Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Harder mag altijd, zachter mag natuurlijk niet... :sleep: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:26 
 
Hardtraxxer

In mijn ogen is het sinds 2008 ( toen dat kutnummer just say my name met die arrogante trieste vocals uitkwam ) bergafwaarts gegaan met onze Willum , ik hoop altijd nog op een knaller zoals subsonic of rock civilization. Project One album was ook poep , alles gejat en te simpel naar mijn mening. Lijkt wel of kerel geen inspiratie meer heeft net als hoe hij groot is geworden door gangstah Tha Prophet maarja wat wil je zet een amateur producer toendertijd in een professionele studio met hulp daarbij , tja zo kunnen een heleboel die ik ken óók groot worden , met die hulp was HHZ nooit zo bekend geworden. En dan nog z'n arrogantie... of in die clip van From Within gaatie bijna janken :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:28 
 

H4rdstyleLova schreef:
of in die clip van From Within gaatie bijna janken :') .

Dat was toch dat ie moe was, dat ie de hele nacht zogenaamd heeft doorgewerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:42 
 
Artiest

Lyst schreef:
Je vindt de vocals niets, je vindt melodie niet super slecht, maar ik hoor je ook niet zeggen dat je hem goed vind, je vind de kicks te zacht. Al met vind je het gros van de elementen niet goed (genoeg) en toch zeg je dat je de plaat best lekker vind. Is dat omdat je per se positief over headhunterz wil zijn of leef je je nu in in iemand anders die de plaat eventueel wel lekker kan vinden als hij er van houdt. (lol dat klinkt logisch xd )


Punt 1 is een te lang verhaal geen moeite genomen om verder te lezen na de eerste zin, alleen wil ik wel zeggen dat ik het extreem ver vind gaan om te zeggen dat HHZ de scene verpest. Alleen omdat het toegankelijker wordt betekend niet dat het slechter wordt.

het laatste punt las je niet goed, de kicks vind ik wat zacht, maar past mooi bij het nummer. Dus behalve de vocals vind ik de sounds erg sterk, de kicks er goed bij passen, de melo wel catchy, dus over het algemeen geen slechte plaat.
Plus jij weet ook dat ik zeker niet zomaar per se positief over HHZ wil zijn omdat ik altijd wel een duidelijke eigen mening over platen neer zet en niet zomaar iets zeg. Ik probeer te zeggen dat, ondanks dat het mijn smaak (niet meer) is, ik de plaat qua sounds en overall niet slecht vind. De vocals vind ik wel tergend irritant zoals ik ze ook bij From Within dramatisch vind. Ik ben al lang geen HHZ fan meer, na The Fear Of Darkness (en enkele platen daarvoor ook) ben ik de draad bij HHZ wel een beetje kwijt geraakt. Neemt niet weg dat ik vind dat hij technisch hele sterke platen in elkaar zet. Ik respecteer hem voor wat hij heeft gedaan, nog steeds doet en wat hij heeft bereikt, deze plaat is zeker niet de HHZ die mij de hardstyle scene in bracht, maar dramatisch vind ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:45 
 
Artiest

H4rdstyleLova schreef:
In mijn ogen is het sinds 2008 ( toen dat kutnummer just say my name met die arrogante trieste vocals uitkwam ) bergafwaarts gegaan met onze Willum , ik hoop altijd nog op een knaller zoals subsonic of rock civilization. Project One album was ook poep , alles gejat en te simpel naar mijn mening. Lijkt wel of kerel geen inspiratie meer heeft net als hoe hij groot is geworden door gangstah Tha Prophet maarja wat wil je zet een amateur producer toendertijd in een professionele studio met hulp daarbij , tja zo kunnen een heleboel die ik ken óók groot worden , met die hulp was HHZ nooit zo bekend geworden. En dan nog z'n arrogantie... of in die clip van From Within gaatie bijna janken :') .


Dat is geen arrogantie, in die clip (overigens ook hoe die draait en doet op feesten en hoe die over de dingen praat) zie je gewoon de passie van die jongen voor de muziek. Dat vind ik persoonlijk prachtig om te zien, de passie die die jongen heeft voor de muziek. Het opvatten als arrogantie (wat hij overigens best kan zijn hoor, ik heb hem nooit gesproken dus weet het niet) vind ik wel erg ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1, zie het al dat ik zelf DJ/Producer ben en een track heb gemaakt die ik zelf heel vet vind en er ook live op los ga, dat het dan word gezien als arrogantie... :') Sommige DJ's/Producers kunnen hier op dit forum niks meer goed doen, altijd maar dat eindeloze gecommentaar. Als het niet jou smaak is oke, maar 11 pagina's aan commentaar is echt niet normaal. En de helft die hier comment heeft het nummer waarschijnlijk nog niet eens goed geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 15:13 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
H4rdstyleLova schreef:
In mijn ogen is het sinds 2008 ( toen dat kutnummer just say my name met die arrogante trieste vocals uitkwam ) bergafwaarts gegaan met onze Willum , ik hoop altijd nog op een knaller zoals subsonic of rock civilization. Project One album was ook poep , alles gejat en te simpel naar mijn mening. Lijkt wel of kerel geen inspiratie meer heeft net als hoe hij groot is geworden door gangstah Tha Prophet maarja wat wil je zet een amateur producer toendertijd in een professionele studio met hulp daarbij , tja zo kunnen een heleboel die ik ken óók groot worden , met die hulp was HHZ nooit zo bekend geworden. En dan nog z'n arrogantie... of in die clip van From Within gaatie bijna janken :') .


Dat is geen arrogantie, in die clip (overigens ook hoe die draait en doet op feesten en hoe die over de dingen praat) zie je gewoon de passie van die jongen voor de muziek. Dat vind ik persoonlijk prachtig om te zien, de passie die die jongen heeft voor de muziek. Het opvatten als arrogantie (wat hij overigens best kan zijn hoor, ik heb hem nooit gesproken dus weet het niet) vind ik wel erg ver gaan.


FF een voorbeeld , tijdens Hardbass moestie weer zonodig op de dj booth gaan staan en doen alsof ie de koning was van het Gelredome , heb weleens een vj gesproken die een grote bek kreeg van Willem volgens onduidelijke redenen , heb ook verhalen gehoord over het wegduwen van minder bekende dj's omdat zijn tijd was gekomen om te draaien en gewoon zichzelf voordoen zo van ik ben groter dan jullie lekker voor je snap je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 15:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Je vindt de vocals niets, je vindt melodie niet super slecht, maar ik hoor je ook niet zeggen dat je hem goed vind, je vind de kicks te zacht. Al met vind je het gros van de elementen niet goed (genoeg) en toch zeg je dat je de plaat best lekker vind. Is dat omdat je per se positief over headhunterz wil zijn of leef je je nu in in iemand anders die de plaat eventueel wel lekker kan vinden als hij er van houdt. (lol dat klinkt logisch xd )


Punt 1 is een te lang verhaal geen moeite genomen om verder te lezen na de eerste zin, alleen wil ik wel zeggen dat ik het extreem ver vind gaan om te zeggen dat HHZ de scene verpest. Alleen omdat het toegankelijker wordt betekend niet dat het slechter wordt.

het laatste punt las je niet goed, de kicks vind ik wat zacht, maar past mooi bij het nummer. Dus behalve de vocals vind ik de sounds erg sterk, de kicks er goed bij passen, de melo wel catchy, dus over het algemeen geen slechte plaat.
Plus jij weet ook dat ik zeker niet zomaar per se positief over HHZ wil zijn omdat ik altijd wel een duidelijke eigen mening over platen neer zet en niet zomaar iets zeg. Ik probeer te zeggen dat, ondanks dat het mijn smaak (niet meer) is, ik de plaat qua sounds en overall niet slecht vind. De vocals vind ik wel tergend irritant zoals ik ze ook bij From Within dramatisch vind. Ik ben al lang geen HHZ fan meer, na The Fear Of Darkness (en enkele platen daarvoor ook) ben ik de draad bij HHZ wel een beetje kwijt geraakt. Neemt niet weg dat ik vind dat hij technisch hele sterke platen in elkaar zet. Ik respecteer hem voor wat hij heeft gedaan, nog steeds doet en wat hij heeft bereikt, deze plaat is zeker niet de HHZ die mij de hardstyle scene in bracht, maar dramatisch vind ik het niet.

Het verschil tussen jij en ik is dat door de verandering die door met name headhunterz is gestart, mijn muziek bijna compleet verdwenen is en jouw muziek groot is geworden.
Toegankelijker betekent voor mij wel slechter. Ik houd van de muziek zoals hij op een bepaald moment is, het hoeft van mij niet harder, het hoeft ook niet zachter, het is perfect zo. Nu gaat er iemand harder produceren dan dat ik mooi vind, prima, ik ben wel voor een brede scene. Van mij mogen ze dus ook best toegankelijker gaan produceren, ik hoef niet alle tracks mooi te vinden. Echter brengt toegankelijkheid ook nog iets anders met zich mee. Namelijk veel nieuwe mensen. Ook daar is nog niets mis mee, ik wil de muziek die ik leuk vind graag met zoveel mogelijk mensen delen. Maar deze mensen luisteren niet naar de muziek die ik leuk vind, ze zijn met z'n allen afgekomen op de nummers die ik wel heel erg op het randje van hardstyle vind liggen. Voor hen echter is die hardstyle de standaard. Vervolgens staan er een hoop nieuwe producers op uit die nieuwe groep mensen, die weer de grenzen op gaan zoeken van het genre. Gezien zij de nieuwere hardstyle als middelpunt van de scene beschouwen, wordt er nog toegankelijkere muziek geproduceerd. Op dat moment vind ik het al geen hardstyle meer, maar ik heb er niks meer over te zeggen omdat ik outnumbered ben. En omdat de muziek nog toegankelijker is geworden, zijn er nog meer nieuwe mensen bij gekomen met weer een verschoven standaard. En zo verschuift het centrum van het genre net zo lang richting de toegankelijkheid en de massa tot dat de zeepbel knapt.
Kortom, ik vind het breder worden van de scene op zich niet erg, zolang het balanspunt maar ongeveer op dezelfde plek blijft liggen en niet steeds verder van de liefhebber die al een paar jaar luistert afschuift. Gelukkig is er verandering in aan het komen door de raw hardstyle die de scene aan de andere kant van het balans punt verzwaart, waardoor het balans punt weer meer richting het midden komt. Echter zijn de verhoudingen over de hele scene gezien nog altijd scheef. En dat hebben we te danken aan de artiesten die alsmaar voor meer fans gaan.

Ps. Voordat je me bestempeld als hypocriet, ik sprak in de ik-vorm, maar ik spreek natuurlijk namens een hele groep mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er alleen nog nieuwsgierig naar hoe groot die groep zal zijn, ken zelf geen 1 liefhebber van de 'oude' hardstyle. Vind het zelf ook wel leuk, maar persoonlijk ben ik blij dat de hardstyle is veranderd. Luister er naar sinds 2006 dus ik mag mezelf denk ik geen oude rot noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:29 
 
Artiest

Het punt is, muziek innoveert en wie weet is het zo dat ik over 5 jaar hardstyle veel minder aantrekkelijk vind dan nu vanwege die innovatie, maar je moet enigszins mee gaan met die innovatie en niet blijven hangen in wat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vroeger had je ook forums vol met liefhebbers, als de stijl verdwijnt dan vertrekt het merendeel naar een andere stijl en de rest blijft vechten voor de stijl. En die rest zit vooral op GHF. Verwacht trouwens niet dat er net zo grote groep mensen is die de oude hardstyle mooi vond, het gaat dan ook niet om het aantal dat een stijl mooi vind. In dat geval had de nieuwe hardstyle ook geen bestaansrecht, omdat er veel meer mensen naar pop luisteren.

@skedoedele, muziek zou innoveren als het merendeel van de oorspronkelijke scene er achter staat. Dit is gewoon andere muziek maken voor een andere doelgroep maar de term van een genre blijven behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:47 
 
Hardtraxx Addict

wat een rukplaat. Op hard bass klonk ie nog wel aardig... Maar nu ik deze hq preview zie, pff totaal geen tempo in de track, vocals gaan ermee door en de melodie en kicks zijn niet echt veel soeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gebaseerd op de enquete die ik gedaan heb onder 450 hardstyleforum bezoekers blijkt dat de mainstream liefhebber (uitgezonderd zij die tegen een onderverdeling zijn, van hen kan ik het niet zien) de volgende artiesten in volgorde van goed naar slecht het beste vinden. Ik heb na hhz de lijst geknipt, omdat die er verder niet meer toe doen in deze discussie. Conclusie Wildstylez is gemiddeld genomen de held onder de mainstream liefhebber, headhunterz zwerft ergens in de middenmoot.
Citaat:
1 Wildstylez
2 Noisecontrollers
3 Ran-D
4 Zatox
5 Frontliner
6 The Pitcher
7 Donkey Rollers
8 Zany
9 Alphatwins
10 B-Front
11 Tatanka
12 D-Block & S-te-Fan
13 Max Enforcer
14 Toneshifterz
15 Psyko Punkz
16 Technoboy
17 Bioweapon
18 Alphaverb
19 Josh & Wesz
20 The R3bels
21 Crypsis
22 Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gebaseerd op de enquete die ik gedaan heb onder 450 hardstyleforum bezoekers blijkt dat de mainstream liefhebber (uitgezonderd zij die tegen een onderverdeling zijn, van hen kan ik het niet zien) de volgende artiesten in volgorde van goed naar slecht het beste vinden. Ik heb na hhz de lijst geknipt, omdat die er verder niet meer toe doen in deze discussie. Conclusie Wildstylez is gemiddeld genomen de held onder de mainstream liefhebber, headhunterz zwerft ergens in de middenmoot.
Citaat:
1 Wildstylez
2 Noisecontrollers
3 Ran-D
4 Zatox
5 Frontliner
6 The Pitcher
7 Donkey Rollers
8 Zany
9 Alphatwins
10 B-Front
11 Tatanka
12 D-Block & S-te-Fan
13 Max Enforcer
14 Toneshifterz
15 Psyko Punkz
16 Technoboy
17 Bioweapon
18 Alphaverb
19 Josh & Wesz
20 The R3bels
21 Crypsis
22 Headhunterz

Zany ook onder Donkey Rollers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf crypsis zo laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige discussie is er gaande over de slechtste track aller tijden, Lyst ik stel voor dat je een boek gaat schrijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Negatieve publiciteit is ook publiciteit, en jullie werken er allemaal lekker aan mee om HHZ nog bekender te maken... Want dit komt allemaal naar boven bij Google...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:47 
 
Hardtraxxer

Struikrover schreef:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit, en jullie werken er allemaal lekker aan mee om HHZ nog bekender te maken... Want dit komt allemaal naar boven bij Google...


Hij is toch al erg bekend dus erger kan het niet worden en beter dat we onze mening geven dan meegaan met al die gay fanboys en fangirls waarvan 80% HHZ de best hs dj vindt en geen mening of ook maar een beetje verstand heeft van het genre :') . Daarom vind ik Hardtraxx ook zo chill , er zitten hier merendeel echte liefhebbers en discussiëren met elkaar :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Struikrover schreef:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit, en jullie werken er allemaal lekker aan mee om HHZ nog bekender te maken... Want dit komt allemaal naar boven bij Google...


Hij is toch al erg bekend dus erger kan het niet worden en beter dat we onze mening geven dan meegaan met al die gay fanboys en fangirls waarvan 80% HHZ de best hs dj vindt en geen mening of ook maar een beetje verstand heeft van het genre :') . Daarom vind ik Hardtraxx ook zo chill , er zitten hier merendeel echte liefhebbers en discussiëren met elkaar :) .


op hardtraxx val je ook in de categorie gay fanboys en fangirls als je H4rdstyleLova heet
maar dat terzijde

on: ik vind gewoon dat je iedereen zn eigen keuze moet laten maken, wees blij dat zn van hardstyle houden en headhunterz een goeie dj vinden.
beter dan dat ze op straat gaan hangen bij een bankje en keihard hip hop of rnb draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dat mensen zich vasthouden aan een onderzoekje van 450 forumbezoekers op zo'n grote stijl.
Er zijn genoeg alternatieven ontstaande voor de oudere stroming binnen hardstyle, zowel wat nu word gemaakt als feesten met de oudere stijl als mikpunt.

Nando schreef:
+1, zie het al dat ik zelf DJ/Producer ben en een track heb gemaakt die ik zelf heel vet vind en er ook live op los ga, dat het dan word gezien als arrogantie... :') Sommige DJ's/Producers kunnen hier op dit forum niks meer goed doen, altijd maar dat eindeloze gecommentaar. Als het niet jou smaak is oke, maar 11 pagina's aan commentaar is echt niet normaal.

Ben ik het mee eens. De laatste tijd lijkt het wel een sport om bepaalde artiesten neer te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Hij is toch al erg bekend dus erger kan het niet worden en beter dat we onze mening geven dan meegaan met al die gay fanboys en fangirls waarvan 80% HHZ de best hs dj vindt en geen mening of ook maar een beetje verstand heeft van het genre :') . Daarom vind ik Hardtraxx ook zo chill , er zitten hier merendeel echte liefhebbers en discussiëren met elkaar :) .


op hardtraxx val je ook in de categorie gay fanboys en fangirls als je H4rdstyleLova heet
maar dat terzijde

on: ik vind gewoon dat je iedereen zn eigen keuze moet laten maken, wees blij dat zn van hardstyle houden en headhunterz een goeie dj vinden.
beter dan dat ze op straat gaan hangen bij een bankje en keihard hip hop of rnb draaien

hahahaha straf! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
de slechtste track aller tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ongelofelijk dat mensen zich vasthouden aan een onderzoekje van 450 forumbezoekers op zo'n grote stijl.Er zijn genoeg alternatieven ontstaande voor de oudere stroming binnen hardstyle, zowel wat nu word gemaakt als feesten met de oudere stijl als mikpunt.

Nando schreef:
+1, zie het al dat ik zelf DJ/Producer ben en een track heb gemaakt die ik zelf heel vet vind en er ook live op los ga, dat het dan word gezien als arrogantie... :') Sommige DJ's/Producers kunnen hier op dit forum niks meer goed doen, altijd maar dat eindeloze gecommentaar. Als het niet jou smaak is oke, maar 11 pagina's aan commentaar is echt niet normaal.

Ben ik het mee eens. De laatste tijd lijkt het wel een sport om bepaalde artiesten neer te halen.

Dat zoiezo en dat wat Nando zegt benk ik het ook mee eens! Zelf vind ik het persoonlijk jammer van dit nummer, omdat ik die remix van Make It Loud en From Within' wel lekker vind en Club Bizarre en Robots Dream vind ik ook lekker. Dus ik was blij dat HHZ weer op het 'goede spoor' was (mijn smaak dan), maar dan komt hij weer met zo'n simpel nummer als dit en dat vind ik gewoon jammer. 11 Pagina's is ook belachelijk indd, maar vergeet niet dat dit bijna meer domme discussies tussen HT gebruikers bevat dan commentaar op HHZ. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kortom, ik vind het breder worden van de scene op zich niet erg, zolang het balanspunt maar ongeveer op dezelfde plek blijft liggen en niet steeds verder van de liefhebber die al een paar jaar luistert afschuift. Gelukkig is er verandering in aan het komen door de raw hardstyle die de scene aan de andere kant van het balans punt verzwaart, waardoor het balans punt weer meer richting het midden komt. Echter zijn de verhoudingen over de hele scene gezien nog altijd scheef. En dat hebben we te danken aan de artiesten die alsmaar voor meer fans gaan.

Ps. Voordat je me bestempeld als hypocriet, ik sprak in de ik-vorm, maar ik spreek natuurlijk namens een hele groep mensen.


Dat de verhoudingen binnen de scene scheef liggen door artiesten die alsmaar voor meer fans gaan? Wat een bullshit! Elke artiest gaat voor meer fans. Als artiest wil je toch zoveel mogelijk mensen bereiken met jou muziek?! En wat jij noemt toegankelijker produceren.. Wat versta je daar precies onder dan? Want dan is de trancerand die WS & NC erin gooien ook een vorm van toegankelijker produceren! Is dit volgens jou dan slecht of is het juist het verbreden van de scene? Het zijn volgens de enquête wel een van de populairste artiesten.

En organisaties zoals Q-Dance en B2S haken toch ook in op artiesten die populair zijn.. Zij bepalen ook voor een groot deel de populariteit van artiesten. Hebben zij dan meegewerkt aan de nu scheefliggende verhoudingen?

Ik hoor van meerdere oldskool liefhebbers dat de scene inderdaad veranderd en dat de muziek niet meer is zoals vroeger. Kan ik enigszins snappen maar heeft dit dan niet te maken met je eigen standaard? Waar voor jou het middelpunt ligt (en een andere groep mensen), kan voor de ander wel het uiterste zijn. En hoezo kunnen nieuwe mensen geen liefhebbers zijn? Moet je eerst een paar jaar naar een stijl luisteren voordat je jezelf liefhebber mag noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:13 
 
Hardtraxxer

djpatt schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Struikrover schreef:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit, en jullie werken er allemaal lekker aan mee om HHZ nog bekender te maken... Want dit komt allemaal naar boven bij Google...


Hij is toch al erg bekend dus erger kan het niet worden en beter dat we onze mening geven dan meegaan met al die gay fanboys en fangirls waarvan 80% HHZ de best hs dj vindt en geen mening of ook maar een beetje verstand heeft van het genre :') . Daarom vind ik Hardtraxx ook zo chill , er zitten hier merendeel echte liefhebbers en discussiëren met elkaar :) .


op hardtraxx val je ook in de categorie gay fanboys en fangirls als je H4rdstyleLova heet
maar dat terzijde

on: ik vind gewoon dat je iedereen zn eigen keuze moet laten maken, wees blij dat zn van hardstyle houden en headhunterz een goeie dj vinden.
beter dan dat ze op straat gaan hangen bij een bankje en keihard hip hop of rnb draaien


Ik heb genoeg mensen buiten zien hangen al hardstyle draaiende met joints etc... dus bullcrap opmerking , en ja i (L) hardstyle en zo heet me profielnaam vind ik niks raars aan maar dat terzijde :yawn: .
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks