Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat ik er van hoor klinkt wel dik!
even afwachten tot ik hem bij G4H live hoor zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ben toch benieuwd waarom dit harder zal moeten knallen als Put It On, kick klinkt vrijwel hetzelfde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:54 
 

Titatovenaar schreef:
Lyst schreef:
Ik weet heus wel waarom hij dat doet, ik zeg alleen dat omdat zijn mening gekleurd is, ik niks heb aan reacties als neem nu maar van mij aan dat t vet is. En aangezien ik hem vrijwel nooit kritisch zie, is de vraag ook of als iets aan zijn verwachtingen voldoet het ook geld voor iemand die veel kritischer is en daar nog weer naast is er nog het fenomeen smaak.


Erm.. ik zie eigenlijk in jouw reacties altijd een gekleurde mening. Jij vind bijna alle tracks van nu kut, en je vind het leuk om daar ook uitgebreid en interessant je mening over te geven. Sterker nog, je vergeet daar af en toe bij dat het jouw mening is en onderbouwd je verhaal met lachwekkende technische verhalen over waarom een track niet goed is.

Als ik kritisch wil zijn op een track dan geef ik deze feedback direct terug aan een artiest. Het is makkelijk scoren om mijn mening zo maar in het rond te gooien maar ik bereik daar mijn doel niet mee en in mijn positie lijkt het me ook niet geheel verstandig ;-)

Daarnaast richt ik me liever op de aspecten die ik leuk vind in hardstyle. Als ik jou was zou ik dat ook doen en ophouden met je gezeur over kicks met lange tails - iedereen weet nou inmiddels wat jij van de ontwikkelingen van hardstyle vind, dus houd er over op en laat mensen die wel van deze muziek houden hier hun gang gaan.

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

lol jij bent niet veel anders dan ik als ik je laatste comments lees hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
lol jij bent niet veel anders dan ik als ik je laatste comments lees hoor :lol:

inderdaad hahahah xd :lol:

'genietmomentje'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Lyst schreef:
Ik weet heus wel waarom hij dat doet, ik zeg alleen dat omdat zijn mening gekleurd is, ik niks heb aan reacties als neem nu maar van mij aan dat t vet is. En aangezien ik hem vrijwel nooit kritisch zie, is de vraag ook of als iets aan zijn verwachtingen voldoet het ook geld voor iemand die veel kritischer is en daar nog weer naast is er nog het fenomeen smaak.


Erm.. ik zie eigenlijk in jouw reacties altijd een gekleurde mening. Jij vind bijna alle tracks van nu kut, en je vind het leuk om daar ook uitgebreid en interessant je mening over te geven. Sterker nog, je vergeet daar af en toe bij dat het jouw mening is en onderbouwd je verhaal met lachwekkende technische verhalen over waarom een track niet goed is.

Als ik kritisch wil zijn op een track dan geef ik deze feedback direct terug aan een artiest. Het is makkelijk scoren om mijn mening zo maar in het rond te gooien maar ik bereik daar mijn doel niet mee en in mijn positie lijkt het me ook niet geheel verstandig ;-)

Daarnaast richt ik me liever op de aspecten die ik leuk vind in hardstyle. Als ik jou was zou ik dat ook doen en ophouden met je gezeur over kicks met lange tails - iedereen weet nou inmiddels wat jij van de ontwikkelingen van hardstyle vind, dus houd er over op en laat mensen die wel van deze muziek houden hier hun gang gaan.


baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Screeches ken ik onderhand wel, hoger BPM stuk is voor mij echt totaal overbodig, de vocals zijn weer veels te veel en die kicks staan al op heel het A2 Records album/laatste G4H release als m'n oren me niet in de steek laten.

Ik zeg overrated.

Stukje sneller is live gedaan door die gasten zelf, dus dat telt dan niet helemaal mee. Voor de rest LIJKT (let op lijkt) de kick anders dan de andere G4H tracks, maar ik heb hem nog niet duidelijk kunnen vergelijken, dus dat weet ik niet zeker.

