Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gewoon heel simpel, produceren wat je creativiteit je ingeeft en je niet bezig houden met hoe je populairder wordt of wat andere mensen er van vinden. Ook al is de uitkomst dan misschien niet mijn smaak, dan heb ik nog steeds veel respect voor hoe die artiest in de muziek staat. Stay pure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Niet ieder nummer kan naar iedereen zijn smaak zijn


Dat is zeer zeker waar. Maar hou het dan netjes en leg uit waarom je het niks vind (zoals ik al eerder zei)

Proteaz schreef:
Ik denk omdat hardstyle zich steeds meer heeft ontwikkeld, waardoor je in een set meer variaties van stylen hardstyle kan plaatsen (heel groot voorbeeld, de opkomst Rawstyle). Maar zoals ik zei, ik denk dat dit een grote invloed heeft!


Ik had het niet alleen over hardstyle. Maar ook over bijvoorbeeld hardtrance of het toen nog 'populaire' jump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:35 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Gewoon heel simpel, produceren wat je creativiteit je ingeeft en je niet bezig houden met hoe je populairder wordt of wat andere mensen er van vinden. Ook al is de uitkomst dan misschien niet mijn smaak, dan heb ik nog steeds veel respect voor hoe die artiest in de muziek staat. Stay pure.


En wat nou als Willem dat ook doet?

Solis schreef:
Ik had het niet alleen over hardstyle. Maar ook over bijvoorbeeld hardtrance of het toen nog 'populaire' jump.


Ow oke, nou dat weet ik niet :whistle: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Net als in ieder ander vakgebied is het natuurlijk en menselijk om iets te willen bereiken, hoger op te komen en doelen te hebben. Ik zou niet weten waarom een artiest dat niet zou mogen hebben. Het een sluit het ander namelijk niet uit. Je kunt net zo goed ambitieus zijn en de wereld willen veroveren met iets waar je helemaal achterstaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:42 
 

Hardtraxx op zijn best, Ikea ballebak niveau hier weer, veulens. :lol:

Waar sommige zich wel niet druk om maken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Het is volgens mij onmogelijk om express een hitje te maken... als je dat altijd kon zouden ze dat altijd doen, volgens mij maken ze gewoon waar ze zin in hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Om je plaat succesvol te laten zijn moet je aan bepaalde dingen voldoen. En als je aan bepaalde dingen moet voldoen, belemmer je je creativiteit.


Het enige waaraan het moet voldoen is dat het aanslaat bij een groot publiek. De vorm waarin staat niet vast.

Over het stuk dat je citeert van hhz. Snap niet wat je ernee bedoelt maar hij geeft toch aan dat beide kan. Het ene sluit het andere niet uit. Je trekt het heel zwart-wit door te zeggen dat als je succesvol wilt zijn je niet meer je creativiteit gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Het is volgens mij onmogelijk om express een hitje te maken... als je dat altijd kon zouden ze dat altijd doen, volgens mij maken ze gewoon waar ze zin in hebben


Dat klopt, want het publiek maakt een nummer tot een hit. Als er maar 1 formule was voor een hit dan was de muziekwereld maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Met deze plaat opende hij op rebirth, toen ging ie best lekker! Alleen was het intro ook op lager BPM, dat haalde de kracht er wel een beetje uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Spobbertiet schreef:
Het is volgens mij onmogelijk om express een hitje te maken... als je dat altijd kon zouden ze dat altijd doen, volgens mij maken ze gewoon waar ze zin in hebben


Dat klopt, want het publiek maakt een nummer tot een hit. Als er maar 1 formule was voor een hit dan was de muziekwereld maar saai.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:
Om je plaat succesvol te laten zijn moet je aan bepaalde dingen voldoen. En als je aan bepaalde dingen moet voldoen, belemmer je je creativiteit.


Het enige waaraan het moet voldoen is dat het aanslaat bij een groot publiek. De vorm waarin staat niet vast.

Over het stuk dat je citeert van hhz. Snap niet wat je ernee bedoelt maar hij geeft toch aan dat beide kan. Het ene sluit het andere niet uit. Je trekt het heel zwart-wit door te zeggen dat als je succesvol wilt zijn je niet meer je creativiteit gebruikt.


+1 :)

@Meph0
Haha scoooooooooore!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.

Gozer, te eerste gedraag je is. Ten tweede spreek voor jezelf, ipv dat je namens 'alle liefhebbers' spreekt. Waaruit concludeer jij eigenlijk dat Headhunterz nu de house scene in gaat, uit deze Remix van een house track? Prima dat je dit geen geslaagde Remix vind en dat het bij jou niet in de smaak valt, maar de manier waarop jij dit beschrijft gaat nergens over. Niks wat je zegt is op feiten berust, je argumenten zijn een lachertje en aan jou menig heeft dan ook niemand wat. En oja, denk je werkelijk dat Headhunterz gaat 'huilen' om de 'mening' van een jochie, die zws alleen nog maar een terechte ban heeft behaald in zijn leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Om je plaat succesvol te laten zijn moet je aan bepaalde dingen voldoen. En als je aan bepaalde dingen moet voldoen, belemmer je je creativiteit.


Heel erg leuk creativiteit. Houd ik ook van. Maar creativiteit wil nog niet zeggen dat iets leuk of goed is. Daar komt toch ook ene professionaliteit bij kijken en bij die professie komen ook standaarden kijken. Alles heeft sowieso een standaard, je hebt zelf ook een referentiekader. Als je luistert naar een nieuw nummer refereer je aan andere nummers die je in het verleden mooi vond. Waarvan jij denkt dat een hardstyle track aan moet voldoen.

Maar begrijp me niet verkeerd, creativiteit is zeker goed, maar je moet het wel in de goede (professionele) banen kunnen lijden.


Trouwens even ontopic:
Ik heb helemaal niks tegen het '128BPM' stukje. Vind dat juist wel wat hebben. En ik geloof ook echt niet dat Heady alles doet om populair te worden o.i.d. met dit soort nummers. Hij produceert denk ik wel wat hij zelf mooi vind. Als het mainstream is wat hij mooi vind om te maken, so be it... En hij houdt waarschijnlijk ook van house-muziek en heeft een mix van hardstyle en house proberen te maken. Dus hij heeft juist niet bekrompen gedacht door zich aan de standaarden van hardstyle te houden, maar creatief de grenzen proberen op te zoeken naar de housemuziek.

Een oordeel over de kwaliteit zou ik nog niet kunnen geven, daar is het filmpje nog een beetje te LQ voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik trek het helemaal niet zwart wit, ik zeg dat hoe meer je je daar mee bezig houd des te meer je creativiteit belemmert wordt. Ik beschouw muziek als een kunstvorm en een uiting van iemands creativiteit. Des te meer die creativiteit beperkt wordt, des te minder heeft het voor mij met muziek te maken. Voor artiesten die die puurheid wel hebben, heb ik veel respect, hoewel ik eigenlijk vind dat het toch wel de minimale basis voor een artiest hoort te zijn, de realiteit is helaas anders.

Zie het als ringsteken, je kan met je paard alles doen wat je wil in die ruimte en als je daarbij toevallig ringen raakt is het mooi meegenomen. Wordt het echter je doel om ringen te verzamelen, dan moet je paard een bepaalde route volgen en is de vrijheid om alles te doen wat je maar wilt kleiner geworden. Behalve dan dat het bij ringsteken het doel is om zoveel mogelijk ringen te verzamelen en de creativiteit hier juist gelijk staat aan de vrijheid hebben.

@Gouryella, natuurlijk moet iets kwaliteit hebben, heb ik ook niet voor niets vernoemd een paar posts eerder. Creativiteit is de vormgeving van de track, de kwaliteit heeft te maken met afwerking. Overigens beperken ook referentiekaders je creativiteit. Er staat nergens dat je track moet klinken als tracks die je eerder gehoord hebt of dat het überhaupt hardstyle moet zijn, misschien komt er wel heel iets anders uit je creatieve uitspattingen naar voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:48 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik trek het helemaal niet zwart wit, ik zeg dat hoe meer je je daar mee bezig houd des te meer je creativiteit belemmert wordt. Ik beschouw muziek als een kunstvorm en een uiting van iemands creativiteit. Des te meer die creativiteit beperkt wordt, des te minder heeft het voor mij met muziek te maken. Voor artiesten die die puurheid wel hebben, heb ik veel respect, hoewel ik eigenlijk vind dat het toch wel de minimale basis voor een artiest hoort te zijn, de realiteit is helaas anders.


Hoe weet jij nou of iemand het enkel doet voor de bekendheid?

Bij artiesten die succesvol zijn wordt heel vaak gelijk geroepen dat ze het enkel voor het geld/bekendheid doen. dat slaat gewoon nergens op. Alsof mensen de artiesten allemaal kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:54 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite

dylanhardstyle schreef:


aah fuck je was me voor :P haha geweldige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:59 
 
Hardtraxxer

@tijntjuh120 Hahaha! Sorry man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:01 
 
Hardtraxx Addict

edit: jullie waren al eerder srry

betere kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat intro :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb zo'n vermoeden dat deze heel vaak gedraaid gaat worden komende zomer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:22 
 
Hardtraxxer

Waarom zet je hem dan tog neer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:26 
 
Hardtraxxer

Haters gonna hate..
But I love it!

van mij part maakt die een remix Kyteman, als het lekker klinkt dat moet je niet praten maar maar losgaan =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:27 
 

Symbolism schreef:
van mij part maakt die een remix Kyteman, als het lekker klinkt dat moet je niet praten maar maar losgaan =D

Kijk, that's the spirit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Op dat nieuwe filmpje vind ik hem nog alleen maar vetter :worship: :worship: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks