Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ook in hq vind ik er geen bal aan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Wow! Wat een dikke plaat dit :drool:
Niet alleen de midintro hoor, maar de climax mag er ook zeker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer lekker hoor :huh:
Ik vind zelfs dat stuk op 130BPM wel lekker gek genoeg. Zou het denk ik wel vervelend vinden op een feest als m'n benen al op 152BPM draaien en deze wordt ineens gedraaid :P

Die intro/outro zit wel extreem veel energie in (op hardstyle-like BPM's) zeg, heerlijk!

Kunnen mensen gaan zeggen dat ie weer softere muziek een remix geeft, maar hij doet 't wel verdomde goed.
Hij zet er nog steeds een lekkere kick onder, geen softe rommel o.i.d. Als hardstyle op deze manier meer aan de man gebracht gaat worden vind ik 't wel prima. Zo lang de muziek niet extreem verandert en/of er onder lijdt en de kicks laag en hard blijven vind ik 't allemaal goed.



En dit achteruitgang van de scene noemen vind ik onzin.
Als je voorbeelden als Audiofreq (of The Prophet) pakt met die afschuwelijke kicks die 2 octaven verschillen in dezelfde track kan ik er nog wel bij. Maar dit is zowel muzikaal als productietechnisch gezien gewoon een goede track met goede harde hardstyle kicks er onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:22 
 

Als persoon die toch zeker wel van lage bpm genieten kan, vind ik dit TE.
Er zit geen energie meer in :/?
Vind dit toch echt wel een van de saaiste HHZ tracks die ik heb gehoord.

En ik vind deze kicks ook veel te zwak voor hardstyle(house) op 130 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 16:13 
 

Ik vond het best een prima opener! Niet zijn beste track maar dat is ook lastig ;p Ik heb niet zo veel problemen met het 130 bpm stuk, mits het niet midden in een set is. Ik hou van opbouw en niet van golfbeweging! :) Ik snap sowieso niet dat zoveel mensen enorme problemen hebben met zo'n 130 BPM stuk. Je houdt van elektronische muziek, met een dikke kick en wat fx'jes. Dit is alleen dat op een lager tempo, hoe kun je dan van houden van, naar haten gaan? Lijkt mij veel te extreem en principieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

Nu ik 'm op HQ heb gehoord wil ik even zeggen:

JUIST dat lagere bpm vind ik ontzettend vet, HEERLIJKE midintro. Sowieso een dikke track (dat was al duidelijk), maar dat tragere stuk vind ik heel cool. Weer eens wat anders ^^

Ik sluit me hierbij aan:
Nazale schreef:
Ik snap sowieso niet dat zoveel mensen enorme problemen hebben met zo'n 130 BPM stuk. Je houdt van elektronische muziek, met een dikke kick en wat fx'jes. Dit is alleen dat op een lager tempo, hoe kun je dan van houden van, naar haten gaan? Lijkt mij veel te extreem en principieel.

Dikke x2 dus.

Nu nog in het echt horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:28 
 
Hardtraxx Addict

M4tt schreef:
Persoonlijk vind ik de intro wel langzaam


Ja vind ik ook. Doh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:56 
 
Hardtraxx Newbie

Die outro :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran



hq with outro :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best vet eigenlijk, zelfs in betere kwaliteit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:29 
 
Hardtraxxer

First off All: Hey allemaal!

Ik volg hardtraxx al een tijdje.... hmm naja een tijdje, een vrij lange tijd.
Nooit echt zin gehad om een account te maken maar vooralsnog here i am!

Over de track: De Mid-Intro is inderdaad vrij langzaam neigt heel veel naar house maar door de screech en de combinatie met de perfecte kicks (tenminste ze passen er perfect onder) blijft de mid intro toch die drive behouden die warmte, heb je goed opgelost!

De vocalen passen er zeer goed bij samen met de synth, nou vind ik dat je er best een gelayerde andere synth onder had kunnen gooien om hem iets voller/warmer te maken, ik vind de synth namelijk nog een beetje dunnetjes.
verder, een heerlijke melodie en super outro!

Daarbij zal ik me meteen ook even voorstellen op de hardtraxxer hierzo:
Hey ik ben mike santoz (house) dj/producer
19 jaar alweer bijna 20 zit al 2 jaar in het vak dj/producer sta getekend onder labels zoals first class music, squeeze music, most wanted records, myma records etc etc.
een heel aantal releases op me naam qua house en ook 3/4 platen die een hele tijd op nummer 1 op dance-tunes hebben gestaan.

nou dat is wel genoeg informatie voor nu over mezelf.

Daarbij nog een algemene vraag aan jullie:

Ik zie dat hier heel veel kritiek word gegeven het lijkt gewoon een beetje op het vato forum.
We zijn allemaal zo richting de 16/17/18/19/20 neem ik aan?
Zo weten we ook allemaal kritiek is altijd goed en meningen mag je altijd geven alleen moet het wel onderbouwde kritiek/meningen zijn wat ik niet zo heel veel zie.

Ik vraag me ook af of de meeste hier die commentaar/kritiek geven ooit zelf in een studio hebben gezeten/geproduceerd hebben, releases op hun naam hebben?
Nou wil een release op je naam hebben tegenwoordig ook vrij weinig meer zeggen daar niet van, maar ik heb het gevoel (corrigeer me als ik geen gelijk heb) dat driekwart hier op het forum bekritiseerd en bekritiseerd zonder überhaupt te weten hoe het in zijn werk gaat (studio/labels/draaien/festival/feesten) met uitzonderingen daar gelaten natuurlijk!
Ik heb alles gelezen van pagina 1 tot pagina 12 en ik vind dat sommige mensen die kritiek hebben wel serieus een punt hebben maar het niet kunnen onderbouwen en dus je hele mening in duigen valt?
Daarbij zag ik ook kritiek (naja kritiek, opmerkingen over timetable's)

Daar wil ik ook even wat over kwijt ik heb zelf nogal wat gedraait in het buitenland en binnenland (House) en daar wordt het ongeveer op dezelfde manier georganiseerd de feesten/festivallen, het licht grotendeels inderdaad aan de organisatie wanneer je wordt geplaats, het heeft te maken met meerdere dingen: Bekendheid, Mainact, Enigste optreden van de avond?, Enigste optreden van anderen?, etc etc etc maar je kan ook niet de hele avond door blijven knallen, hoe stoer de meeste bikkels ook zijn: Dat Hou Je Gewoon Niet Vol, Punt

Commercieel is een groot begrip vind je ook niet? overal waar geld mee wordt verdiend is commercieel? dus wat is nou ECHT commercieel?
Ik bedoel als je al op hardstyle.com/itunes/dance-tunes/beatport/juno etc etc komt te staan is het al commercieel toch?

Verder vind ik gewoon niet zo mouwen we zitten hier voor de muziek en de artiesten geven al expres previews vrij zodat we het kunnen bewonderen/bekritiseren/eroverheen kwijlen en bla bla bla just enjoy the music en je kan niet alles goed vinden maar laat wel lekker iedereen in zijn waarde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Allereerst welkom :beer:

Hier kan je jezelf voorstellen:
http://www.hardtraxx.nl/forum/welkom/

Wat zoek je hier als je alleen house produceert of ben je ook gewoon geïnteresseerd in HS/HC/HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:51 
 
Hardtraxxer

Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.

Muziek kan je in hokjes proppen: House/Hardstyle/Hardcore/Trance/ etc etc.
Maar het mooiste van muziek is dat het bij iedereen een bepaalt gevoel opwekt.

Nou antwoord op je vraag:

Ik ben al jaren zeer geïnteresseerd in Hardstyle, de reden daarvan is vrij simpel: House is leuk alleen denkt iedere even netjes gezegt (idioot) dat ze het kunnen maken, dat is een van de dingen waar ik me aan irriteer.

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)

Daarvoor heb ik ervoor gekozen om een hele tijd geleden me ook te verdiepen in andere muziekstijlen (hardstyle/trance etc etc noem het maar op), en hetgeen wat mij gewoon het meeste aantrok is Hardstyle.
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Vanwege haat haat liefde verhoudingen tussen house/hardstyle zoals je in dit topic ook weer tegenkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.

Muziek kan je in hokjes proppen: House/Hardstyle/Hardcore/Trance/ etc etc.
Maar het mooiste van muziek is dat het bij iedereen een bepaalt gevoel opwekt.

Nou antwoord op je vraag:

Ik ben al jaren zeer geïnteresseerd in Hardstyle, de reden daarvan is vrij simpel: House is leuk alleen denkt iedere even netjes gezegt (idioot) dat ze het kunnen maken, dat is een van de dingen waar ik me aan irriteer.

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)

Daarvoor heb ik ervoor gekozen om een hele tijd geleden me ook te verdiepen in andere muziekstijlen (hardstyle/trance etc etc noem het maar op), en hetgeen wat mij gewoon het meeste aantrok is Hardstyle.
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Vanwege haat haat liefde verhoudingen tussen house/hardstyle zoals je in dit topic ook weer tegenkomt


Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Mike Santoz schreef:
Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.

Muziek kan je in hokjes proppen: House/Hardstyle/Hardcore/Trance/ etc etc.
Maar het mooiste van muziek is dat het bij iedereen een bepaalt gevoel opwekt.

Nou antwoord op je vraag:

Ik ben al jaren zeer geïnteresseerd in Hardstyle, de reden daarvan is vrij simpel: House is leuk alleen denkt iedere even netjes gezegt (idioot) dat ze het kunnen maken, dat is een van de dingen waar ik me aan irriteer.

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)

Daarvoor heb ik ervoor gekozen om een hele tijd geleden me ook te verdiepen in andere muziekstijlen (hardstyle/trance etc etc noem het maar op), en hetgeen wat mij gewoon het meeste aantrok is Hardstyle.
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Vanwege haat haat liefde verhoudingen tussen house/hardstyle zoals je in dit topic ook weer tegenkomt


gaan we nog ontopic of word dit het nieuwe house topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft al een welkomst-topic aangemaakt :)

welkom/hello-people-t25454.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:25 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mike Santoz schreef:
Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.

Muziek kan je in hokjes proppen: House/Hardstyle/Hardcore/Trance/ etc etc.
Maar het mooiste van muziek is dat het bij iedereen een bepaalt gevoel opwekt.

Nou antwoord op je vraag:

Ik ben al jaren zeer geïnteresseerd in Hardstyle, de reden daarvan is vrij simpel: House is leuk alleen denkt iedere even netjes gezegt (idioot) dat ze het kunnen maken, dat is een van de dingen waar ik me aan irriteer.

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)

Daarvoor heb ik ervoor gekozen om een hele tijd geleden me ook te verdiepen in andere muziekstijlen (hardstyle/trance etc etc noem het maar op), en hetgeen wat mij gewoon het meeste aantrok is Hardstyle.
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Vanwege haat haat liefde verhoudingen tussen house/hardstyle zoals je in dit topic ook weer tegenkomt


Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.



super man hoe je reageert dat bedoelde ik dus qua 12 jarig gedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:26 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
Mike Santoz schreef:
Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.

Muziek kan je in hokjes proppen: House/Hardstyle/Hardcore/Trance/ etc etc.
Maar het mooiste van muziek is dat het bij iedereen een bepaalt gevoel opwekt.

Nou antwoord op je vraag:

Ik ben al jaren zeer geïnteresseerd in Hardstyle, de reden daarvan is vrij simpel: House is leuk alleen denkt iedere even netjes gezegt (idioot) dat ze het kunnen maken, dat is een van de dingen waar ik me aan irriteer.

Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)

Daarvoor heb ik ervoor gekozen om een hele tijd geleden me ook te verdiepen in andere muziekstijlen (hardstyle/trance etc etc noem het maar op), en hetgeen wat mij gewoon het meeste aantrok is Hardstyle.
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Vanwege haat haat liefde verhoudingen tussen house/hardstyle zoals je in dit topic ook weer tegenkomt


gaan we nog ontopic of word dit het nieuwe house topic?



ik had al on topic gereageerd en toen werd mij een vraag gesteld waar ik netjes op antwoord! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
super man hoe je reageert dat bedoelde ik dus qua 12 jarig gedrag


Kerel mensen geven hier gewoon een mening en eigenlijk zeg jij in feite dat als de mensen hier geen release achter hun naam hebben zij geen recht van spreken hebben. Dan kom je met een leuk verhaaltje waarin je eigenlijk gewoon zegt dat je het allemaal uit gevonden heb, althans zo komt het over. Het mooiste is nog wel dat je beetje mysterieus gaat doen.

Jij doet alsof je het spelletje producen helemaal uit heb gevonden en gaat een beetje mysterieus doen en dan vind je het serieus gek dat ik je niet serieus neem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:34 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Mike Santoz schreef:
super man hoe je reageert dat bedoelde ik dus qua 12 jarig gedrag


Kerel mensen geven hier gewoon een mening en eigenlijk zeg jij in feite dat als de mensen hier geen release achter hun naam hebben zij geen recht van spreken hebben. Dan kom je met een leuk verhaaltje waarin je eigenlijk gewoon zegt dat je het allemaal uit gevonden heb, althans zo komt het over. Het mooiste is nog wel dat je beetje mysterieus gaat doen.

Jij doet alsof je het spelletje producen helemaal uit heb gevonden en gaat een beetje mysterieus doen en dan vind je het serieus gek dat ik je niet serieus neem?



als je nou eens leest dan zie je dat ik dat er helemaal niet mee bedoel en dat ook niet zo zeg en meningen mag je altijd geven alleen onderbouwend he, anders stelt de mening niks voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Mike Santoz schreef:
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).

Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.

Het is Hard Driver. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:49 
 

Parvuz schreef:
mrazura schreef:
Mike Santoz schreef:
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).

Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.

Het is Hard Driver. :oh:


Nou breekt me de helm klomp
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we het hier over de track houden ;)
De man heeft een eigen topic! welkom/hello-people-t25454.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mike Santoz schreef:
First off All: Hey allemaal!
Daar wil ik ook even wat over kwijt ik heb zelf nogal wat gedraait in het buitenland en binnenland (House) en daar wordt het ongeveer op dezelfde manier georganiseerd de feesten/festivallen, het licht grotendeels inderdaad aan de organisatie wanneer je wordt geplaats, het heeft te maken met meerdere dingen: Bekendheid, Mainact, Enigste optreden van de avond?, Enigste optreden van anderen?, etc etc etc maar je kan ook niet de hele avond door blijven knallen, hoe stoer de meeste bikkels ook zijn: Dat Hou Je Gewoon Niet Vol, Punt

Het woord enigste komt niet in onze taal voor, maar dat wist je natuurlijk al door je eigen levenservaring. Je doet Tenminste het vermoeden wekken dat je (elk hardtraxx lid)+1 in jaren oud bent.

Daarnaast HOEF ik ook niet de hele dag/nacht te knallen maar een beetje logica in een lineup is toch niet verkeerd? Zoals bovenstaand baal ik ervan om door middel van eindeloze breaks het tempo uit een set te halen. Dat kun je toch prima aan het begin van de avond doen.

Citaat:
Verder vind ik gewoon niet zo mouwen we zitten hier voor de muziek en de artiesten geven al expres previews vrij zodat we het kunnen bewonderen/bekritiseren/eroverheen kwijlen en bla bla bla just enjoy the music en je kan niet alles goed vinden maar laat wel lekker iedereen in zijn waarde!

Oh god, je bent er weer zo een.

Leg mij dan eens uit waarom de laatste tijd Scantraxx, maar andere grote labels ook, opgenomen filmpjes van tracks van het internet haalt? En wie laat wie niet in zijn waarde? Jij komt hier alweer als Mr. 'Ik heb het gemaakt als house DJ in binnen EN buitenland' binnen. Dat ondertoontje ook als het ff om house gaat waar jij zo lekker in bent doorgebroken. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:03 
 

Deze ging wel echt lekker op Rebirth, had al de hoop dat die met iets nieuws zou komen toen. Ik vind het origineel al heel erg vet, maar dit is in mijn ogen nog beter, en ik stoor me totaal niet aan de lagere bpm in de intro.

Idee: :thumbup:
Uitwerking: :thumbsup: :worship:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks