Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het nieuws in Toulouse afgelopen tijd is interessanter dan deze track... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Ik moet oppassen dat ik die geripte HWS versie niet te vaak ga luisteren. Begin er helemaal verslaafd aan te raken. Leuke melodie met een heerlijke zachte ''violensynth'' (kan 't niet beter omschrijven :P ) op de achtergrond. Kicks pitchen precies op het goede moment en precies de goede hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als iemand nou een edit maakt waarin de pitchkicks in een logische volgorde gaan is dit wederom best een geslaagde remix. Maar dit is wel de minste van de 4 recente house-remixen, zeker door die totaal niet fijn lopende stuiterkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

"It's a good way to test yourself. Are you open minded?"

Ja tuurlijk Willem. Als je deze track van jou niet goed vind, ben je gelijk closedminded?

Ik vind het ook weer zo'n nietszeggende track met huppelende kicks. Daarentegen sta ik wel open voor het mengen van stijlen, mits het goed gebeurd. Dit is gewoon kudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
"It's a good way to test yourself. Are you open minded?"

Ja tuurlijk Willem. Als je deze track van jou niet goed vind, ben je gelijk closedminded?

Ik vind het ook weer zo'n nietszeggende track met huppelende kicks. Daarentegen sta ik wel open voor het mengen van stijlen, mits het goed gebeurd. Dit is gewoon kudt.


jammer kipje dat ging over sludge
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ah, "The next track". Sorry, was nog niet wakker blijkbaar. :$

Al geldt het ook voor dat nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Het origineel (die ik niet kon) is al een ontzettend saaie kutplaat en deze remix is zowaar nog erger. Saai, inspiratieloos en het uitmelken van sounds. Kom maar weer eens met een track met normale kicks Heady want dit slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Het origineel (die ik niet kon) is al een ontzettend saaie kutplaat en deze remix is zowaar nog erger. Saai, inspiratieloos en het uitmelken van sounds. Kom maar weer eens met een track met normale kicks Heady want dit slaat nergens op.

Reignite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Het orgineel is zeker een goede track hoor :oh:

Deze remix vind ik weer iets te simpel gedaan, maar hij is nog niet af dus kan nog verbeterd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro is ook beest. Heerlijke sounds.
Sowieso is dit een zeer fijne remix. House bootlegs gaat Headhunterz wel goed af zeg :loving:

Hier trouwens een versie die wat langer is dan de video in de openingspost:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ben deze track in de loop der tijd toch wat meer gaan waarderen. Vind de sounds in de opbouw naar de climax vetter klinken dan in het origineel :). Intro is ook zeker niet mis. Climax zelf ben ik nog steeds niet helemaal weg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:10 
 
Hardtraxx Newbie

echt een super nummer!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had deze nog nooit geluisterd. Lekker nummertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja ook deze is vet! Krijg steeds meer zin in zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kut zooi, zelfde kicks zelfde soundbank, En wat zijn die verschrikkelijk! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze is ook al zo fijn :love: Ben blij als ik ze zaterdag eindelijk live krijg te horen in het ziggggooodomee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Wat een kut zooi, zelfde kicks zelfde soundbank, En wat zijn die verschrikkelijk! :thumbdown:

Gelukkig gebruikt code black nooit dezelfde kicks hea -.-

Weinig artiesten die bij elke track een andere kick gebruiken hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Deze is ook al zo fijn :love: Ben blij als ik ze zaterdag eindelijk live krijg te horen in het ziggggooodomee

Nog nooit live gehoord? Op Q-base hoorde ik deze serieus 6 keer ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Destination schreef:
Wat een kut zooi, zelfde kicks zelfde soundbank, En wat zijn die verschrikkelijk! :thumbdown:

Gelukkig gebruikt code black nooit dezelfde kicks hea -.-

Weinig artiesten die bij elke track een andere kick gebruiken hoor.


Daar heb ik geen problemen mee omdat die imo gewoon goed klinkt.. Die van HHZ klinkt zo hol als een drumstel in een lege kerk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:
Deze is ook al zo fijn :love: Ben blij als ik ze zaterdag eindelijk live krijg te horen in het ziggggooodomee

Nog nooit live gehoord? Op Q-base hoorde ik deze serieus 6 keer ofzo xd


Nee :p Laatste keer dat ik een setje van Headhunterz of welke 'mainstream' dj meepakte was bij Rebirth xd

Dus zaterdag in het ziggodome zijn alle nummers nieuw voor mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb hem op Q-Base ook alleen bij Heady zelf gehoord volgens mij, maar toen kende ik hem eigenlijk nog niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

ook deze kan dicht gereleased:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
ook deze kan dicht gereleased:)

Maak een post report aan of laat het topic gewoon afzakken in de lijst. Denk je dat een mod elke post in een topic gaat lezen om te kijken of er misschien in staat dat het topic dicht kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Wildstylerz schreef:
ook deze kan dicht gereleased:)

Maak een post report aan of laat het topic gewoon afzakken in de lijst. Denk je dat een mod elke post in een topic gaat lezen om te kijken of er misschien in staat dat het topic dicht kan?

de meeste toch wel als ik eerlijk mag zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:58 
 
Hardtraxxer

Artiest: Nicky Romero

Track(s): Toulouse (Headhunterz Remix)

Sample/video:

album version
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks