Gek he. vooral ombrello is echt een oer en oersaai nummer. 3x een tergend lange opbouw in dat nummer, 3x bouwt het op naar helemaal niks.Khadber wrote:Stella Nova vind ik nou niet bepaald een track om op zo'n groot publiek af te vuren. Hetzelfde geldt voor Ombrello Maledetto of Eins Zwei Telefunken. Merkte op IQ vorig jaar ook al dat het publiek Ombrello Maledetto gewoon totaal niet oppikte.p-stylez wrote: Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo.![]()
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova?
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - From Within/The Message Is Hardstyle (SCREL027)
- View the latest post: Firelite & Losty - Message On Read (DWX1886)
- View the latest post: Rebelion - A Message From Beyond
- View the latest post: Stephanie ft. Arianna - The Message (PKB009)
- View the latest post: Requiem - The Message
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Nee dan kun je beter eerst 1 minuut stilstaan in de break en vervolgens opbouwen naar een kermismelodietje met veel te hoog gepitchte kicks
, herhaal dit 13x en je hebt een set van de gemiddelde mainstream artiest 
die vocal zijn egt kak, maar die synths kan ik wel waarderen 
KLopt dit is ook echt een extreem triest nummer maar ombrello is ook een slechte track (ondanks dat hij origineel is, maar origineel maakt niet meteen goed). Ombrello bouwt 50 seconden naar iets op met alleen maar percussie en de kick die dan komt is zeg maar een tikje zonder enige vorm van bass. echt oersaai.Lyst wrote:Nee dan kun je beter eerst 1 minuut stilstaan in de break en vervolgens opbouwen naar een kermismelodietje met veel te hoog gepitchte kicks, herhaal dit 13x en je hebt een set van de gemiddelde mainstream artiest
Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..
Hardcore is the music and the music is hardcore -> Hard is the message and the message is hardstyle :')
Hardcore is the music and the music is hardcore -> Hard is the message and the message is hardstyle :')
Zo'n hele domme tekst ook nog is overnemen, ga je is ff snel melden willem!Nightmarez wrote:Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind die van Willem beter, maar Squid moet geen hardstyle platen in gaan spreken natuurlijk, behalve als ze zoals vroeger zijn, maar dat zal wel nooit meer komen.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
energieloze prut! Was echt een van de dieptepunten op hardbass 
Juist. :')Nightmarez wrote:Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..
Op Youtube zeggen ze dat de vocals uit The game - My bitch komen, kan ik niet echt horen. Wederom een verschrikkelijk kazig nummer, net als From Within.Parvuz wrote:Juist. :')Nightmarez wrote:Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Melo komt van dat nummer, niet de vocalen.Taxi wrote:Op Youtube zeggen ze dat de vocals uit The game - My bitch komen, kan ik niet echt horen. Wederom een verschrikkelijk kazig nummer, net als From Within.Parvuz wrote:Juist. :')Nightmarez wrote:Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..
Ahzo, overheen gelezen.Skedoedelefloeps wrote:Melo komt van dat nummer, niet de vocalen.Parvuz wrote:Juist. :')Nightmarez wrote:Hmm, die vocals zijn gejat van een hardcore nummer..
Dus die waardeloze melodie heeft ie niet eens zelf verzonnen? 
Wat een bout nummer weer. De inspiratie is ver te zoeken... Idd Willem jonge, ga terug tracks maken waar je die inspiratie nog had. En als je niks nieuw heb voor op hardbass te draaien, draai gewoon oude
'en man!
Ik word gewoon slecht gezind als ik die tracklisten van HB alleen al bekijk...
De producer/dj's van tegenwoordig kunnen gewoon geen oude (lees 2009-2008-2007-2006) platen meer opzetten... Waar is de variatie gebleven? Alleen promo's AAAARGH! VARIATIE VARIATIE EN NOG EEN VARIATIE!
Ik wed dat je een Blame it on the music, reloaded part 2 en ga zo maar ff verder op zo'n feest draait de sfeer er pas in komt. Maar pfff... Achja
Ik word gewoon slecht gezind als ik die tracklisten van HB alleen al bekijk...
De producer/dj's van tegenwoordig kunnen gewoon geen oude (lees 2009-2008-2007-2006) platen meer opzetten... Waar is de variatie gebleven? Alleen promo's AAAARGH! VARIATIE VARIATIE EN NOG EEN VARIATIE!
Ik wed dat je een Blame it on the music, reloaded part 2 en ga zo maar ff verder op zo'n feest draait de sfeer er pas in komt. Maar pfff... Achja
SquidSkedoedelefloeps wrote:Vind die van Willem beter, maar Squid moet geen hardstyle platen in gaan spreken natuurlijk, behalve als ze zoals vroeger zijn, maar dat zal wel nooit meer komen.
ik word hier echt droevig van, From Withim was al niet al te best, maar dit slaat echt alles 
-
A
Hij lijkt er niet alleen op, het is hem ook 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Dus eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen de vocals zelf bedacht heeft 
Uhm..., nee, dit is het niet
Ik heb hem niet gehoord op Hardbass, dus wss was ik toen gelukkig naar de wc
Ik heb hem niet gehoord op Hardbass, dus wss was ik toen gelukkig naar de wc
Dit is niet mijn kopje thee, From Within vond ik wel ok
-
DHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Ik vind hem goed, klinkt lekker..
Hoef niet altijd dat gezaag van b-front en consorten..
Hardstyle is gevarieerd, wen er maar aan folks..
Hoef niet altijd dat gezaag van b-front en consorten..
Hardstyle is gevarieerd, wen er maar aan folks..
het feit dat hardstyle gevarieerd is, hoeft niet te betekenen dat je ieder nummer automatisch goed moet vinden.. Zelf ben ik ook meer van de euforische hardstyle, maar dit vind ik nix:
- melodie vind ik saai
- vocals vind ik ongeïnspireerd
- er zit geen gevoel in deze track voor mij
Leg jij nu eens uit waarom je deze goed vind dan? Toch niet alleen door de producer, of wel?!
- melodie vind ik saai
- vocals vind ik ongeïnspireerd
- er zit geen gevoel in deze track voor mij
Leg jij nu eens uit waarom je deze goed vind dan? Toch niet alleen door de producer, of wel?!