Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeie MC! :cool: :P , dat publiek gaat ook lekker mee :P
Over de track: Ik vind die intro en vooral de outro vet! :) en de rest klinkt ook lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja dat langzame is echt niets voor mij.. Aan de andere kant is het beter dat er daar geen dubstep in zit.. Outro is nog wel te doen. Achja het zal ook wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:09 
 
Hardtraxx Addict

dylanhardstyle schreef:
Waarom zet je hem dan tog neer? :P

ik had het later pas gezien. ik zag op youtube dat het pas 4 min was gepost dus dacht dat het er nog niet stond. dus had niet eens gekeken. beetje dom achja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

Op dat nieuwe filmpje kan ik hem iets meer waarderen, maar nummer spreekt mij niet echt aan tot 3:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
heady +1

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Update: ik wacht met mijn definitief oordeel na Bassleader. Ik kijk al uit naar dit moment en zal zien of ik het wat vind of niet. Heady's tracks doen het live altijd veel beter bij mij...
@Heady: leuk dat je even interactief komt mee lullen, wordt zeker gewaardeerd en niet alleen door mij denk ik. :thumbup:
Natuurlijk kan je niet voor iedereen goed doen maar ik vind de mentaliteit op dit forum vaak echt ver onder nul. :thumbdown: Ook spot ik hier soms schijnheilige mensen die opeens van mening veranderen omdat plots de artiest ook iets post en ze dus met een bruine trein in hun broekie zitten... Belachelijk.

Als je een mening hebt, geef ze AUB maar laat anderen ook een mening hebben en kaffer zeker niet de artiest persoonlijk uit. Zegt in dat geval veel over het niveau waarop deze persoon zich bevindt. Spijtig ook dat mensen zich ahw willen 'bewijzen' om toch maar een nutteloze ingeving met ons mee te delen... :sleep:

OT: ik persoonlijk zou graag een intro en outro hebben op 150 BPM. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:05 
 

Headhunterz schreef:
ricardo-paz schreef:
Dat gedoe over die commercialisatie word ik toch wel moe van, Headhunterz en Hardwell maken beide muziek die zij leuk vinden niet voor het publiek. Het slaat gewoon aan bij een breed publiek maar dat betekent niet dat de producer dan meewerken aan de commercialisatie.


Juist. Ik heb de platen die ik wilde remixen zorgvuldig uitgekozen, ik had nog meer aanbiedingen liggen die ik heb afgeslagen omdat ik alleen dingen wil doen waar ik zelf 100% achter sta.
Dat het aanslaat bij een groot publiek wil niet meteen zeggen dat dat de insteek is geweest bij het maken van een plaat. Niet iedereen houdt van een moeilijk boek of van cult films, dat geldt ook voor de makers. En dan daarbij zag ik pas ook iemand posten over een taboe die rust op een kritische houding, dat klopt misschien wel, maar zo rust er net zo goed een taboe op het ambitieus zijn en succesvol willen zijn van een artiest. Net als in ieder ander vakgebied is het natuurlijk en menselijk om iets te willen bereiken, hoger op te komen en doelen te hebben. Ik zou niet weten waarom een artiest dat niet zou mogen hebben. Het een sluit het ander namelijk niet uit. Je kunt net zo goed ambitieus zijn en de wereld willen veroveren met iets waar je helemaal achterstaat. En ookal is voor sommige critici mijn muziek als hapklare brokken, ikzelf sta erachter. Het is wat ik zelf te gek vind om te maken en een voorrecht om het te mogen delen met de wereld. Welnu, wie er nu echt denkt dat ik als een zielloze hitmachine lopende band werk aan het maken ben die kan het denk ik beter bij zichzelf gaan zoeken want ik weet niet anders dan dat ik mijn droom leef en mijn brood verdien met wat ik het aller allerliefste doe. Trusten :)


Wat hou ik van dit soort diplomatieke reacties die enkelen hier misschien toch eens tot denken zullen aanzetten. Met diplomatieke/correcte woorden raak je iemand pas het best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu ook de tijd gehad om deze track eventjes te luisteren, maar het eerste wat ik kwijt wil ... Jammer dat sommigen die hier reageren het kleuterklasniveau helaas nog steeds niet ontgroeid zijn.

OT:

Heel erg jammer dat de intro van de track op zo'n traag BPM zit, want naar wat ik hoor zijn de kicks in de intro veel beter dan die van de climax. Ben zelf niet een house fan, dus het gaat sowieso te traag voor me. Kicks zijn wel in orde in de intro. De climax vind ik dan weer wat minder, en ben ook niet echt een fan van de kicks die daarin gebruikt worden. De climax mist wat mij betreft kracht.

Al met al, leuk nummertje voor op een housefeest, maar als ik op een feest sta zal dit nummer me weinig doen. Ik moet wel zeggen dat deze bootleg/remix beter is uitgevoerd dan Zatox bij Epic heeft gedaan, maar ben er nog steeds geen fan van om house nummers te remixen naar hardstyle, maar die redenen zijn denk ik wel bekend hier :P.

Sorry Heady, net als Lessons in Love doet deze me weinig, maargoed , genoeg andere tracks van je die ik wel lekker vind en kan waarderen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:23 
 

Lyst schreef:
Gewoon heel simpel, produceren wat je creativiteit je ingeeft en je niet bezig houden met hoe je populairder wordt of wat andere mensen er van vinden. Ook al is de uitkomst dan misschien niet mijn smaak, dan heb ik nog steeds veel respect voor hoe die artiest in de muziek staat. Stay pure.


Wacht, er bestaan nog altijd ongeschreven regels om een plaat te maken/releasen. Hoe kom je als artiest bij een label? Omdat je kwaliteit kan maken die verkoopt/op z'n minst goed is. Je moet de ongeschreven regels van een stijl volgen om tot een stijl te behoren. Anders moet je voor elke plaat een nieuwe stijlnaam verzinnen, als iedereen toch maar brouwt wat hij ter plekke verzint. Een artiest legt gewoon zijn eigen creativiteit/maar ook zeker belangrijk 'kunnen' in een track. Hoe kan je een uitgebreide studio kopen? Toch omdat je geld verdient/weet dat je geld gaat verdienen.

Als er niets commercieel aan hardstyle was, neigt het naar communisme. Dan mag je voor 0,10 euro naar een feest, mag een pint daar max 0,10 euro kosten, mag je nergens winst op maken (kan je dus ook niet bestaan met andere woorden.) Je leeft gewoon in een commerciële wereld, anders moet je emigreren naar Noord-Korea als je er niet mee kan leven. Maar dan heb je niks en sta je nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij Headhunterz heeft biscuit wel eindelijk een andere avatar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Als er niets commercieel aan hardstyle was, neigt het naar communisme. Dan mag je voor 0,10 euro naar een feest, mag een pint daar max 0,10 euro kosten, mag je nergens winst op maken (kan je dus ook niet bestaan met andere woorden.) Je leeft gewoon in een commerciële wereld, anders moet je emigreren naar Noord-Korea als je er niet mee kan leven. Maar dan heb je niks en sta je nergens.


Van mij mag het hoor :P
Nee serieus man, overdrijven is ook een vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Anco schreef:
Op dat nieuwe filmpje kan ik hem iets meer waarderen, maar nummer spreekt mij niet echt aan tot 3:00

en f8trix was jou held :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dankzij Headhunterz heeft biscuit wel eindelijk een andere avatar :D

Wat had die gast eerst dan als avatar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Delt-A schreef:
Dankzij Headhunterz heeft biscuit wel eindelijk een andere avatar :D

Wat had die gast eerst dan als avatar?

A-lusion in z'n studio (videoclip van Start Living ofzo). Was niet echt een succesvolle clip, na een half uur al offline gehaald vanwege de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ik mag mijn mening niet te hard maken anders krijg ik een ban en gaat Willem aan het huilen dat ik dit niks vind.

Willem, Blijf bij HS en ga niet in de house scene zitten waar je weliswaar naambekendheid krijgt maar dit kan gewoon niet. loop eens terug naar 2006 tot 2009 waar je tracks goed waren.. iedereen wilde een kaartje betalen ongeacht de prijs om jouw te zien en te horen draaien. nu zitten we in 2012 en voila: waar ben je beland. bij de dagjesmens op nummer 1 en bij de liefhebbers op nummer 4908 ergens.


Serieus, dit is bagger.


Verander je nou serieus je avatar omdat HHz er wat van zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het qua sounds en melodie erg dik klinken allemaal. Alleen irriteer ik me echt aan het 130BPM stukje. Hopelijk komen er gewoon 2 versies, dan ben ik dik tevreden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Maximum schreef:
Delt-A schreef:
Dankzij Headhunterz heeft biscuit wel eindelijk een andere avatar :D

Wat had die gast eerst dan als avatar?

A-lusion in z'n studio (videoclip van Start Living ofzo). Was niet echt een succesvolle clip, na een half uur al offline gehaald vanwege de reacties.

Oh die, die heb ik wel eens voorbij zien komen. Thanx voor je antwoord! :thumbup: Het feit dat hij zijn avatar heeft verandert, omdat Headhunterz er wat van zegt geeft gelijk aan hoe zelfverzekerd dat jochie is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
@Gouryella, natuurlijk moet iets kwaliteit hebben, heb ik ook niet voor niets vernoemd een paar posts eerder. Creativiteit is de vormgeving van de track, de kwaliteit heeft te maken met afwerking. Overigens beperken ook referentiekaders je creativiteit. Er staat nergens dat je track moet klinken als tracks die je eerder gehoord hebt of dat het überhaupt hardstyle moet zijn, misschien komt er wel heel iets anders uit je creatieve uitspattingen naar voren.


Dat bedoel ik juist te zeggen. Referentiekaders beperken creativiteit. Maar aangezien iedereen een referentiekader heeft, houd je altijd standaarden en dat geldt ook voor hardstyle. Vanaf de eerste keer dat je hardstyle nummer hoort bouw je een referentiekader op, waarmee je nieuwe hardstyle vergelijkt. Hoe klinken kicks, hoe klinken synths. Maar dit veranderd ook naarmate de tijd vordert. Early hardstyle klinkt immers anders dan de hedendaagse. En daarom is het goed dat er creativiteit is, maar wel binnen de standaarden. Dat er soms producers zijn die stijlen mixen met elkaar en dat daar wellicht een nieuwe stijl uit voortkomt.

Hardstyle is bijvoorbeeld ook ontstaan uit de early hardcore en hardtrance. Door mensen die vernieuwden binnen de huidige standaarden. Dat Headhunterz dus met deze mix van house en hardstyle komt, wil ik alleen maar aanmoedigen, misschien vloeit daaruit een stroming die je verstand te boven gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lage BPM in de intro trekt me niet zo, wel leuk om er een set mee te beginnen. Climax klinkt best leuk maar ben er (nog) niet echt van overtuigd. Outro wel weer erg lekker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 'm dik, net als lessons in love. Zal wel 1 release worden deze 2 platen, althans dat hoop ik. A1: Lessons in love B1: Spaceman! Ga me verder niet uitwijden over de kinderachtige reacties in de 6(!) pagina's hiervoor! En Heady: Windt je niet zo op over de ''scooterjeugd'' die hier loopt te trollen, is niet je doelgroep ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro klinkt heel dik met die screeches ( :loving: ), vind het alleen jammer dat dat 130BPM is, gelukkig is de outro precies hetzelfde maar dan op 150 bpm :)
Climax ben ik niet helemaal dol op, toen ik hem gister luisterde, misde ik de kracht een beetje, vond de climax een beetje 'standaard', maar het kan ermee door, de outro maakt veel goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:
Ik trek het helemaal niet zwart wit, ik zeg dat hoe meer je je daar mee bezig houd des te meer je creativiteit belemmert wordt. Ik beschouw muziek als een kunstvorm en een uiting van iemands creativiteit. Des te meer die creativiteit beperkt wordt, des te minder heeft het voor mij met muziek te maken. Voor artiesten die die puurheid wel hebben, heb ik veel respect, hoewel ik eigenlijk vind dat het toch wel de minimale basis voor een artiest hoort te zijn, de realiteit is helaas anders.


Hoe weet jij nou of iemand het enkel doet voor de bekendheid?

Bij artiesten die succesvol zijn wordt heel vaak gelijk geroepen dat ze het enkel voor het geld/bekendheid doen. dat slaat gewoon nergens op. Alsof mensen de artiesten allemaal kennen.

...
Jij bent zelf degene die het zwart wit trekt.
Ik vind dat een producer puur (wit) hoort te zijn, des te meer hij zich richting zwart (het enkel geven om je bekendheid) beweegt, des te minder heeft het voor mij met muziek/creativiteit te maken. Dus ook iemand die zich er een beetje mee bezig houdt is niet puur. Dat staat er nu al in iedere post, dus ga ze nog maar eerst eens goed doorlezen voordat ik mezelf wederom moet herhalen. :/

Spablauw schreef:
Wacht, er bestaan nog altijd ongeschreven regels om een plaat te maken/releasen. Hoe kom je als artiest bij een label? Omdat je kwaliteit kan maken die verkoopt/op z'n minst goed is. Je moet de ongeschreven regels van een stijl volgen om tot een stijl te behoren. Anders moet je voor elke plaat een nieuwe stijlnaam verzinnen, als iedereen toch maar brouwt wat hij ter plekke verzint. Een artiest legt gewoon zijn eigen creativiteit/maar ook zeker belangrijk 'kunnen' in een track. Hoe kan je een uitgebreide studio kopen? Toch omdat je geld verdient/weet dat je geld gaat verdienen.

Als de vertaling van jouw creativiteit niet interessant genoeg is voor een dusdanig groot publiek, dat je er mee op een label kunt komen (ook al zijn er ook genoeg labels die niets geven om commercie), dan ben je toch nog steeds bezig met datgene waar je van houdt? Dan geef je het maar gratis weg of verkoop je het persoonlijk aan een handjevol mensen die het wel kan waarderen. Overigens heb ik nu al twee keer eerder gezegd dat de afwerking zorgt voor de kwaliteit en dat ook zeker belangrijk is voor een track. Maar dit gaat over de vormgeving en niet over de afwerking. Dus jij zegt als labels jouw eigen vormgeving aan tracks niet willen hebben, omdat het te weinig verkoopt, dat je dan die vormgeving maar aan hun aan moet gaan passen? Je product moet dus iets zijn wat anderen verwachten dat jij maakt in plaats van iets wat uit jouw behoefte komt?

Spablauw schreef:
Als er niets commercieel aan hardstyle was, neigt het naar communisme. Dan mag je voor 0,10 euro naar een feest, mag een pint daar max 0,10 euro kosten, mag je nergens winst op maken (kan je dus ook niet bestaan met andere woorden.) Je leeft gewoon in een commerciële wereld, anders moet je emigreren naar Noord-Korea als je er niet mee kan leven. Maar dan heb je niks en sta je nergens.

Oja, want de prijs van een biertje op een festival beperkt ook het creatieve proces. >.< De commerciële wereld en de artistieke wereld zijn in ideologie twee totaal verschillende werelden. In realiteit is een groot deel van de artistieke wereld helaas ook te veel bezig met hoe ze zo groot mogelijk kunnen worden.

Gouryella schreef:
Dat bedoel ik juist te zeggen. Referentiekaders beperken creativiteit. Maar aangezien iedereen een referentiekader heeft, houd je altijd standaarden en dat geldt ook voor hardstyle. Vanaf de eerste keer dat je hardstyle nummer hoort bouw je een referentiekader op, waarmee je nieuwe hardstyle vergelijkt. Hoe klinken kicks, hoe klinken synths. Maar dit veranderd ook naarmate de tijd vordert. Early hardstyle klinkt immers anders dan de hedendaagse. En daarom is het goed dat er creativiteit is, maar wel binnen de standaarden. Dat er soms producers zijn die stijlen mixen met elkaar en dat daar wellicht een nieuwe stijl uit voortkomt.

Hardstyle is bijvoorbeeld ook ontstaan uit de early hardcore en hardtrance. Door mensen die vernieuwden binnen de huidige standaarden. Dat Headhunterz dus met deze mix van house en hardstyle komt, wil ik alleen maar aanmoedigen, misschien vloeit daaruit een stroming die je verstand te boven gaat.

Wat jij omschrijft is veel nadoen en een klein beetje creativiteit toevoegen. Vandaar dat alles ook op elkaar lijkt. Je moet niet luisteren naar hoe anderen het doen. Je moet zorgen dat je de dingen in je hoofd op de juiste manier vertaald krijgt. Hoe minder je daarbij kijkt naar hoe anderen het gedaan hebben, des te meer gebruik je je eigen creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Zal wel 1 release worden deze 2 platen, althans dat hoop ik. A1: Lessons in love B1: Spaceman!


De Spaceman remix komt (binnenkort) uit op Revealed Recordings; het label van Hardwell.

W0uT3R schreef:
En Heady: Windt je niet zo op over de ''scooterjeugd'' die hier loopt te trollen, is niet je doelgroep ;)


Dat bedoelde hij sarcastisch in dat filmpje denk ik hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:16 
 

Nondejukkels Lyst, jij typt meer dan wat er op de rug staat van Orlando Engelaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:32 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
Anco schreef:
Op dat nieuwe filmpje kan ik hem iets meer waarderen, maar nummer spreekt mij niet echt aan tot 3:00

en f8trix was jou held :x



Jaaaaa dat heeft hier veel mee te maken :/
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks