Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
jezus wat een bouttrack
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ja typisch Willem in z'n saaiheid periode die vocals...
"Feel the rhythm from within, feel it under your skin!" :') nog zo'n drama, vocalen en rijmpjes van het kaliber kleuterklas.
Wacht wel op de HQ preview hiervan om verder over de track te gaan praten.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
dawasiknie wrote:
Tel wrote:Ik vond het zo zielig voor Tuneboy :cry:
Die heeft op Dial T for TNT na ook niks leuks gedraaid.
Daarom juist. Had het gevoel dat hij niet zijn eigen ding lekker kon doen. Zoals bijvoorbeeld een Ein Zwei Telefunken
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Dit nummer is echt moeilijk slecht. Echt ernstig gewoon.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Vond deze track wel wat hebben hoor :)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Tel wrote:
dawasiknie wrote:
Die heeft op Dial T for TNT na ook niks leuks gedraaid.
Daarom juist. Had het gevoel dat hij niet zijn eigen ding lekker kon doen. Zoals bijvoorbeeld een Ein Zwei Telefunken
Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova? :(
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wat een vreselijk nummer + vocals.

Toen ik deze op HB hoorde dacht ik echt van, wtf heb ik net gehoord. :cry:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
p-stylez wrote:Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova? :(
Haha, ik kan me nog herinneren dat ik, er daar achter kwam dat NC er stonden :P, ik dacht van neeeeeee wtf :(. En ze vielen me wederom tegen, hele team was drama :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
p-stylez wrote:Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww: (
Nee dat hoort gewoon bij het nummer, das die typische Tuneboy-opbouw van het afgelopen jaar.
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
katamaran wrote:
Denk je nou echt dat Tuneboy het erg vind om hitjes/mainstream te draaien? -.-
tuneboy mixte de enige vette tracks in :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
p-stylez wrote: Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Stella Nova vind ik nou niet bepaald een track om op zo'n groot publiek af te vuren. Hetzelfde geldt voor Ombrello Maledetto of Eins Zwei Telefunken. Merkte op IQ vorig jaar ook al dat het publiek Ombrello Maledetto gewoon totaal niet oppikte.
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
katamaran wrote:
Denk je nou echt dat Tuneboy het erg vind om hitjes/mainstream te draaien? -.-
Nou als je de foto's bekijkt staat hij er niet heel erg gelukkig op, HHZ stond ook meer op het podium te dansen dan een beetje fatsoenlijk naar zn cd mappie te kijken..

Track is ansich niet erg, maar die vocals zijn compleet ruk :sick: .. Die mogen er weer uit
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Skedoedelefloeps wrote:Ja typisch Willem in z'n saaiheid periode die vocals...
"Feel the rhythm from within, feel it under your skin!" :') nog zo'n drama, vocalen en rijmpjes van het kaliber kleuterklas.
Waarom gaan er dan minimaal 20.000 man van de 25.000 toch los op deze vocals?
Mensen willen het schijnbaar. Ik kan me nog herinneren van Zaterdag dat Bassboom werd gedraaid.
Iedereen is er hier zo klaar mee, maar iedereen op Hard Bass werd gek leek het wel!
Misschien toch iets als inspelen om de markt (simpelheid van de mens).
Ik kan sowieso niet echt zeggen dat ik heel vaak goede vocals hoor... Net als
die van Son Of Torture en dat soort platen. Ook rijmen van het kaliber "kleuterklas" (wel iets moeilijkere woorden :P)!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Lekker nummertje opzich wel, vind de vocals van From Within toch stukken beter :P
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Ok ik ben best wel een HHZ fan maar de laatste paar platen van hem konden me niet echt raken behalve dan Down With The Hardstyle en die Tuneboy remix. Anyway als je het over kaliber hebt, waar is de oude HHZ sound waar hij zalen echt mee weten te raken, ik noem een Subsonic, Scantraxx Reloaded P2 ga zo maar door. Het kan toch niet zomaar ineens zijn dat hij de inspiratie verloren is of wel?

Als ik hem was zou ik deze platen niet releasen, helemaal niks op de man tegen maar deze plaatjes doen het hem, bij mij iig, niet!

Ohja en het feit dat Noisecontrollers ook niet echt geweldig was.. zijn we misschien toe aan nieuwe helden? Of komen deze Heroes nog terug met nieuwe vette platen??
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Nee dit is het niet >.<
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Khadber wrote:
p-stylez wrote: Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Stella Nova vind ik nou niet bepaald een track om op zo'n groot publiek af te vuren. Hetzelfde geldt voor Ombrello Maledetto of Eins Zwei Telefunken. Merkte op IQ vorig jaar ook al dat het publiek Ombrello Maledetto gewoon totaal niet oppikte.
Niks van gemerkt, was te druk met helemaal uit mn stekker te gaan op dat nummer :love:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Intro is te doen, maar lijkt niet helemaal te kloppen. Melodie is eigenlijk gewoon lelijk, zit ook helemaal niet goed in elkaar etc. Over het algemeen kan ik er wel naar luisteren, maar ik vind het geen goed of mooi nummer.
L
Hardtraxxer
169 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Nando wrote:Intro is te doen, maar lijkt niet helemaal te kloppen. Melodie is eigenlijk gewoon lelijk, zit ook helemaal niet goed in elkaar etc. Over het algemeen kan ik er wel naar luisteren, maar ik vind het geen goed of mooi nummer.
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Nikkel wrote:
Mensen willen het schijnbaar. Ik kan me nog herinneren van Zaterdag dat Bassboom werd gedraaid.
Iedereen is er hier zo klaar mee, maar iedereen op Hard Bass werd gek leek het wel!
die van Son Of Torture en dat soort platen. Ook rijmen van het kaliber "kleuterklas" (wel iets moeilijkere woorden :P)!
Ik kan nu wel iets gaan vertellen over het publiek @ Hard Bass, maar dat werkt toch niet hier.
M
Ik ook dat 20.000 man vdk was :lol:
Hardtraxxer
118 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ik stierf een beetje van binnen toen ik dit hoorde, wat is er mis gegaan bij hem >.< Het werd hier boven al gezegd, waar blijven de subsonic's van deze wereld? :bomb:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Nikkel wrote:
Leuk voor die 20.000 man, maar ik vind het om te janken xd
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Hij heeft zich zelf weer overtroffen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
dawasiknie wrote:
p-stylez wrote:Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww: (
Nee dat hoort gewoon bij het nummer, das die typische Tuneboy-opbouw van het afgelopen jaar.
neenee ik hoorde duidelijk het teasen van Ombrello Malladetto, maat van me hoorde het ook. Hoopte nog op een mashup ofzo maar toen kwam een nummer van Noisecontrollers.. Anticlimax :P

Trouwens ik blerde ook meem et de vocals van Pull Ya strings en Bassboom.. dat hoort er op dat moment gewoon bij.. dan moet je ergens mee bezig zijn. Ik had het niet erg gevonden als we op dat moment naar de toiletten of rookruimte ofzo gingen maar als ik er sta ga ik gewoon daar ook op los.. Achter me pc of in setjes online hoef ik hem echt niet meer te horen..