Titatovenaar schreef:
Daarnaast richt ik me liever op de aspecten die ik leuk vind in hardstyle.

DAT zouden meer mensen moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Stukje sneller is live gedaan door die gasten zelf, dus dat telt dan niet helemaal mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:13 
 

ik weet niet zo goed wat ik van Gunz 4 hire moet vinden! het lijkt wel of in de ene track teveel ran-D sounds zitten en in de anders track teveel Adaro sounds..
ik vind dat je als je een nieuw project start samen en hele nieuwe sound moet nemen en niet de sound(s) van je hoofdnaam! daarom heb ik ook vrij weinig met Gunz 4 Hire omdat het gewoon als Ran-D klinkt!
erg jammer want uit dit project hadden ze nu al veel meer kunnen halen dan dat nu is gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Khadber schreef:
Stukje sneller is live gedaan door die gasten zelf, dus dat telt dan niet helemaal mee.


Volgens mij is dat niet waar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mark One schreef:
wat is voor jou hard dan als ik vragen mag?

Paar recente voorbeeldjes: Nothing (Wavolizer remix), Done, Trespassing, Formula, Eternal


Formula en Nothing? Sorry ik vind dat huis tuin en keuken HS. Nee doet mijn niks. Spoontech briljante naam trouwens :cry:

Erg veel zin in zaterdag btw.

LOUDNESS
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik Adaro moet geloven hoort het versnelstukje bij de track, dus wordt niet alleen live gedaan ;)
Wel geinig dat dit wordt gedaan, eens een keer wat nieuws!

Maar verder wacht ik nog even de HQ af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
ik weet niet zo goed wat ik van Gunz 4 hire moet vinden! het lijkt wel of in de ene track teveel ran-D sounds zitten en in de anders track teveel Adaro sounds..
ik vind dat je als je een nieuw project start samen en hele nieuwe sound moet nemen en niet de sound(s) van jehoofdnaam! daarom heb ik ook vrij weinig met Gunz 4 Hire omdat het gewoon als Ran-D klinkt!
erg jammer want uit dit project hadden ze nu al veel meer kunnen halen dan dat nu is gedaan!

Te veel adaro is niks mis mee, maar er bestaat geen typisch g4h sound, behalve dat het vaak niet melodieus is. ik vind deze plaat zelf echt een knaller! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Live echt super fijne harde plaat.
Lang niet zo genoten van een nummer als van deze!
Zaterdag weer volle G :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippevel als ik filmpje terugzie :loving:
Voor deze nog is te horen zou zou ik al op Decibel willen staan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 08:55 
 
Hardtraxx Addict

GUNZ 4 HIRE :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Mee eens. En ook nooit een keer een kritische vraag stellen in een TMS interviewtje.


Wij richten ons graag op het positieve in plaats van altijd een reden te zoeken om mensen af te zeiken :aww:

Erg jammer en kinderachtig dat je je gelijk aangevallen voelt. Want mijn post heeft niks met afzeiken te maken. Enige wat ik doe is proberen wat opbouwende kritiek te geven. Over het Engels wat gewoon slecht klinkt en waar je dus een hoop winst kan boeken. En de interviews die gewoon eigenlijk geen inhoud hebben. Als je een interview doet, ga dan ook een dialoog aan want als je dat niet doet dan ben je eigenlijk gewoon een reclame aan het maken. Nu kan het zo zijn dat dat jouw doel is, maar denk dat de magic show voornamelijk gericht is op liefhebbers en die kunnen het vaak wel waarderen als er ook wat meer diepte in zo'n interviewtje zit. Dus het is meer een tip dan een afzeikreactie van mijn kant. Ik vind persoonlijk THE magic show ook best leuk namelijk en op THE qontinent heb ik me er goed vermaakt. En verder sluit ik me aan bij datgene wat Lyst zegt: als je altijd positief bent dan is je mening geen zak waard. Het kan natuurlijk zo zijn dat jij alle nummers leuk vindt maar dat lijkt me eigenlijk vrij sterk. Dus een ietwat kritischere houding komt uiteindelijk alleen maar ten goede aan de scène omdat je hiermee vooruitgang probeert te bereiken, en dat is iets dat we allemaal willen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:

Volgens mij is dat niet waar ;)

How you know?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teveel haat in dit topic :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik herinner me de reacties op Put It On nog toen mensen het youtube filmpje bekeken ;) Geloof mij maar als ik zeg dat het een van de dikste en hardste platen is van de afgelopen jaren en dat jullie allemaal volledig los gaan als je hem hoort op een feest :thumbup:

No hard feelings, maar dat hoor ik je nogal vaak zeggen of verkondigen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Titatovenaar schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Mee eens. En ook nooit een keer een kritische vraag stellen in een TMS interviewtje.


Wij richten ons graag op het positieve in plaats van altijd een reden te zoeken om mensen af te zeiken :aww:

Erg jammer en kinderachtig dat je je gelijk aangevallen voelt. Want mijn post heeft niks met afzeiken te maken. Enige wat ik doe is proberen wat opbouwende kritiek te geven. Over het Engels wat gewoon slecht klinkt en waar je dus een hoop winst kan boeken. En de interviews die gewoon eigenlijk geen inhoud hebben. Als je een interview doet, ga dan ook een dialoog aan want als je dat niet doet dan ben je eigenlijk gewoon een reclame aan het maken. Nu kan het zo zijn dat dat jouw doel is, maar denk dat de magic show voornamelijk gericht is op liefhebbers en die kunnen het vaak wel waarderen als er ook wat meer diepte in zo'n interviewtje zit. Dus het is meer een tip dan een afzeikreactie van mijn kant. Ik vind persoonlijk THE magic show ook best leuk namelijk en op THE qontinent heb ik me er goed vermaakt. En verder sluit ik me aan bij datgene wat Lyst zegt: als je altijd positief bent dan is je mening geen zak waard. Het kan natuurlijk zo zijn dat jij alle nummers leuk vindt maar dat lijkt me eigenlijk vrij sterk. Dus een ietwat kritischere houding komt uiteindelijk alleen maar ten goede aan de scène omdat je hiermee vooruitgang probeert te bereiken, en dat is iets dat we allemaal willen lijkt me.

Ben het niet vaak met je eens kerel, maar amen to this!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In Tita's positie zou ik mn kritiek niet zo open en bloot op het internet pleuren zoals wij dat doen.
Wij kunnen dat doen omdat wij kutventjes zijn die niks te vertellen hebben. Bij hem ligt dat toch net ff iets anders ;) Als ik mn eigen radioshow zou hosten, stages mocht neerzetten op feestjes en elke week de grootste artiesten op bezoek krijg, zou ik ze iig niet op internet afzeiken of openlijk bekritiseren. Dat kan je ook binnenskamers houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb ook niet beweerd dat het onbegrijpelijk is wat hij doet, enkel dat het de geloofwaardigheid van zijn uitspraken aantast.
Ik zou dat nooit kunnen en daarom ook nooit zo'n radioshow opzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achja, hij vindt alles goed, jij vindt alles kut... :P

"Geloofwaardig" is toch niemand. Iedereen heeft een andere mening. Muziek blijft een kwestie van smaak, en die verschillen. Cliché, maar is gewoon zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Iedereen heeft een andere mening. Muziek blijft een kwestie van smaak, en die verschillen. Cliché, maar is gewoon zo ;)


Idd, maar het gaat hem om de wijze van "bekritiseren"! Tegenwoordig staan alle langere topics hier vol met gezeik & commentaar erop.
Is het niet je smaak, dan moet je het ook niet afzeiken!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks