Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met het 'grote verschil' duid ik op hetgeen waar je gelijk verschil in hoort tussen Vazard en Delete... Feit is dat er 100.000 kleine verschillen tussen beide kicks zitten, vandaar dat ik 'grote' er voor zette zodat de mierenneukers niet gelijk gaan huilen dat mijn genoemde verschil niet het enige is... Misschien had ik beter 'meest herkenbare verschil' van moeten maken, ook goed.

Een Delete plaat herken je binnen een seconde, klopt. Een Wildstylez plaat ook. Maar dat zegt niks over of hij uniek is ja of nee. Is Wildstylez dan ook uniek omdat niemand anders dezelfde kick heeft? Zoals ik net dus ook al zei, is in dat opzicht IEDEREEN uniek tenzij je iemand kopieert, maar dat vind ik dus mierenneukerij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 00:02 
 

Eentonig of niet, ik blijf de vrijwel alle platen van G4H gruwelijk vet vinden. De liveacts zijn vaak meer van hetzelfde inderdaad maar voor mij betekent dat dat ik het altijd heerlijk vind :) Kwestie van smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IK krijg hier geen genoeg van :D. Ik persoonlijk vind dit een van de vetste G4H platen die er zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Met het 'grote verschil' duid ik op hetgeen waar je gelijk verschil in hoort tussen Vazard en Delete... Feit is dat er 100.000 kleine verschillen tussen beide kicks zitten, vandaar dat ik 'grote' er voor zette zodat de mierenneukers niet gelijk gaan huilen dat mijn genoemde verschil niet het enige is... Misschien had ik beter 'meest herkenbare verschil' van moeten maken, ook goed.

Een Delete plaat herken je binnen een seconde, klopt. Een Wildstylez plaat ook. Maar dat zegt niks over of hij uniek is ja of nee. Is Wildstylez dan ook uniek omdat niemand anders dezelfde kick heeft? Zoals ik net dus ook al zei, is in dat opzicht IEDEREEN uniek tenzij je iemand kopieert, maar dat vind ik dus mierenneukerij.


Haha, je snapt zelf toch ook wel dat je Wyldstylez niet herkend omdat hij uniek is (niet meer iig). Hy heeft inmiddels zon grote stempel gedrukt op de scene en je hoort hem overal en vaak, tuurlijk herken je die platen direct.
Delete platen sprongen er in het begin gewoon heel erg uit. De eerste keer dat ik Syndrome hoorde dacht ik, "wow, wtf is dit?! klinkt bijzonder, maar gruwelijk". Zelfde geldt voor Vazard.
Maargoed, als jij Delete niet uniek vindt dan vraag ik me heel erg af wat een artiest moet brengen om in jouw ogen uniek te zijn... Een technoplaat uitbrengen ofzo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke, 1. Als iemand op die manier 'Nederlands' gaat praten neem ik die persoon gelijk al niet meer serieus. en 2. Ik heb nergens gezegd dat Delete niet uniek is. Ik heb alleen iemand tegengesproken die beweerde dat zijn sound, wat insane multi-interpretabel is, uniek is, met de reden dat het dus multi-interpretabel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete heeft vrij weinig met deze plaat te maken, dus laten we het welles nietes maar even afkappen of voortzetten via PM aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin deze plaat steeds meer te waarderen :D En dat telefoongesprek is echt nice haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:46 
 

Deze blijft dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
En dat telefoongesprek is echt nice haha :P


Vetste vd plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 04:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik begin deze plaat steeds meer te waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik begin deze plaat steeds meer te waarderen :D En dat telefoongesprek is echt nice haha :P

Die skip ik altijd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:32 
 

Wordt tijd voor release
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:07 
 
Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
Eentonig of niet, ik blijf de vrijwel alle platen van G4H gruwelijk vet vinden. De liveacts zijn vaak meer van hetzelfde inderdaad maar voor mij betekent dat dat ik het altijd heerlijk vind :) Kwestie van smaak


Eens!
Al hun tracks heb ik altijd vet gevonden! Muse - Uprising (G4H Bootleg) is ook zo vet! Meters kippevel altijd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 09:45 
 

Analoxx schreef:
AndyAsteroids schreef:
Eentonig of niet, ik blijf de vrijwel alle platen van G4H gruwelijk vet vinden. De liveacts zijn vaak meer van hetzelfde inderdaad maar voor mij betekent dat dat ik het altijd heerlijk vind :) Kwestie van smaak


Eens!
Al hun tracks heb ik altijd vet gevonden! Muse - Uprising (G4H Bootleg) is ook zo vet! Meters kippevel altijd! :)


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 15:34 
 
Hardtraxx Elite

Vincent_ schreef:
Rawbin schreef:
En dat telefoongesprek is echt nice haha :P


Vetste vd plaat


absoluut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het telefoongesprek is heel vet gedaan maar ik raak t na een tijdje toch wel zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reviral schreef:
Wordt tijd voor release

Idd vind het een geweldige track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 13:27 
 

hurricane schreef:
Reviral schreef:
Wordt tijd voor release

Idd vind het een geweldige track :thumbsup:


Ik vind het ook slecht dat er nog geen HQ is van swagger :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 22:47 
 

ongehoord dik deze track :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beste G4H track imo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:03 
 

Squid schreef:
Beste G4H track imo :worship:


:thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een track die je live moet horen. Vond er eerst niet zoveel aan, maar na een paar keer live meegemaakt te hebben ben ik om. Erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 19:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vind er niks aan. standaard G4H plaatje. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's the motherf*cking Massacre!

Coming the 28th of August on A² Records
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks