Elexz schreef:
Met het 'grote verschil' duid ik op hetgeen waar je gelijk verschil in hoort tussen Vazard en Delete... Feit is dat er 100.000 kleine verschillen tussen beide kicks zitten, vandaar dat ik 'grote' er voor zette zodat de mierenneukers niet gelijk gaan huilen dat mijn genoemde verschil niet het enige is... Misschien had ik beter 'meest herkenbare verschil' van moeten maken, ook goed.
Een Delete plaat herken je binnen een seconde, klopt. Een Wildstylez plaat ook. Maar dat zegt niks over of hij uniek is ja of nee. Is Wildstylez dan ook uniek omdat niemand anders dezelfde kick heeft? Zoals ik net dus ook al zei, is in dat opzicht IEDEREEN uniek tenzij je iemand kopieert, maar dat vind ik dus mierenneukerij.
Haha, je snapt zelf toch ook wel dat je Wyldstylez niet herkend omdat hij uniek is (niet meer iig). Hy heeft inmiddels zon grote stempel gedrukt op de scene en je hoort hem overal en vaak, tuurlijk herken je die platen direct.
Delete platen sprongen er in het begin gewoon heel erg uit. De eerste keer dat ik Syndrome hoorde dacht ik, "wow, wtf is dit?! klinkt bijzonder, maar gruwelijk". Zelfde geldt voor Vazard.
Maargoed, als jij Delete niet uniek vindt dan vraag ik me heel erg af wat een artiest moet brengen om in jouw ogen uniek te zijn... Een technoplaat uitbrengen ofzo?!