dawasiknie schreef:
Delete zijn sound is uniek in de hardstyle
Dit ben ik niet met je eens, of je moet je statement even nader toelichten. Zijn kicks zijn namelijk helemaal niet zo uniek, want ze lijken
best veel op die van Vazard.
Het grote verschil is alleen dat de kicks van Delete's tails veel meer bass bevatten en een relatief zachtere punch bevatten dan die van Vazard. Als je dat verschil kenmerkt als uniek is vrijwel elke DJ die geen sample van iemand anders gebruikt uniek en is je statement nietszeggend geworden.
Gebruikte vocalen en screeches of samples zijn echt niet alleen door Delete gebruikt, maar de combinatie daarvan wel. Dus als je met uniek dat laatste bedoelt ben ik het met je eens

dawasiknie schreef:
Gunz 4 Hire en Ran-D/Adaro klinkt bijna net zoals de rest.
Nu wel ja. De eerste paar weken/maanden hadden ze wel iets unieks; net als hierboven beschreven een combinatie van sounds en sfeer (met name de vibrerende synth). Het is alleen jammer dat veel artiesten dit hebben overgenomen in de tijd en hun eigen sound verslapt en onorigineel geworden is. Delete daarentegen houdt het een stuk bescheidener en maakt er vaker een dik meesterwerk van dan G4H toen al na de vierde week deed...
Jouw hele statement is vrijwel nietszeggend, want je formuleert heel onhandig. Er is een "groot verschil", maar daarna beschrijf je dat verschil weer als niet significant genoeg. Een delete plaat herken je toch binnen een fractie van een seconde?! Ik snap echt niet dat je zijn sound niet als uniek bestempeld
OT: Ben niet weg van deze plaat. Raakt me niet.