 't dan ook nog eens zo lelijk doet is 't voor mij wel gedaan. Ga maar weer gewoon zelf hardstyle maken Willem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker geld klappeng :'). Sorry maar t wordt steeds erger met die house remixen tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Ben het een beetje klaar mee met al die remixen van hem! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:15 
 
Hardtraxxer

Hebben die gasten niks beters te doen dan house platen te mixen? :P
maar even serieus laat die platen met rust, ze zijn best goed en die gasten kunnen zelf beter gewone platen gaan maken ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

kies dan een house plaat uit waar fatsoenlijk een remix van te maken is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

headhunterz heeft toch reignite gemaakt een hardstyle plaat? en dan maakt hij een hardstyle remix samen met joram van een house plaat is het nie goed het is toch hardstyle , laat ze dan toch lekker doen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

zoals iedereen al zegt, kom weer eens een keer met een nieuwe track en niet met een House remix, HHz kan bijna een album vol zetten met alleen maar zn House remixen

kicks pitchen idd alle kanten op, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
headhunterz heeft toch reignite gemaakt een hardstyle plaat? en dan maakt hij een hardstyle remix samen met joram van een house plaat is het nie goed het is toch hardstyle , laat ze dan toch lekker doen :')


Goedzo, jij snapt het!
Waarom maakt hij niet gewoon een remix van een House plaat, vervolgens gewoon een HS plaat, dan weer een remix van een House plaat, dan weer een HS plaat. Laat hem zo maar jaren doorgaan!

Over de plaat: Dat constant pitchen van de kicks is toch helemaal niet nodig :') Kom op Willem, je kan beter dan dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het kan prima niet je ding zijn, maar dat "ga weer eens hardstyle maken" argument.. Wat een gelul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat pitchen om de paar beats klinkt zo ontiegelijk KUT :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat dat vele pitchen van de kick me hier wel aanstaat eigenlijk. Durf het bijna niet te zeggen, want nu krijg ik de rest van het forum over me heen, maar bij sommige nummers past het en ik lijk het hier zowaar te vinden passen.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een rommel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Ik moet zeggen dat dat vele pitchen van de kick me hier wel aanstaat eigenlijk. Durf het bijna niet te zeggen, want nu krijg ik de rest van het forum over me heen, maar bij sommige nummers past het en ik lijk het hier zowaar te vinden passen.. :oh:


Kicks zijn een onderdeel van de melodie en daarom vind ik het ook wel goed klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Dat House + Hardstyle word nu wel een beetje TE als je 't mij vraagt..

+1. Vind het los van elkaar leuke genres, maar in combinatie is het pure poep
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks