Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 10:04 
 
Hardtraxx Addict

Ik kan me helemaal vinden in Willem's woorden. Producers, doe gewoon lekker waar jullie je goed bij voelen, laat de haters maar haten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 10:52 
 
Hardtraxx Addict

Deenite schreef:
Origineel is koning, té koning zelfs. Is een van mijn favoriete progressive house platen aller tijden... (L)
Dit is gewoon een "Let The Bass Kick" v2 als je't mij vraagt... :/ Leuk, maar geen toevoegende waarde aan het origineel...
Ps: Bah, intro's aan 130 BPM... :sick:


Hoezo geen toegevoegde waarde? Het origineel kun je niet draaien in een hardstyle set naar mijn mening. De remix van Headhunterz kun je zelfs draaien in een hardstyle set en in een house set.

En let the bass kick v2? Omdat het om een house plaat gaat dan is Lessons in Love zeker v3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

headhunterz spreekt voor zichzelf, net als alle anderen hier, die hebben ook een eigen mening. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:

Hoezo geen toegevoegde waarde?

En let the bass kick v2? Omdat het om een house plaat gaat dan is Lessons in Love zeker v3?


1. Dit is een mening, dat is dus voor iedereen anders en kan jij dus niets over zeggen.
2. Door de 130 BPM intro was het eerste wat bij mezelf opkwam: "Let The Bass Kick". Sorry, dat is nu eenmaal zo. Alleen hier heb je de screeches van Heady zelf in de mid intro en een duisterdere sfeer zeg maar. Qua sound en sfeer totaal anders maar qua opbouw o zo treffend. Ik hoop dat je het nu beter begrijpt wat ik bedoel.

Verder wil ik zeggen dat ik het nog steeds een prima plaat vind maar niets meer. Aan het origineel heb ik gewoon véél te goede herinneringen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hq nog ff afwachten voor ik definitief met een oordeel kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Deenite schreef:
Origineel is koning, té koning zelfs. Is een van mijn favoriete progressive house platen aller tijden... (L)
Dit is gewoon een "Let The Bass Kick" v2 als je't mij vraagt... :/ Leuk, maar geen toevoegende waarde aan het origineel...
Ps: Bah, intro's aan 130 BPM... :sick:

De enige overeenkomst tussen deze remix en de remix van 'Let The Bass Kick', is het idee om van een house plaat een Hardstyle remix te maken. Ze lijken veder qua stijl, verloop en sfeer totaal niet op elkaar.

Vond het ook een belachelijke post inderdaad.

Ik weet dat je het hierboven inmiddels al uitgelegd hebt, maar je had het wel wat genuanceerder mogen brengen dan ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Juist. Ik heb de platen die ik wilde remixen zorgvuldig uitgekozen, ik had nog meer aanbiedingen liggen die ik heb afgeslagen omdat ik alleen dingen wil doen waar ik zelf 100% achter sta.
Dat het aanslaat bij een groot publiek wil niet meteen zeggen dat dat de insteek is geweest bij het maken van een plaat. Niet iedereen houdt van een moeilijk boek of van cult films, dat geldt ook voor de makers. En dan daarbij zag ik pas ook iemand posten over een taboe die rust op een kritische houding, dat klopt misschien wel, maar zo rust er net zo goed een taboe op het ambitieus zijn en succesvol willen zijn van een artiest. Net als in ieder ander vakgebied is het natuurlijk en menselijk om iets te willen bereiken, hoger op te komen en doelen te hebben. Ik zou niet weten waarom een artiest dat niet zou mogen hebben. Het een sluit het ander namelijk niet uit. Je kunt net zo goed ambitieus zijn en de wereld willen veroveren met iets waar je helemaal achterstaat. En ookal is voor sommige critici mijn muziek als hapklare brokken, ikzelf sta erachter. Het is wat ik zelf te gek vind om te maken en een voorrecht om het te mogen delen met de wereld. Welnu, wie er nu echt denkt dat ik als een zielloze hitmachine lopende band werk aan het maken ben die kan het denk ik beter bij zichzelf gaan zoeken want ik weet niet anders dan dat ik mijn droom leef en mijn brood verdien met wat ik het aller allerliefste doe. Trusten :)

Vraagje, is er een verschil tussen dingen doen waar je 100% achter staan of dingen die vanuit jezelf komen? Ik bedoel je kan een plaat maken met als doel groter en succesvoller te worden en omdat je dat wil en je de muziek ook mooi vind kun je er 100% achter staan. Of je kunt vanuit je eigen creativiteit wat maken, waar jij op dat moment behoefte aan hebt, zonder na te denken over wat je er mee wil bereiken. Dat lijkt een subtiel verschil, maar dat is voor mij wel een groot verschil van hoe je in de muziek staat. Succesvol zijn en de wereld veroveren een doel en muziek slechts het middel of is toch muziek het doel en het succes iets wat iedere keer zonder er bewust mee bezig te zijn geweest je aan komt waaien. Er heerst voor mij dan ook geen taboe op succesvol zijn, ik gun iedere artiest veel fans. Het taboe heerst voor mij op faam als doel hebben. Nogmaals, ik vraag het, want zoals ik het lees, lees ik het op deze manier, maar het kan ook gewoon een verkeerde keuze van woorden of een misinterpretatie zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:37 
 

tijntjuh120 schreef:
mooie woorden :yes:

AARSLIKKER DANNYYYYYY
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:03 
 

hsgroningen schreef:
Ik kan me helemaal vinden in Willem's woorden. Producers, doe gewoon lekker waar jullie je goed bij voelen, laat de haters maar haten.


Dit, zowiezo kan geen 1 producer iedereen tevreden houden en zal ook nooit gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

interesse is er, wachtende op hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

commercieel of niet, ik vind het gewoon een saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:13 
 
Hardtraxx Newbie

Maximum schreef:
Dat '130' stukje vind ik op de LQ tot nu toe erg vet klinken! Voor de verandering vind ik dit erg gruwelijk en de rest is gewoon 150bpm dus ik vind het een mooi geheel zo. Het is weer is wat anders en ik vind dat sommige mensen hier best wel eens wat meer 'open minded' mogen zijn. Dit zal heus geen standaart worden of rage, wees maar niet bang. :thumbup:


Helemaal met je eens en geloof me live klinkt dat 130bpm stukje ook gewoon lekker naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:15 
 
Hardtraxxer

Altijd maar weer dat gezeik, om moe van te worden...

Heady +1, hij maakt wattie zelf leuk vind en lacht jullie uit, jullie rijden niet in een M5(a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Belachelijk commentaar hier weer.
Gewoon een leuke plaat :) Alleen ben ik geen fan van het downtempo stukje (omdat het op 150 bpm een stuk zieker had kunnen klinken), maar dat heeft niks met commercieel oid te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sounds in de intro klinken erg fijn! Climax klinkt zo op het 1e gehoor niet speciaal maar wel fijn in het gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het in lq juist wel wat hebben zo (ook dat het niet op 150 bpm is) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:41 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Headhunterz schreef:
Juist. Ik heb de platen die ik wilde remixen zorgvuldig uitgekozen, ik had nog meer aanbiedingen liggen die ik heb afgeslagen omdat ik alleen dingen wil doen waar ik zelf 100% achter sta.
Dat het aanslaat bij een groot publiek wil niet meteen zeggen dat dat de insteek is geweest bij het maken van een plaat. Niet iedereen houdt van een moeilijk boek of van cult films, dat geldt ook voor de makers. En dan daarbij zag ik pas ook iemand posten over een taboe die rust op een kritische houding, dat klopt misschien wel, maar zo rust er net zo goed een taboe op het ambitieus zijn en succesvol willen zijn van een artiest. Net als in ieder ander vakgebied is het natuurlijk en menselijk om iets te willen bereiken, hoger op te komen en doelen te hebben. Ik zou niet weten waarom een artiest dat niet zou mogen hebben. Het een sluit het ander namelijk niet uit. Je kunt net zo goed ambitieus zijn en de wereld willen veroveren met iets waar je helemaal achterstaat. En ookal is voor sommige critici mijn muziek als hapklare brokken, ikzelf sta erachter. Het is wat ik zelf te gek vind om te maken en een voorrecht om het te mogen delen met de wereld. Welnu, wie er nu echt denkt dat ik als een zielloze hitmachine lopende band werk aan het maken ben die kan het denk ik beter bij zichzelf gaan zoeken want ik weet niet anders dan dat ik mijn droom leef en mijn brood verdien met wat ik het aller allerliefste doe. Trusten :)

Vraagje, is er een verschil tussen dingen doen waar je 100% achter staan of dingen die vanuit jezelf komen? Ik bedoel je kan een plaat maken met als doel groter en succesvoller te worden en omdat je dat wil en je de muziek ook mooi vind kun je er 100% achter staan. Of je kunt vanuit je eigen creativiteit wat maken, waar jij op dat moment behoefte aan hebt, zonder na te denken over wat je er mee wil bereiken. Dat lijkt een subtiel verschil, maar dat is voor mij wel een groot verschil van hoe je in de muziek staat. Succesvol zijn en de wereld veroveren een doel en muziek slechts het middel of is toch muziek het doel en het succes iets wat iedere keer zonder er bewust mee bezig te zijn geweest je aan komt waaien. Er heerst voor mij dan ook geen taboe op succesvol zijn, ik gun iedere artiest veel fans. Het taboe heerst voor mij op faam als doel hebben. Nogmaals, ik vraag het, want zoals ik het lees, lees ik het op deze manier, maar het kan ook gewoon een verkeerde keuze van woorden of een misinterpretatie zijn geweest.


Als naamsbekendheid het enige doel is dan wordt het toch lastig produceren. Produceren komt altijd vanuit jezelf. Als je enkel bezig bent met de bekendheid of het geld dat het kan brengen dan zal er bij de meeste weinig inspiratie komen. Iets totaal buiten je stijl produceren is ook heel erg lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Als naamsbekendheid het enige doel is dan wordt het toch lastig produceren. Produceren komt altijd vanuit jezelf. Als je enkel bezig bent met de bekendheid of het geld dat het kan brengen dan zal er bij de meeste weinig inspiratie komen. Iets totaal buiten je stijl produceren is ook heel erg lastig.


Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik kan zo een mainstream track produceren hoor. :P Weliswaar op mijn eigen (nog wat amateuristische) niveau, maar heb daar anders dan moreel gezien niet zoveel moeite mee.
En ik kan ook best een standaard early/raw plaat maken, wat ik persoonlijk ook mooie muziek vindt, dus eigenlijk ook achter sta, maar zo'n track komt dan echt niet vanuit mijn creatieve behoefte om een track te maken.

Anyway ik vind het bezig zijn met het populair/succesvol worden op zich al slecht. Houdt je aandacht liever 100% bij de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:16 
 

Lyst schreef:
Ik kan zo een mainstream track produceren hoor. :P

Doe is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Was iets te snel met posten :P Lees mn edit even xd
Ik denk zelfs dat ik het op dit moment makkelijker vind om een mainstream hardstyle plaat te maken, dan iets wat ik echt wil, want dat is echt uniek zijn en iets toevoegen. Ik heb dan wel de creatieve ideeën, maar dat naar een nummer vertalen wil nog niet echt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

Haha wat lees ik weer leuke comments hier haha, altijd dat gezeur met commercieel dit en commercieel dat >.< !

Als Willem dit leuk vind om te doen, prima toch. En ik zie het maar zo; des te meer Willem commercieel produceert (volgens sommigen), des te meer plek er is voor jongere (onbekendere) dj's en producers. Denk hierbij aan namen als Phrantic, Prefix & Density en nieuw bij TMS Submotion!

En deze plaat wil ik graag in HQ horen, dan pas kan ik en wil ik oordelen ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:52 
 
Hardtraxxer

Echt een super plaat om je hardstyle set mee te beginnen of je house set mee af te sluiten. Top werk heady :thumbsup:

(typische HT reacties hier weer :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke climax!

Slim ook om de intro op 130 BPM te zetten, dan vindt de plaat wat meer aansluiting bij house-sets. Zoals HHZ al in HWS zei, Skrillex etc draaien Tonight, maar dat doen ze wel trager. Deze plaat kunnen ze mooi aan het einde gooien, als ze willen en zo meer mensen kennis laten maken met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
JEFSKIII schreef:
Wat is de volgende Headhunterz remix? Michel Telo - Ai se eu te pego? OF wat het ook is.

Oordeel wel in de nieuwe HWS, dan zal die vast wel HQ zijn.


Dan wel de versie van Gerard Joling. En een clip met naakte wijven die om me heen dansen.


Geeft wel potentie voor toekomstige livesets .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks