Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:18 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Komt geen G4H album...

en hoe weet jijdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
JEFSKIII schreef:
Komt geen G4H album...

en hoe weet jijdat?

Niemand weet of er een album komt op G4H na. Dat mysterieuze gedoe is gewoon een tour door Nederland. Misschien zit er ook een album bij maar dat is tot nu toe alleen maar speculatie. Laten we er voorlopig niet van uit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:57 
 

En laat ik er ook maar bij zeggen dat ik niet hoop op een G4H album, want dan hebben we over 3/4 jaar nog geen release

*SORROW*

Wat blijft die plaat live toch awesome :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of er een album komt of niet maakt me geen reet uit.
Ook Sorrow hoef ik niet meer...

Deze track was wel de topper van hun setje :woot:

Leuk gedaan met die vocals en fijne climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:53 
 

Eens zien hoe vlug Sorrow op je computer staat na dat ie word gereleased, praatjesmakert :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik Gunz 4 Hire zie denk ik oh god daar gaan we weer maar wat een gruwelijk vette plaat is dit geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme dit is echt dik! Die melodie van In The House, In a Heartbeat is echt goed verwerkt. De screeches kennen we nou wel maar daar erger ik me totaal niet aan bij deze plaat, wat een bak met drive zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Zoo, wat een geweldige plaat, was echt puur genieten op Hard Bass dit nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Godverdomme dit is echt dik! Die melodie van In The House, In a Heartbeat is echt goed verwerkt. De screeches kennen we nou wel maar daar erger ik me totaal niet aan bij deze plaat, wat een bak met drive zeg :drool:


Exact :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Als ik Gunz 4 Hire zie denk ik oh god daar gaan we weer maar wat een gruwelijk vette plaat is dit geworden :D


Ik had inderdaad ook al een klein vooroordeel maar dit is echt lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hij is eraf :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En hij is eraf :cry:


godverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:19 
 

Moet je even Ilmar PM'en, hij zal deze vast wel hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:38 
 

dan offer ik mijn upload van deze track maar op voordat scantraxx bij deze aan komt kloppen voor de blockhamer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:48 
 

Notoriouskaffa schreef:
dan offer ik mijn upload van deze track maar op voordat scantraxx bij deze aan komt kloppen voor de blockhamer



Kut voor je dat ik hem al geluisterd heb, scheelt je weer een view.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:51 
 

JEFSKIII schreef:
Notoriouskaffa schreef:
dan offer ik mijn upload van deze track maar op voordat scantraxx bij deze aan komt kloppen voor de blockhamer



Kut voor je dat ik hem al geluisterd heb, scheelt je weer een view.


maakt niet binnen een dag 1500 gehad op die dus :thumbup:
...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwaaa, klinkt wel leuk, maar totaal niet bijzonder zoals gewoonlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik hoor! Werd ook wel weer tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker de beste vd 3 nieuwe platen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Fijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:48 
 
Hardtraxxer

eerste plaat van hun die me aanstaat, maar wel gelijk goed! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:50 
 
Hardtraxxer

kan die anti climax wel waarderen :) wil het wel is live horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke track maar vindt dat telefoongesprek wat je hoort verschrikkelijk IRRITANT!!! Beter maken ze 2 versie's waar je dat niet in hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 10:29 
 

iMark schreef:
Leuke track maar vindt dat telefoongesprek wat je hoort verschrikkelijk IRRITANT!!! Beter maken ze 2 versie's waar je dat niet in hoor.


Is niet eens bekend of die er bij de "eerste" versie wel bij zit ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks