Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 01:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

jezus wat een bouttrack
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 01:55 
 
Artiest

Ja typisch Willem in z'n saaiheid periode die vocals...
"Feel the rhythm from within, feel it under your skin!" :') nog zo'n drama, vocalen en rijmpjes van het kaliber kleuterklas.
Wacht wel op de HQ preview hiervan om verder over de track te gaan praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 08:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tel schreef:
Ik vond het zo zielig voor Tuneboy :cry:

Die heeft op Dial T for TNT na ook niks leuks gedraaid.

Daarom juist. Had het gevoel dat hij niet zijn eigen ding lekker kon doen. Zoals bijvoorbeeld een Ein Zwei Telefunken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nummer is echt moeilijk slecht. Echt ernstig gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond deze track wel wat hebben hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
dawasiknie schreef:
Tel schreef:
Ik vond het zo zielig voor Tuneboy :cry:

Die heeft op Dial T for TNT na ook niks leuks gedraaid.

Daarom juist. Had het gevoel dat hij niet zijn eigen ding lekker kon doen. Zoals bijvoorbeeld een Ein Zwei Telefunken

Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vreselijk nummer + vocals.

Toen ik deze op HB hoorde dacht ik echt van, wtf heb ik net gehoord. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova? :(


Haha, ik kan me nog herinneren dat ik, er daar achter kwam dat NC er stonden :P, ik dacht van neeeeeee wtf :(. En ze vielen me wederom tegen, hele team was drama :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww: (

Nee dat hoort gewoon bij het nummer, das die typische Tuneboy-opbouw van het afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Tel schreef:
Ik vond het zo zielig voor Tuneboy :cry:

Denk je nou echt dat Tuneboy het erg vind om hitjes/mainstream te draaien? -.-

tuneboy mixte de enige vette tracks in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova? :(

Stella Nova vind ik nou niet bepaald een track om op zo'n groot publiek af te vuren. Hetzelfde geldt voor Ombrello Maledetto of Eins Zwei Telefunken. Merkte op IQ vorig jaar ook al dat het publiek Ombrello Maledetto gewoon totaal niet oppikte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Tel schreef:
Ik vond het zo zielig voor Tuneboy :cry:

Denk je nou echt dat Tuneboy het erg vind om hitjes/mainstream te draaien? -.-


Nou als je de foto's bekijkt staat hij er niet heel erg gelukkig op, HHZ stond ook meer op het podium te dansen dan een beetje fatsoenlijk naar zn cd mappie te kijken..

Track is ansich niet erg, maar die vocals zijn compleet ruk :sick: .. Die mogen er weer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Ja typisch Willem in z'n saaiheid periode die vocals...
"Feel the rhythm from within, feel it under your skin!" :') nog zo'n drama, vocalen en rijmpjes van het kaliber kleuterklas.
Wacht wel op de HQ preview hiervan om verder over de track te gaan praten.


Waarom gaan er dan minimaal 20.000 man van de 25.000 toch los op deze vocals?
Mensen willen het schijnbaar. Ik kan me nog herinneren van Zaterdag dat Bassboom werd gedraaid.
Iedereen is er hier zo klaar mee, maar iedereen op Hard Bass werd gek leek het wel!
Misschien toch iets als inspelen om de markt (simpelheid van de mens).
Ik kan sowieso niet echt zeggen dat ik heel vaak goede vocals hoor... Net als
die van Son Of Torture en dat soort platen. Ook rijmen van het kaliber "kleuterklas" (wel iets moeilijkere woorden :P)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker nummertje opzich wel, vind de vocals van From Within toch stukken beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok ik ben best wel een HHZ fan maar de laatste paar platen van hem konden me niet echt raken behalve dan Down With The Hardstyle en die Tuneboy remix. Anyway als je het over kaliber hebt, waar is de oude HHZ sound waar hij zalen echt mee weten te raken, ik noem een Subsonic, Scantraxx Reloaded P2 ga zo maar door. Het kan toch niet zomaar ineens zijn dat hij de inspiratie verloren is of wel?

Als ik hem was zou ik deze platen niet releasen, helemaal niks op de man tegen maar deze plaatjes doen het hem, bij mij iig, niet!

Ohja en het feit dat Noisecontrollers ook niet echt geweldig was.. zijn we misschien toe aan nieuwe helden? Of komen deze Heroes nog terug met nieuwe vette platen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit is het niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
p-stylez schreef:
Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww:
Trouwens.. Noisecontrollers waren ook niet echt goed bezig, hoezo geen stella nova? :(

Stella Nova vind ik nou niet bepaald een track om op zo'n groot publiek af te vuren. Hetzelfde geldt voor Ombrello Maledetto of Eins Zwei Telefunken. Merkte op IQ vorig jaar ook al dat het publiek Ombrello Maledetto gewoon totaal niet oppikte.

Niks van gemerkt, was te druk met helemaal uit mn stekker te gaan op dat nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is te doen, maar lijkt niet helemaal te kloppen. Melodie is eigenlijk gewoon lelijk, zit ook helemaal niet goed in elkaar etc. Over het algemeen kan ik er wel naar luisteren, maar ik vind het geen goed of mooi nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:17 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Intro is te doen, maar lijkt niet helemaal te kloppen. Melodie is eigenlijk gewoon lelijk, zit ook helemaal niet goed in elkaar etc. Over het algemeen kan ik er wel naar luisteren, maar ik vind het geen goed of mooi nummer.


Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja typisch Willem in z'n saaiheid periode die vocals...
"Feel the rhythm from within, feel it under your skin!" :') nog zo'n drama, vocalen en rijmpjes van het kaliber kleuterklas.
Wacht wel op de HQ preview hiervan om verder over de track te gaan praten.


Waarom gaan er dan minimaal 20.000 man van de 25.000 toch los op deze vocals?
Mensen willen het schijnbaar. Ik kan me nog herinneren van Zaterdag dat Bassboom werd gedraaid.
Iedereen is er hier zo klaar mee, maar iedereen op Hard Bass werd gek leek het wel!
Misschien toch iets als inspelen om de markt (simpelheid van de mens).
Ik kan sowieso niet echt zeggen dat ik heel vaak goede vocals hoor... Net als
die van Son Of Torture en dat soort platen. Ook rijmen van het kaliber "kleuterklas" (wel iets moeilijkere woorden :P)!


Ik kan nu wel iets gaan vertellen over het publiek @ Hard Bass, maar dat werkt toch niet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:29 
 

Ik ook dat 20.000 man vdk was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stierf een beetje van binnen toen ik dit hoorde, wat is er mis gegaan bij hem >.< Het werd hier boven al gezegd, waar blijven de subsonic's van deze wereld? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:26 
 
Artiest

Nikkel schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja typisch Willem in z'n saaiheid periode die vocals...
"Feel the rhythm from within, feel it under your skin!" :') nog zo'n drama, vocalen en rijmpjes van het kaliber kleuterklas.
Wacht wel op de HQ preview hiervan om verder over de track te gaan praten.


Waarom gaan er dan minimaal 20.000 man van de 25.000 toch los op deze vocals?
Mensen willen het schijnbaar. Ik kan me nog herinneren van Zaterdag dat Bassboom werd gedraaid.
Iedereen is er hier zo klaar mee, maar iedereen op Hard Bass werd gek leek het wel!
Misschien toch iets als inspelen om de markt (simpelheid van de mens).
Ik kan sowieso niet echt zeggen dat ik heel vaak goede vocals hoor... Net als
die van Son Of Torture en dat soort platen. Ook rijmen van het kaliber "kleuterklas" (wel iets moeilijkere woorden :P)!


Leuk voor die 20.000 man, maar ik vind het om te janken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft zich zelf weer overtroffen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
p-stylez schreef:
Gemiste kans was ook dat hij ombrello malladetto opstarte tijdens de break van Music Is (of Dial T for TNT?) maar dat hij werd afgekapt door Hhz ofzo. :aww: (

Nee dat hoort gewoon bij het nummer, das die typische Tuneboy-opbouw van het afgelopen jaar.

neenee ik hoorde duidelijk het teasen van Ombrello Malladetto, maat van me hoorde het ook. Hoopte nog op een mashup ofzo maar toen kwam een nummer van Noisecontrollers.. Anticlimax :P

Trouwens ik blerde ook meem et de vocals van Pull Ya strings en Bassboom.. dat hoort er op dat moment gewoon bij.. dan moet je ergens mee bezig zijn. Ik had het niet erg gevonden als we op dat moment naar de toiletten of rookruimte ofzo gingen maar als ik er sta ga ik gewoon daar ook op los.. Achter me pc of in setjes online hoef ik hem echt niet meer te horen..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks