Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t eigenlijk van de zotte dat een producer zich hier moet verdedigen.
Een kunstenaar hoeft zich toch ook niet te verdedigen wanneer iemand zijn schilderij niet mooi vind.
Dit vind ik net zoiets, als je het niet leuk vind, ga dan wat anders luisteren en loop niet te mekkeren.
Je kunt toch niet verwachten dat t altijd maar binnen je straatje past, ongeacht met welke redenen iets geproduceerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zit hier op een forum he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Je zit hier op een forum he.

over open deuren intrappen gesproken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
sjobie schreef:
Je zit hier op een forum he.

over open deuren intrappen gesproken..


Schijnt nodig te wezen, iedereen geeft hier zijn eigen mening, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
sjobie schreef:
Je zit hier op een forum he.

over open deuren intrappen gesproken..

Nee, jij post gewoon onzin.

Er is blijkbaar commentaar op het werk of de performance van een artiest, keuze (in mijn ogen zeer goed en interessant) van de artiest is vervolgens om hier op te reageren en alle fanboys schieten gelijk in de verdediging. Als je zelf alles lekker wil slikken en liever geen commentaar geeft hou het dan lekker bij jezelf. Voor mij is dit een forum, en dus (ook) een punt van discussie. Jammer dat jij daar anders over denkt.

hurricane schreef:
Ik vind t eigenlijk van de zotte dat een producer zich hier moet verdedigen.

Wie MOET dat dan? Je komt zelf nog niet echt in de buurt van een open deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 08:28 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
hurricane schreef:
sjobie schreef:
Je zit hier op een forum he.

over open deuren intrappen gesproken..

Nee, jij post gewoon onzin.

Er is blijkbaar commentaar op het werk of de performance van een artiest, keuze (in mijn ogen zeer goed en interessant) van de artiest is vervolgens om hier op te reageren en alle fanboys schieten gelijk in de verdediging. Als je zelf alles lekker wil slikken en liever geen commentaar geeft hou het dan lekker bij jezelf. Voor mij is dit een forum, en dus (ook) een punt van discussie. Jammer dat jij daar anders over denkt.

hurricane schreef:
Ik vind t eigenlijk van de zotte dat een producer zich hier moet verdedigen.

Wie MOET dat dan? Je komt zelf nog niet echt in de buurt van een open deur.

dus als ik headhunterz goed vind en verdedig ben ik een fanboy? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:00 
 

Hierboven ^

14 vs 14 jaar :/ Allebei geen idee van hoe de muziek zou moeten klinken waarvoor het gemaakt is, en volop meediscussiëren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahahaha wat een crap hierboven, ga het alsjeblieeeeeeeft over de track hebben. wat the hell maakt het iemand uit wie er de kont van hhz likt. daar kun je beter een opsomtopic voor maken bij offtopic, die zijn er nog niet genoeg namelijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ben ik erg out of line als ik dit best wel grappig vind?

OT:
Vind er niets aan, sorry! Volgende keer beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
dus als ik headhunterz goed vind en verdedig ben ik een fanboy? :P

Nee helemaal niet, gaat me meer om kortzinnige uitspraken als
Gouryella schreef:
Haha idd! Gewoon losgaan op de muziek ipv te gaan miereneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeten wij hier ploegendiensten gaan draaien ofzo? Mag het aub over de track blijven? Ik ben er nu een beetje klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een heel lekker nr hoor. Puik werk van Mr Heady. Alleen mag weer wat meer drive in zitten, in de outro zit namelijk wel die drive die er in moet, misschien iets waar hij nog wat aan kan doen. Orgineel is ook eindbaas, intro stoor ik me helemaal niet aan, lijkt me leuk om los op te gaan.


Iets betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxxer

Persoonlijk vind ik de intro wel langzaam, maar ook wel een vrij goede opbouw (het is dan ook een intro) voor de rest van het nummer. Daarna: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 14:40 
 
Hardtraxxer

Hoe meer ik luister hoe beter ik hem vind, al vind ik dat langzame stukje nog steeds jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
tijntjuh120 schreef:
dus als ik headhunterz goed vind en verdedig ben ik een fanboy? :P

Nee helemaal niet, gaat me meer om kortzinnige uitspraken als
Gouryella schreef:
Haha idd! Gewoon losgaan op de muziek ipv te gaan miereneuken.


Haha dude, daar bedoelde ik mee te zeggen dat als je op een feestje staat het misschien verstandiger is je minder bezig te houden met line-up, opbouw van de set of mixtechniek en meer proberen te genieten van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lekker man, intro's op 130 bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:06 
 
Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Hierboven ^

14 vs 14 jaar :/ Allebei geen idee van hoe de muziek zou moeten klinken waarvoor het gemaakt is, en volop meediscussiëren..


oja dus als ik 14 ben heb ik geen verstand van muziek? slaat dus echt nergens op -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kan niks anders dan respect hebben voor headhunterz :)
Ook al zijn veel tracks niet mijn ding, ben jaloers op het kwaliteit wat er uit zijn studio komt.

K moet ook zeggen dat ik niet veel hardstyle feesten heb gezien waar het publiek zo losgaat. Dus hoe je het ook bekijkt, hij flikt t wel :)

Word veel om originaliteit gevraagd toch? Nou daar kun je dit wel onder plaatsten lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:56 
 

tijntjuh120 schreef:
Almighty schreef:
Hierboven ^

14 vs 14 jaar :/ Allebei geen idee van hoe de muziek zou moeten klinken waarvoor het gemaakt is, en volop meediscussiëren..


oja dus als ik 14 ben heb ik geen verstand van muziek? slaat dus echt nergens op -.-

Verstand van begrijpend lezen heb je ook niet.

Cruelty schreef:
Meneer die net 18 is en net naar wat grotere festivals weet het beter.

Problem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Kan niks anders dan respect hebben voor headhunterz :)
Ook al zijn veel tracks niet mijn ding, ben jaloers op het kwaliteit wat er uit zijn studio komt.

K moet ook zeggen dat ik niet veel hardstyle feesten heb gezien waar het publiek zo losgaat. Dus hoe je het ook bekijkt, hij flikt t wel :)

Word veel om originaliteit gevraagd toch? Nou daar kun je dit wel onder plaatsten lijkt me :P


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk zeggen, zo in HQ klinkt de intro toch wel leuk, weet niet hoe ik het live zou vinden. Climax vind ik nog niet echt top, die hoge pitchkicks hadden ook niet echt gehoeven :P

Jammer genoeg nog niet het vetste stuk van de hele track in HQ, de outro :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HQ Preview aan de beginpost toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie trouwens nu bij de reactie's van het origineel veel goede reactie's van hard dance liefhebbers, hoe staan jullie daar voor. Ik heb niet veel met house maar 't meeste van Hardwell kan ik wel waarderen. Ik heb met house vaak het probleem dat 't altijd zo simpel klinkt en dan houdt 't voor mij al op. Maar bijv. Hardwell, Nicky Romero en Avicii klinken qua productie gezien vaak veel complexer dan van die Chuckie of Partysquad house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 03:30 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere plaat, zal een leuke avond worden op Bassleader als het zo blijft doorgaan met die schitterende platen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit echt wel een vette plaat :thumbup: .. lekker zo die screetch met dat downtempo... Leuk om je setje mee te openen lijkt me ;) Als hij uit komt knip ik wel de climax eraf die doet me niet zo veel :whistle:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks