Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Khadber wrote:
p-stylez wrote: Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova? :(
Stella Nova vind ik nou niet bepaald een track om op zo'n groot publiek af te vuren. Hetzelfde geldt voor Ombrello Maledetto of Eins Zwei Telefunken. Merkte op IQ vorig jaar ook al dat het publiek Ombrello Maledetto gewoon totaal niet oppikte.
Gek he. vooral ombrello is echt een oer en oersaai nummer. 3x een tergend lange opbouw in dat nummer, 3x bouwt het op naar helemaal niks.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nee dan kun je beter eerst 1 minuut stilstaan in de break en vervolgens opbouwen naar een kermismelodietje met veel te hoog gepitchte kicks xd , herhaal dit 13x en je hebt een set van de gemiddelde mainstream artiest :thumbdown:
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
die vocal zijn egt kak, maar die synths kan ik wel waarderen :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Lyst wrote:Nee dan kun je beter eerst 1 minuut stilstaan in de break en vervolgens opbouwen naar een kermismelodietje met veel te hoog gepitchte kicks xd , herhaal dit 13x en je hebt een set van de gemiddelde mainstream artiest :thumbdown:
KLopt dit is ook echt een extreem triest nummer maar ombrello is ook een slechte track (ondanks dat hij origineel is, maar origineel maakt niet meteen goed). Ombrello bouwt 50 seconden naar iets op met alleen maar percussie en de kick die dan komt is zeg maar een tikje zonder enige vorm van bass. echt oersaai.
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..

Hardcore is the music and the music is hardcore -> Hard is the message and the message is hardstyle :')
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Nightmarez wrote:Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..

Hardcore is the music and the music is hardcore -> Hard is the message and the message is hardstyle :')
Zo'n hele domme tekst ook nog is overnemen, ga je is ff snel melden willem! :thumbdown: xd
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vind die van Willem beter, maar Squid moet geen hardstyle platen in gaan spreken natuurlijk, behalve als ze zoals vroeger zijn, maar dat zal wel nooit meer komen.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
energieloze prut! Was echt een van de dieptepunten op hardbass >.<
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 8 hours ago

Juist. :')
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Parvuz wrote:

Op Youtube zeggen ze dat de vocals uit The game - My bitch komen, kan ik niet echt horen. Wederom een verschrikkelijk kazig nummer, net als From Within.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Taxi wrote:
Parvuz wrote:

Op Youtube zeggen ze dat de vocals uit The game - My bitch komen, kan ik niet echt horen. Wederom een verschrikkelijk kazig nummer, net als From Within.
Melo komt van dat nummer, niet de vocalen.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Skedoedelefloeps wrote:
Parvuz wrote:

Melo komt van dat nummer, niet de vocalen.
Ahzo, overheen gelezen.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Dus die waardeloze melodie heeft ie niet eens zelf verzonnen? xd
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Wat een bout nummer weer. De inspiratie is ver te zoeken... Idd Willem jonge, ga terug tracks maken waar je die inspiratie nog had. En als je niks nieuw heb voor op hardbass te draaien, draai gewoon oude :bomb: 'en man!

Ik word gewoon slecht gezind als ik die tracklisten van HB alleen al bekijk...
De producer/dj's van tegenwoordig kunnen gewoon geen oude (lees 2009-2008-2007-2006) platen meer opzetten... Waar is de variatie gebleven? Alleen promo's AAAARGH! VARIATIE VARIATIE EN NOG EEN VARIATIE!
Ik wed dat je een Blame it on the music, reloaded part 2 en ga zo maar ff verder op zo'n feest draait de sfeer er pas in komt. Maar pfff... Achja
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Skedoedelefloeps wrote:Vind die van Willem beter, maar Squid moet geen hardstyle platen in gaan spreken natuurlijk, behalve als ze zoals vroeger zijn, maar dat zal wel nooit meer komen.
Squid :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
ik word hier echt droevig van, From Withim was al niet al te best, maar dit slaat echt alles :(
A
View on YouTube

Melodietje lijk verdacht veel daarop
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Hij lijkt er niet alleen op, het is hem ook ;)
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
:/
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Dus eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen de vocals zelf bedacht heeft xd
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Uhm..., nee, dit is het niet :/

Ik heb hem niet gehoord op Hardbass, dus wss was ik toen gelukkig naar de wc :P
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dit is niet mijn kopje thee, From Within vond ik wel ok
D
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Ik vind hem goed, klinkt lekker..
Hoef niet altijd dat gezaag van b-front en consorten..
Hardstyle is gevarieerd, wen er maar aan folks..
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
het feit dat hardstyle gevarieerd is, hoeft niet te betekenen dat je ieder nummer automatisch goed moet vinden.. Zelf ben ik ook meer van de euforische hardstyle, maar dit vind ik nix:

- melodie vind ik saai
- vocals vind ik ongeïnspireerd
- er zit geen gevoel in deze track voor mij

Leg jij nu eens uit waarom je deze goed vind dan? Toch niet alleen door de producer, of wel?! :innocent:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Ik vind het wel een leuk plaatje om zomaar even op te zetten als die uit is, tijdverdrijf voor je oren ^^