Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Ik vind t eigenlijk van de zotte dat een producer zich hier moet verdedigen.
Een kunstenaar hoeft zich toch ook niet te verdedigen wanneer iemand zijn schilderij niet mooi vind.
Dit vind ik net zoiets, als je het niet leuk vind, ga dan wat anders luisteren en loop niet te mekkeren.
Je kunt toch niet verwachten dat t altijd maar binnen je straatje past, ongeacht met welke redenen iets geproduceerd wordt.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Je zit hier op een forum he.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
sjobie wrote:Je zit hier op een forum he.
over open deuren intrappen gesproken..
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
hurricane wrote:
Schijnt nodig te wezen, iedereen geeft hier zijn eigen mening, meer niet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
hurricane wrote:
Nee, jij post gewoon onzin.

Er is blijkbaar commentaar op het werk of de performance van een artiest, keuze (in mijn ogen zeer goed en interessant) van de artiest is vervolgens om hier op te reageren en alle fanboys schieten gelijk in de verdediging. Als je zelf alles lekker wil slikken en liever geen commentaar geeft hou het dan lekker bij jezelf. Voor mij is dit een forum, en dus (ook) een punt van discussie. Jammer dat jij daar anders over denkt.
hurricane wrote:Ik vind t eigenlijk van de zotte dat een producer zich hier moet verdedigen.
Wie MOET dat dan? Je komt zelf nog niet echt in de buurt van een open deur.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:
hurricane wrote:
Nee, jij post gewoon onzin.

Er is blijkbaar commentaar op het werk of de performance van een artiest, keuze (in mijn ogen zeer goed en interessant) van de artiest is vervolgens om hier op te reageren en alle fanboys schieten gelijk in de verdediging. Als je zelf alles lekker wil slikken en liever geen commentaar geeft hou het dan lekker bij jezelf. Voor mij is dit een forum, en dus (ook) een punt van discussie. Jammer dat jij daar anders over denkt.
hurricane wrote:Ik vind t eigenlijk van de zotte dat een producer zich hier moet verdedigen.
Wie MOET dat dan? Je komt zelf nog niet echt in de buurt van een open deur.
dus als ik headhunterz goed vind en verdedig ben ik een fanboy? :P
A
Hierboven ^

14 vs 14 jaar :/ Allebei geen idee van hoe de muziek zou moeten klinken waarvoor het gemaakt is, en volop meediscussiëren..
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
hahahaha wat een crap hierboven, ga het alsjeblieeeeeeeft over de track hebben. wat the hell maakt het iemand uit wie er de kont van hhz likt. daar kun je beter een opsomtopic voor maken bij offtopic, die zijn er nog niet genoeg namelijk. xd
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Haha ben ik erg out of line als ik dit best wel grappig vind?

OT:
Vind er niets aan, sorry! Volgende keer beter ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
tijntjuh120 wrote: dus als ik headhunterz goed vind en verdedig ben ik een fanboy? :P
Nee helemaal niet, gaat me meer om kortzinnige uitspraken als
Gouryella wrote: Haha idd! Gewoon losgaan op de muziek ipv te gaan miereneuken.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Moeten wij hier ploegendiensten gaan draaien ofzo? Mag het aub over de track blijven? Ik ben er nu een beetje klaar mee.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Gewoon een heel lekker nr hoor. Puik werk van Mr Heady. Alleen mag weer wat meer drive in zitten, in de outro zit namelijk wel die drive die er in moet, misschien iets waar hij nog wat aan kan doen. Orgineel is ook eindbaas, intro stoor ik me helemaal niet aan, lijkt me leuk om los op te gaan.

View on YouTube
Iets betere kwaliteit
M
Hardtraxxer
52 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Persoonlijk vind ik de intro wel langzaam, maar ook wel een vrij goede opbouw (het is dan ook een intro) voor de rest van het nummer. Daarna: :yay:
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Hoe meer ik luister hoe beter ik hem vind, al vind ik dat langzame stukje nog steeds jammer
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
TiMOTHYb wrote:
tijntjuh120 wrote: dus als ik headhunterz goed vind en verdedig ben ik een fanboy? :P
Nee helemaal niet, gaat me meer om kortzinnige uitspraken als
Gouryella wrote: Haha idd! Gewoon losgaan op de muziek ipv te gaan miereneuken.
Haha dude, daar bedoelde ik mee te zeggen dat als je op een feestje staat het misschien verstandiger is je minder bezig te houden met line-up, opbouw van de set of mixtechniek en meer proberen te genieten van de muziek.
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Almighty wrote:Lekker man, intro's op 130 bpm
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Almighty wrote:Hierboven ^

14 vs 14 jaar :/ Allebei geen idee van hoe de muziek zou moeten klinken waarvoor het gemaakt is, en volop meediscussiëren..
oja dus als ik 14 ben heb ik geen verstand van muziek? slaat dus echt nergens op -.-
Artiest
557 posts member since 2010
Kan niks anders dan respect hebben voor headhunterz :)
Ook al zijn veel tracks niet mijn ding, ben jaloers op het kwaliteit wat er uit zijn studio komt.

K moet ook zeggen dat ik niet veel hardstyle feesten heb gezien waar het publiek zo losgaat. Dus hoe je het ook bekijkt, hij flikt t wel :)

Word veel om originaliteit gevraagd toch? Nou daar kun je dit wel onder plaatsten lijkt me :P
A
tijntjuh120 wrote:
Almighty wrote:Hierboven ^

oja dus als ik 14 ben heb ik geen verstand van muziek? slaat dus echt nergens op -.-
Verstand van begrijpend lezen heb je ook niet.
Cruelty wrote: Meneer die net 18 is en net naar wat grotere festivals weet het beter.
Problem?
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Deetox wrote:Kan niks anders dan respect hebben voor headhunterz :)
Ook al zijn veel tracks niet mijn ding, ben jaloers op het kwaliteit wat er uit zijn studio komt.

K moet ook zeggen dat ik niet veel hardstyle feesten heb gezien waar het publiek zo losgaat. Dus hoe je het ook bekijkt, hij flikt t wel :)

Word veel om originaliteit gevraagd toch? Nou daar kun je dit wel onder plaatsten lijkt me :P
:worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik moet eerlijk zeggen, zo in HQ klinkt de intro toch wel leuk, weet niet hoe ik het live zou vinden. Climax vind ik nog niet echt top, die hoge pitchkicks hadden ook niet echt gehoeven :P

Jammer genoeg nog niet het vetste stuk van de hele track in HQ, de outro :worship:
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
HQ Preview aan de beginpost toegevoegd
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Ik zie trouwens nu bij de reactie's van het origineel veel goede reactie's van hard dance liefhebbers, hoe staan jullie daar voor. Ik heb niet veel met house maar 't meeste van Hardwell kan ik wel waarderen. Ik heb met house vaak het probleem dat 't altijd zo simpel klinkt en dan houdt 't voor mij al op. Maar bijv. Hardwell, Nicky Romero en Avicii klinken qua productie gezien vaak veel complexer dan van die Chuckie of Partysquad house.
R
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2012
last seen May 2014
Lekkere plaat, zal een leuke avond worden op Bassleader als het zo blijft doorgaan met die schitterende platen :P
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Vind dit echt wel een vette plaat :thumbup: .. lekker zo die screetch met dat downtempo... Leuk om je setje mee te openen lijkt me ;) Als hij uit komt knip ik wel de climax eraf die doet me niet zo veel :whistle: