Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben al blij dat ze de melodie niet een op een hebben gekopieerd. Verder valt er niet zo veel uit op te maken, die pitchkicks storen mij iig nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

doe mij maar de tommy trash remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een kutplaat gadver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De colabs tussen Headhunterz & Wildstylez vallen me al tegen sinds ze gestopt zijn met P1. Dit is maar weer eens een bevestiging. Ik hoor hier bijna alleen maar Headhunterz in, zoals in alle colabs die na P1 gedaan zijn.

patrickjeb schreef:
Kom op Joram, je kan beter dan dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodie niet 100% goed werken in deze hardstyle uitvoering, en de 2 hoogste pitchkicks hadden van mij lager gekund. Om de 2 pitchen vind ik niet erg, past hier ook naar mijn mening. Toch weer niet verkeerd, maar ook niet 1 van de beste platen van hen van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff... kap eens met die dancehousebootlegmeukstylebootlegremixen aub. De laatste 3/4 platen van HHZ zijn allemaal houseremixen, doe es normaal zeg. Bouw je eigen tracks en zorg dat het bestempeld kan worden als HARDSTYLE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:58 
 
Hardtraxx Newbie

Dit klinkt wel zo mega vet he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 16:11 
 

E-rik schreef:
De colabs tussen Headhunterz & Wildstylez vallen me al tegen sinds ze gestopt zijn met P1. Dit is maar weer eens een bevestiging. Ik hoor hier bijna alleen maar Headhunterz in, zoals in alle colabs die na P1 gedaan zijn.

patrickjeb schreef:
Kom op Joram, je kan beter dan dit..


Zoveel Collabs zijn er na Project one ook niet meer geweest, en degene die ik daarvan het vetste vond was stuck in ur head, en daarin hoor ik meer Wildstylez dan Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel leuk dat ze een house plaat remixen, is nog niet eerder gedaan en vind t erg origineel.
Logische pitchkicks zijn ook een dik pluspunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind die kicks wel passen, net als bij Mindgame zo'n idee. Maar vindt de track opzich alleen niet wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dat pitchen om de paar beats klinkt zo ontiegelijk KUT :sick:

je moet t ook niet beoordelen op een LQ youtube filmpje. Als je voor de luidsprekers staat is zo'n pitch kick juist heel erg vet :)
Voor mij is dit gewoon een erg lekkere plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah zuur man, ik had op een Flow Rida - Whistle Bootleg gehoopt. :( Nja dit is ook wel vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wel leuk dat ze een house plaat remixen, is nog niet eerder gedaan en vind t erg origineel.
Logische pitchkicks zijn ook een dik pluspunt!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
wootum schreef:
Dat pitchen om de paar beats klinkt zo ontiegelijk KUT :sick:

Als je voor de luidsprekers staat is zo'n pitch kick juist heel erg vet :)

Nee. Dat vind jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:50 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
doe mij maar de tommy trash remix :love:


juist, jij hebt het begrepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Wat was dit een drama zeg, je hoort het op dat filmpje niet goed maar de kicks vliegen onlogisch van hot naar her :sick:

Hoor je wel een beetje ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Dit is dus een Hhz solo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dan weer echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz heeft dit alleen geremixed! niet Wildstylez!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Headhunterz heeft dit alleen geremixed! niet Wildstylez!


Staat 2 posts boven je ook dat het Headhunterz is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!


hehe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Nando schreef:
Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!


hehe :whistle:

Hap.
Remix valt me eigenlijk nog wel mee zo in HQ. :) Best aardige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben meestal niet zo'n grote fan van de geremixte house tracks, maar na deze een paar keert gehoord te hebben weet de melodie me toch te pakken! Lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks springen echt overal heen.. niks voor mij :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks