MrK schreef:
en hoe ga je de melodie uit het origineel overtoppen dan?
hij heeft er juist speciaal voor gekozen om dat niet te doen omdat dat in zijn ogen niet kon, zodoende een remix in deze vorm. like it or not.
Het is altijd de vraag of een remix goed uit gaat pakken natuurlijk. Maar in dit nummer zijn de break & de melodie eigenlijk niet weg te halen, die vullen elkaar perfect aan qua sfeer en sound. Dit past totaal niet bij elkaar. Die gekke screeches met een 'dikke' kick klinken echt niet verkeerd, maar dan beter gewoon een eigen track omheen bouwen, ipv een van de schaarse echt goeie HH tracks van de laatste tijd zo te verknallen.. Gewoon jammer, Audiofreq kan altijd erg positief verrassen, maar voor mij hier iig niet!