Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:49 
 

Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.


Ik denk dat hij vannacht huilend wakker wordt dat jij deze track bagger vindt. Het is juist wel de bedoeling dat jij je mening hard maakt daar is immers dit forum voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Was iets te snel met posten :P Lees mn edit even xd
Ik denk zelfs dat ik het op dit moment makkelijker vind om een mainstream hardstyle plaat te maken, dan iets wat ik echt wil, want dat is echt uniek zijn en iets toevoegen. Ik heb dan wel de creatieve ideeën, maar dat naar een nummer vertalen wil nog niet echt :P


Blijven het alleen de ideeën of is er al een kleine start gemaakt aan een track? Ik ben benieuwd namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:52 
 

misschien had je t nooit gehoord maar ik kreeg ooit een waarschwuing omdat ik mijn mening bij een track van hem plaatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:55 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik kan zo een mainstream track produceren hoor. :P Weliswaar op mijn eigen (nog wat amateuristische) niveau, maar heb daar anders dan moreel gezien niet zoveel moeite mee.
En ik kan ook best een standaard early/raw plaat maken, wat ik persoonlijk ook mooie muziek vindt, dus eigenlijk ook achter sta, maar zo'n track komt dan echt niet vanuit mijn creatieve behoefte om een track te maken.

Anyway ik vind het bezig zijn met het populair/succesvol worden op zich al slecht. Houdt je aandacht liever 100% bij de muziek.


Ja je kan wel zo een track produceren, maar er is wel een verschil tussen een mainstream achtige plaat en een mainstream plaat die ook nog eens succesvol is. Een plaat maken in een stijl enkel voor de bekendheid is echt wel iets anders dan wat jij aangeeft vind ik.

Waarom is bezig zijn met populair/succesvol slecht? Succesvol zijn is toch geen ernstige ziekte? Ermee bezig zijn betekent toch ook niet dat dat het enige is waar het om draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:58 
 
Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.


Het is toch logisch dat de stijl van een artiest door de tijd heen niet hetzelfde blijft. Als dat niet het geval was dan zou waarschijnlijk ook iedereen zeuren dat het altijd hetzelfde is.
Alsof er nu geen liefhebbers meer zijn die headhunterz goed vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:00 
 
Artiest

Er wordt hier teveel in hokjes gedacht, mensen vergeten wel eens dat ze op de eerste plaats hardstyle liefhebbers zijn en op de tweede plaats komt pas een sub-genre, het wil hier nog wel eens andersom gaan. Wat in mijn ogen leidt tot tunnelvisie, je beperkt jezelf alleen maar in je kunnen als je teveel gaat leven naar 'de standaard'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:23 
 
Artiest

biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.


Stoere avatar man. Stel je voor dat iedereen maar vette shit bleef maken, dan had je die nooit gehad.
Onze wegen zijn duidelijk ergens gescheiden en ik vind t jammer dat je de mijne niet respecteert maar mensen die uberhaupt voeden op negativiteit en er klaarblijkelijk van genieten, ik kijk nog eens naar je profielplaatje, die kan ik missen als kiespijn. Ik kan je ook nog wel even vertellen waarom ik niet na 6 jaar nog steeds precies dezelfde muziek maak maar ik ga er vanuit dat je al lang genoeg leeft om te kunnen begrijpen dat alles om je heen verandert. Geen reden tot huilie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

net als de lessons is love remix vind ik dit ook weer niks :/
erg jammer ik hoop dat hij binnekort weer begint aan 'eigen werk' (geen remixen, edits etc.)
hopelijk de volgende keer beter na sacrifice ep niks goeds meer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:29 
 

jambekkie schreef:
Lekker commercieel aan het worden! Ik vind het wel leuk hoor, maar Headhunterz moet zich concentreren op zijn eigen publiek en dat doet ie naar mijn mening niet. Stick to your rootz, your Scantraxx rootz man!


Kettingzaag schreef:
Headhunterz gaat weer achteruit. Achja de hele scene, voor zover die er nog is, holt achteruit. Kan dit er ook wel bij.


Haha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:29 
 

biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.


HAHA xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:30 
 

biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.

Wie ben jij om te bepalen waar Headhunterz staat in de ogen van een "liefhebber"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:31 
 

Spammerdespam

Lekker plaatje hoor! Ga zo door Willem, lekker met de tijd mee, nieuwe wegen etc. Love it!
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.

Wie ben jij om te bepalen waar Headhunterz staat in de ogen van een "liefhebber"?


Inderdaad, wat een kansloos gezwets hier weer. Als HHZ weer met een track a la Headshot komt zijn die kneuzen weer laaiend enthousiast en als het een remix is voor een internationale bekendheid, nou, ga dan maar gauw terug naar je roots! En dan daarbij zou je niet zo voorbarig moeten veroordelen zonder een fatsoenlijke kwaliteit. Ik ben een liefhebber van deze muziek en daarom heb ik immens respect voor wat HHZ en andere hebben gebracht voor deze scene en blijven doen. Ik zie geen reden waarom mainstream artiesten dan laag bij mij in mijn lijstje zouden staan. En voor de mensen die vinden dat ik een kontenlikker ben, ga alsjeblieft ergens anders mauwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan uit dat filmpje nog niet veel opmaken, maar aan dit soort remixen vind ik meestal niks aan. Maar zal hem nog wel eens in betere kwaliteit horen. Hij zal vast wel op Rebirth gedraaid zijn, maar daar heb ik dan niks van meegekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

heady +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:26 
 
Hardtraxxer

Kan hier nog niet zo veel uit halen... maar ben geen fan van nummers met een laag bpm gedeelte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette intro maar als ie gereleased is druk ik hem wel naar 150 bpm want dit is niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:
Ik kan zo een mainstream track produceren hoor. :P Weliswaar op mijn eigen (nog wat amateuristische) niveau, maar heb daar anders dan moreel gezien niet zoveel moeite mee.
En ik kan ook best een standaard early/raw plaat maken, wat ik persoonlijk ook mooie muziek vindt, dus eigenlijk ook achter sta, maar zo'n track komt dan echt niet vanuit mijn creatieve behoefte om een track te maken.

Anyway ik vind het bezig zijn met het populair/succesvol worden op zich al slecht. Houdt je aandacht liever 100% bij de muziek.


Ja je kan wel zo een track produceren, maar er is wel een verschil tussen een mainstream achtige plaat en een mainstream plaat die ook nog eens succesvol is. Een plaat maken in een stijl enkel voor de bekendheid is echt wel iets anders dan wat jij aangeeft vind ik.

Waarom is bezig zijn met populair/succesvol slecht? Succesvol zijn is toch geen ernstige ziekte? Ermee bezig zijn betekent toch ook niet dat dat het enige is waar het om draait.

Als je ook maar iets bezig bent met hoe je plaat succesvol kan worden, wijk je al af van wat je creativiteit je ingeeft. It's as simple as that. Precies het verschil wat ik in die eerste post omschreef. Het is voor mij dan ook totaal niet relevant of mijn mainstream plaat succesvol wordt of niet, zolang ik maar het gevoel heb dat de track een realisatie is van mijn creatieve uitspattingen en ik er verder kwalitatief gezien er tevreden mee ben. Als er dan een hoop mensen dat mooi vinden is dat mooi meegenomen, maar dat is niet de intentie die ik heb met muziek maken. En al helemaal niet om zelf groot te worden, het gaat om de muziek en niet om mijzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
ik kijk nog eens naar je profielplaatje, die kan ik missen als kiespijn.


Dacht al bijna dat ik de enige was..

Verder moeten sommige mensen eens proberen zich volwassen te gedragen, daar hebben sommige mensen nog veel moeite mee hier. En als je een track niet tof vind, je dit ook beargumenteerd dan is dit oke naar mijn mening. Want dan kan iemand hier tenminste iets mee! Maar als je iemand persoonlijk gaat aanvallen of gewoon zegt dat het een kut plaat is of een kut plaat is omdat het (in dat geval) van Headhunterz is, vind ik dit een beetje triest. Heb respect voor de moeite die iemand in een track stopt. Je respecteert een chirurg toch ook als hij/zij je weer levend van de operatietafel vandaan heeft gehaald?
Ik snap dat de meerderheid van Hardtraxx een groot liefhebber is van Theracords/Spoontech of B-Front, want dit is niet commercieel. Maar zelfs iemand als Thera zal wel eens een mindere release hebben! En dit kan meerdere redenen hebben ja.

Over de track zelf: de originele versie vind ik dus erg tof! Kon overigens niet wachten totdat hij uitkwam nadat ik die teaser had gehoord :drool: Preview is nog LQ, dus kan er niet echt over beoordelen. Wat ik hoor klinkt wel tof :) Denk wel dat deze remix niet kan tippen aan de originele versie ghehe. Hoop dat Willem 'm zaterdag zal draaien! Wel in het begin van zijn set lijkt me..

Oh! Verder vind ik het heel gaaf dat Hardwell (regelmatig?) met deze remix afsluit! Tenminste, ik ga ervan uit dan hij dat doet.

Nog een vraagje in het algemeen: waarom was het vroeger wel mogelijk om meerdere genres in een setje te stoppen (zoals bijvoorbeeld Dana deed) en je dit tegenwoordig niet of nauwelijks meer ziet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje, origineel is toch nog wel wat dikker, maar hhz komt aardig in de buurt.

Vind sommige reacties hier erg overdreven, maar zou graag niet teveel van dit soort nummer willen. Het brengt mijn 2 lievelings gengres bij elkaar en dan zal er altijd eentje minder klinken dan de ander :mad:

:lol: Lekker blijven producen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Als je ook maar iets bezig bent met hoe je plaat succesvol kan worden, wijk je al af van wat je creativiteit je ingeeft. It's as simple as that. Precies het verschil wat ik in die eerste post omschreef. Het is voor mij dan ook totaal niet relevant of mijn mainstream plaat succesvol wordt of niet, zolang ik maar het gevoel heb dat de track een realisatie is van mijn creatieve uitspattingen en ik er verder kwalitatief gezien er tevreden mee ben. Als er dan een hoop mensen dat mooi vinden is dat mooi meegenomen, maar dat is niet de intentie die ik heb met muziek maken. En al helemaal niet om zelf groot te worden, het gaat om de muziek en niet om mijzelf.


Muziek maken is toch altijd vanuit je eigen creativiteit?

Hoezo wijk je af van je creativiteit als je bezig bent met of de plaat succesvol kan zijn of niet. Het blijft altijd je eigen creativiteit. Je maakt en bedenkt het toch zelf.

Muziek gaat om creativiteit. Als je creativiteit je een bepaalde kant induwt kun je daar naar mijn mening niet van afwijken. Je gaat dan geforceerd produceren daar komt niets fatsoenlijks uit.

Solis schreef:
Maar als je iemand persoonlijk gaat aanvallen of gewoon zegt dat het een kut plaat is of een kut plaat is omdat het (in dat geval) van Headhunterz is, vind ik dit een beetje triest. Heb respect voor de moeite die iemand in een track stopt. Je respecteert een chirurg toch ook als hij/zij je weer levend van de operatietafel vandaan heeft gehaald?
Ik snap dat de meerderheid van Hardtraxx een groot liefhebber is van Theracords/Spoontech of B-Front, want dit is niet commercieel. Maar zelfs iemand als Thera zal wel eens een mindere release hebben! En dit kan meerdere redenen hebben ja.


Niet ieder nummer kan naar iedereen zijn smaak zijn, maar de kwaliteit van headhunterz op produce technisch gebied behoort echt tot de top van de hardstyle. De mixen zitten top in elkaar en de kwaliteit is top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:24 
 
Hardtraxxer

@Solis

Ik denk omdat hardstyle zich steeds meer heeft ontwikkeld, waardoor je in een set meer variaties van stylen hardstyle kan plaatsen (heel groot voorbeeld, de opkomst Rawstyle). Maar zoals ik zei, ik denk dat dit een grote invloed heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Om je plaat succesvol te laten zijn moet je aan bepaalde dingen voldoen. En als je aan bepaalde dingen moet voldoen, belemmer je je creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:28 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Om je plaat succesvol te laten zijn moet je aan bepaalde dingen voldoen. En als je aan bepaalde dingen moet voldoen, belemmer je je creativiteit.


Ik wil nu niet gaan haten, maar aan wat voor dingen moet een plaat voldoen dan?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks