Ook in hq vind ik er geen bal aan. 
Niet alleen de midintro hoor, maar de climax mag er ook zeker zijn.
Dikke x2 dus.Nazale wrote:Ik snap sowieso niet dat zoveel mensen enorme problemen hebben met zo'n 130 BPM stuk. Je houdt van elektronische muziek, met een dikke kick en wat fx'jes. Dit is alleen dat op een lager tempo, hoe kun je dan van houden van, naar haten gaan? Lijkt mij veel te extreem en principieel.
Ja vind ik ook. Doh.M4tt wrote:Persoonlijk vind ik de intro wel langzaam
Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.Mike Santoz wrote:Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.
Muziek kan je in hokjes proppen: House/Hardstyle/Hardcore/Trance/ etc etc.
Maar het mooiste van muziek is dat het bij iedereen een bepaalt gevoel opwekt.
Nou antwoord op je vraag:
Ik ben al jaren zeer geïnteresseerd in Hardstyle, de reden daarvan is vrij simpel: House is leuk alleen denkt iedere even netjes gezegt (idioot) dat ze het kunnen maken, dat is een van de dingen waar ik me aan irriteer.
Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Dat is niet de fout van de mensen maar van de (Labels, Commercie etc etc)
Daarvoor heb ik ervoor gekozen om een hele tijd geleden me ook te verdiepen in andere muziekstijlen (hardstyle/trance etc etc noem het maar op), en hetgeen wat mij gewoon het meeste aantrok is Hardstyle.
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Vanwege haat haat liefde verhoudingen tussen house/hardstyle zoals je in dit topic ook weer tegenkomt
gaan we nog ontopic of word dit het nieuwe house topic?Mike Santoz wrote:Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.
Ik ben al jaren zeer geïnteresseerd in Hardstyle, de reden daarvan is vrij simpel: House is leuk alleen denkt iedere even netjes gezegt (idioot) dat ze het kunnen maken, dat is een van de dingen waar ik me aan irriteer.
Nou moet ik zeggen house is niet 1 van de ingewikkeldste muziek soorten om te maken alleen vind ik niet dat iedereen maar achter zijn computertje kan kruipen en Fruityloops opstart en wat gereleased krijgt op een label (wat je tegenwoordig veels te vaak ziet).
Daarvoor heb ik ervoor gekozen om een hele tijd geleden me ook te verdiepen in andere muziekstijlen (hardstyle/trance etc etc noem het maar op), en hetgeen wat mij gewoon het meeste aantrok is Hardstyle.
Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Vanwege haat haat liefde verhoudingen tussen house/hardstyle zoals je in dit topic ook weer tegenkomt
mrazura wrote:Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.Mike Santoz wrote:Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.
Wildstylerz wrote:gaan we nog ontopic of word dit het nieuwe house topic?Mike Santoz wrote:Wat ik hier doe is omdat ik van muziek hou.
Kerel mensen geven hier gewoon een mening en eigenlijk zeg jij in feite dat als de mensen hier geen release achter hun naam hebben zij geen recht van spreken hebben. Dan kom je met een leuk verhaaltje waarin je eigenlijk gewoon zegt dat je het allemaal uit gevonden heb, althans zo komt het over. Het mooiste is nog wel dat je beetje mysterieus gaat doen.Mike Santoz wrote:super man hoe je reageert dat bedoelde ik dus qua 12 jarig gedrag
mrazura wrote:Kerel mensen geven hier gewoon een mening en eigenlijk zeg jij in feite dat als de mensen hier geen release achter hun naam hebben zij geen recht van spreken hebben. Dan kom je met een leuk verhaaltje waarin je eigenlijk gewoon zegt dat je het allemaal uit gevonden heb, althans zo komt het over. Het mooiste is nog wel dat je beetje mysterieus gaat doen.Mike Santoz wrote:super man hoe je reageert dat bedoelde ik dus qua 12 jarig gedrag
Jij doet alsof je het spelletje producen helemaal uit heb gevonden en gaat een beetje mysterieus doen en dan vind je het serieus gek dat ik je niet serieus neem?
Het is Hard Driver.mrazura wrote:Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.Mike Santoz wrote: Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Nou breekt me de helm klompParvuz wrote:Het is Hard Driver.mrazura wrote:Mysterieus man nu wil ik alles erover weten.Mike Santoz wrote: Dus ben ik begonnen om onder een andere alias ook hardstyle te gaan produceren (waar ik overigens niks over zeg).
Het woord enigste komt niet in onze taal voor, maar dat wist je natuurlijk al door je eigen levenservaring. Je doet Tenminste het vermoeden wekken dat je (elk hardtraxx lid)+1 in jaren oud bent.Mike Santoz wrote:First off All: Hey allemaal!
Daar wil ik ook even wat over kwijt ik heb zelf nogal wat gedraait in het buitenland en binnenland (House) en daar wordt het ongeveer op dezelfde manier georganiseerd de feesten/festivallen, het licht grotendeels inderdaad aan de organisatie wanneer je wordt geplaats, het heeft te maken met meerdere dingen: Bekendheid, Mainact, Enigste optreden van de avond?, Enigste optreden van anderen?, etc etc etc maar je kan ook niet de hele avond door blijven knallen, hoe stoer de meeste bikkels ook zijn: Dat Hou Je Gewoon Niet Vol, Punt
Oh god, je bent er weer zo een.Verder vind ik gewoon niet zo mouwen we zitten hier voor de muziek en de artiesten geven al expres previews vrij zodat we het kunnen bewonderen/bekritiseren/eroverheen kwijlen en bla bla bla just enjoy the music en je kan niet alles goed vinden maar laat wel lekker iedereen in zijn waarde!