Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Pitchkicks springen echt overal heen.. niks voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:05 
 
Hardtraxxer

Live gehoord, pitchen valt nog mee buiten 2 kicks die opeens de lucht in gaan zonder reden vind ik. Voor de rest niet zo intressant als zijn laatste platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al sinds Psychedelic ben ik een liefhebber van dat om de twee kicks pitchen bij Hhz. In het begin vond ik het ook niks, maar ik ben er echt op een andere manier gaan luisteren, ik vind het erg vet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Al sinds Psychedelic ben ik een liefhebber van dat om de twee kicks pitchen bij Hhz. In het begin vond ik het ook niks, maar ik ben er echt op een andere manier gaan luisteren, ik vind het erg vet klinken.

Met je oren dicht? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:33 
 
Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Maestro N schreef:
Al sinds Psychedelic ben ik een liefhebber van dat om de twee kicks pitchen bij Hhz. In het begin vond ik het ook niks, maar ik ben er echt op een andere manier gaan luisteren, ik vind het erg vet klinken.

Met je oren dicht? :D

:lol:

Soms vind ik het ook wel iets hebben hoor, vooral die uitschieters die dan keihard door je kamer resoneren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:15 
 
Hardtraxx Elite

Vind dit eigenlijk niet zoveel aan. En dat heeft niks met de pitchkicks te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:46 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
Vind dit eigenlijk niet zoveel aan. En dat heeft niks met de pitchkicks te maken.

True that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer van die pitchkicks, verder spreekt het plaatje me wel aan namelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jammer van die pitchkicks, verder spreekt het plaatje me wel aan namelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 01:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!

A² produceren toch voor Headhunterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nando schreef:
Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!

A² produceren toch voor Headhunterz?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nando schreef:
Dit is een solo remix van Headhunterz, dus geen Wildstylez!

A² produceren toch voor Headhunterz?


Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gydo schreef:
Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent >.<

En anders. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
gydo schreef:
Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent >.<

En anders. :/

ik dacht ook dat a2 voor hhz produceert maja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
TiMOTHYb schreef:
gydo schreef:
Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent >.<

En anders. :/

ik dacht ook dat a2 voor hhz produceert maja..


kijk.. ik neem aan dat je alpha twins (Alpha2) bedoeld..

Headhunterz maak zijn eigen nummers en Wildstylez maakt de tracks voor Alpha2 en voor zichzelf uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:35 
 
Hardtraxxer

Citaat:
kijk.. ik neem aan dat je alpha twins (Alpha2) bedoeld..

Headhunterz maak zijn eigen nummers en Wildstylez maakt de tracks voor Alpha2 en voor zichzelf uiteraard.


:lol: :lol: :lol: prachtig ahhaha

oke OT: ik vind het een vet nummer! Wil ik wel live op decibel horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Gydo je moet niet alles zo serieus nemen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict

gydo schreef:
Wildstylerz schreef:
gydo schreef:
Ik hoop niet voor jou dat je dit serieus meent >.<

ik dacht ook dat a2 voor hhz produceert maja..

kijk.. ik neem aan dat je alpha twins (Alpha2) bedoeld..


Volgens mij bedoelen ze met Alpha2 niet de alpha twins hoor :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ellende wie voor wie produceert. Het gaat hier niet om Wildstylez of A2, maar om Headhunterz. Houd het daar even bij aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die remikjes steeds.. gaat hem nu ook alleen maar steeds meer om bekendheid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Gydo je moet niet alles zo serieus nemen :lol: :lol: :lol:


Dat is wel duidelijk ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Die remikjes steeds.. gaat hem nu ook alleen maar steeds meer om bekendheid :(

ja maar meer als bekendheid en succes wil je toch niet als producer...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit wel een hele vette remix van Headhunterz. goede kicks, lekkere melo, prima plaat dus. Ook de eerste house plaat die redelijk fatsoenlijk wordt geremixed. Lessons in love en spaceman was niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran

Luca77 schreef:
Vind dit wel een hele vette remix van Headhunterz. goede kicks, lekkere melo, prima plaat dus. Ook de eerste house plaat die redelijk fatsoenlijk wordt geremixed. Lessons in love en spaceman was niet veel



:")
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Nuracore schreef:
Die remikjes steeds.. gaat hem nu ook alleen maar steeds meer om bekendheid :(

ja maar meer als bekendheid en succes wil je toch niet als producer...?

Trol, mag ik hopen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks