Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 11:27 
 
Hardtraxxer

Artiest: Gunz For Hire

Track(s): Massacre

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:43 
 

Deze ging geweldig, was positief verast door Gunz For Hire, prima plaat dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ging inderdaad erg lekker vanacht! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, vet plaatje dit. Hele toffe melodie en een dikke sfeer.
Eerste climax wel tof, en de 2e is echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

G4H was awesome, deze plaat is ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond niet veel aan de set :huh: Dit was wel echt zalig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien wel het standaard recept, maar deze klinkt wel lekker hoor. Heel fijn sfeertje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:10 
 
Hardtraxxer

klinkt wel lekker! kan niet genoeg krijgen van dat soort screeches :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaaa! Heerlijke track! Klapt er goed op! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na de intro :worship:

Bam bam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Ze flikken het toch maar weer! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele fijne track weer!! Ben benieuwd naar de rest van het materiaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig, melodie van 28 Weeks Later. Ben nooit zo'n G4H fan, maar dit klinkt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd hoe lang die break leuk blijft.
Het klinkt nu wel erg vet, maar het lijkt me dat het wel begint te vervelen...

De climaxen zijn wel erg vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkeerr!!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Hoe kom je hieraan? Ik kan dit nummer nergens vinden in een set :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:20 
 

Release over een jaar of 2/3 btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Release over een jaar of 2/3 btw

Misschien op hun album als er een komt?
OT: Supervette plaat, heerlijke sfeer zit erin! Wel jammer van die pitch op het laatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:23 
 

Komt geen G4H album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vette plaat hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:24 
 
Hardtraxx Elite

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:34 
 

Heey leuk, weer een 13 in dozijn track. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dit liever dan die platen met van die gangstervocals enzo. Prima plaat dit!
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks