Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 14:05 
 

Wat is dit tog een brute track
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reviral schreef:
Wat is dit tog een brute track

jaaaatooooooooog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 14:47 
 
Hardtraxx Elite

Gelukkig hebben we ripjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:03 
 

track heet eigelijk "The Massacre" :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:36 
 

Notoriouskaffa schreef:
track heet eigelijk "The Massacre" :thumbup:

Klopt stond ook op de fb pagina van g4h
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 09:54 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een Track !! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar ik kan niet zo veel met de plaat. Komt met name door dat hele telefoongesprek. Daar zou ik als DJ meteen overheen skippen. Ik vond een beetje hetzelfde van die President Mix van Wild Motherfuckers - We Don't Care, dat hele stuk ervoor heeft totaal geen functie voor mijn gevoel. Rest van de plaat steekt prima in elkaar en is op zich ook wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net als bij Death of a Demon bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

blijf me verbazen over wat mensen toch zien in G4H :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
blijf me verbazen over wat mensen toch zien in G4H :/

Dit. Alleen hun eerst paar platen waren vet, waarvan de helft nog steeds niet gereleast is -_-"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Forbidden Phobia schreef:
blijf me verbazen over wat mensen toch zien in G4H :/

Dit. Alleen hun eerst paar platen waren vet, waarvan de helft nog steeds niet gereleast is -_-"

dat nog niet eens... vind ik dan. Kings Of The Underground is gwn een Under Attack 2 ... The Cycle is overrated en de rest is gewoon geen fuck aan want het is typisch Adaro & Ran-D... het enige wat vet is aan G4H is de act hoe ze zich kleden enzo.. meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso staat Under Attack denk ik inderdaad bij mij op 1, als het gaat om G4H platen. Platen zoals Put It On, Evolution Complete en KOTU waren alleen de eerste 2 weken leuk, daarna al grijsgedraaid en overrated. Ik wacht alleen bijvoorbeeld nog steeds op De Weg Kwijt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Sowieso staat Under Attack denk ik inderdaad bij mij op 1, als het gaat om G4H platen. Platen zoals Put It On, Evolution Complete en KOTU waren alleen de eerste 2 weken leuk, daarna al grijsgedraaid en overrated. Ik wacht alleen bijvoorbeeld nog steeds op De Weg Kwijt :x

maar Under Attack is geen G4H plaat... ookal zijn het wel dezelfde personen maargoed.. de hele act is veels te overrated
laten ze nou eerst releasen in plaats van alleen maar tracks uit te poepen die grijs gedraaid gaan worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Under Attack is geen G4H plaat...

Je snapt wat ik bedoel ;) :P

Forbidden Phobia schreef:
de hele act is veels te overrated

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Under Attack is geen G4H plaat...

Je snapt wat ik bedoel ;) :P

ja dat snap ik haha :P

Forbidden Phobia schreef:
de hele act is veels te overrated

Eens.


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
want het is typisch Adaro & Ran-D...

Volgens mij vind jij Delete ook heel vet, en die heeft ook al een aantal jaren dezelfde sound.
Als het je smaak is, dan is het (blijkbaar) gewoon niet zo erg om dezelfde sounds te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
want het is typisch Adaro & Ran-D...

Volgens mij vind jij Delete ook heel vet, en die heeft ook al een aantal jaren dezelfde sound.
Als het je smaak is, dan is het (blijkbaar) gewoon niet zo erg om dezelfde sounds te horen.

Onzin. De sounds van Gunz For Hire vond ik in het begin ook dik, waarna het langzamerhand 13/12 bullcrap werd. Delete vind ik ook gruwelijk en verandert ook nauwelijks van sound. Toch heb ik dit niet bij Delete. Verklaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
want het is typisch Adaro & Ran-D...

Volgens mij vind jij Delete ook heel vet, en die heeft ook al een aantal jaren dezelfde sound.
Als het je smaak is, dan is het (blijkbaar) gewoon niet zo erg om dezelfde sounds te horen.

Onzin. De sounds van Gunz For Hire vond ik in het begin ook dik, waarna het langzamerhand 13/12 bullcrap werd. Delete vind ik ook gruwelijk en verandert ook nauwelijks van sound. Toch heb ik dit niet bij Delete. Verklaring?

Dat jij uitgekeken bent op de sounds. Gunz for Hire is misschien niet meer jouw ding omdat je uitgekeken bent op de stijl, of dat de tracks zo overplayd worden. Feit blijft dat ze beiden ongeveer even lang met dezelfde sounds zitten, en dat het aantal geproduceerde tracks ook niet ver van elkaar ligt (volgens mij).

Ik was ook vergeten om 'voor sommigen' achter '(blijkbaar)' te zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 00:12 
 

Forbidden Phobia schreef:
Elexz schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Under Attack is geen G4H plaat...

Je snapt wat ik bedoel ;) :P

ja dat snap ik haha :P

Forbidden Phobia schreef:
de hele act is veels te overrated

Eens.


:yay:


:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Huilen?


Met de pet op :P Ik vind de intro wel een aanstekelijk deuntje hebben :thumbup: de rest is wederom weer niet zo interessant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
want het is typisch Adaro & Ran-D...

Volgens mij vind jij Delete ook heel vet, en die heeft ook al een aantal jaren dezelfde sound.
Als het je smaak is, dan is het (blijkbaar) gewoon niet zo erg om dezelfde sounds te horen.

Onzin. De sounds van Gunz For Hire vond ik in het begin ook dik, waarna het langzamerhand 13/12 bullcrap werd. Delete vind ik ook gruwelijk en verandert ook nauwelijks van sound. Toch heb ik dit niet bij Delete. Verklaring?

Delete zijn sound is uniek in de hardstyle, Gunz 4 Hire en Ran-D/Adaro klinkt bijna net zoals de rest.
Moet wel zeggen dat ik met Delete ook een beetje klaar ben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Delete zijn sound is uniek in de hardstyle

Dit ben ik niet met je eens, of je moet je statement even nader toelichten. Zijn kicks zijn namelijk helemaal niet zo uniek, want ze lijken best veel op die van Vazard. Het grote verschil is alleen dat de kicks van Delete's tails veel meer bass bevatten en een relatief zachtere punch bevatten dan die van Vazard. Als je dat verschil kenmerkt als uniek is vrijwel elke DJ die geen sample van iemand anders gebruikt uniek en is je statement nietszeggend geworden.
Gebruikte vocalen en screeches of samples zijn echt niet alleen door Delete gebruikt, maar de combinatie daarvan wel. Dus als je met uniek dat laatste bedoelt ben ik het met je eens ;)

dawasiknie schreef:
Gunz 4 Hire en Ran-D/Adaro klinkt bijna net zoals de rest.

Nu wel ja. De eerste paar weken/maanden hadden ze wel iets unieks; net als hierboven beschreven een combinatie van sounds en sfeer (met name de vibrerende synth). Het is alleen jammer dat veel artiesten dit hebben overgenomen in de tijd en hun eigen sound verslapt en onorigineel geworden is. Delete daarentegen houdt het een stuk bescheidener en maakt er vaker een dik meesterwerk van dan G4H toen al na de vierde week deed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zich niet slecht maar gaat snel vervelen. Heel dat g4h gedoe slaat indrdaad nergens op :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break duurt in mijn ogen wat aan de lange kant. Zit veel drive in die mid-intro. De 1e climax klinkt erg fijn! Opbouw naar de 2e clmax is ook erg tof, lijkt mij echt vet momentje om die opbouw naar de 2e climax live te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
dawasiknie schreef:
Delete zijn sound is uniek in de hardstyle

Dit ben ik niet met je eens, of je moet je statement even nader toelichten. Zijn kicks zijn namelijk helemaal niet zo uniek, want ze lijken best veel op die van Vazard. Het grote verschil is alleen dat de kicks van Delete's tails veel meer bass bevatten en een relatief zachtere punch bevatten dan die van Vazard. Als je dat verschil kenmerkt als uniek is vrijwel elke DJ die geen sample van iemand anders gebruikt uniek en is je statement nietszeggend geworden.
Gebruikte vocalen en screeches of samples zijn echt niet alleen door Delete gebruikt, maar de combinatie daarvan wel. Dus als je met uniek dat laatste bedoelt ben ik het met je eens ;)

dawasiknie schreef:
Gunz 4 Hire en Ran-D/Adaro klinkt bijna net zoals de rest.

Nu wel ja. De eerste paar weken/maanden hadden ze wel iets unieks; net als hierboven beschreven een combinatie van sounds en sfeer (met name de vibrerende synth). Het is alleen jammer dat veel artiesten dit hebben overgenomen in de tijd en hun eigen sound verslapt en onorigineel geworden is. Delete daarentegen houdt het een stuk bescheidener en maakt er vaker een dik meesterwerk van dan G4H toen al na de vierde week deed...


Jouw hele statement is vrijwel nietszeggend, want je formuleert heel onhandig. Er is een "groot verschil", maar daarna beschrijf je dat verschil weer als niet significant genoeg. Een delete plaat herken je toch binnen een fractie van een seconde?! Ik snap echt niet dat je zijn sound niet als uniek bestempeld :huh:

OT: Ben niet weg van deze plaat. Raakt me niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks