Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Track die me het meeste is bijgebleven op The Qontinent! :worship:

Dit, plus Countdown. Wat een beukerd dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
wvd schreef:
Titatovenaar schreef:
Wij richten ons graag op het positieve in plaats van altijd een reden te zoeken om mensen af te zeiken :aww:

Jammer dat er dan z'on reactie komt. Kritisch zijn is iets véel anders dan iets afzeiken.. :thumbdown:

Deze reactie snap ik dan weer niet.. Tita geeft gewoon zijn redenen waarom die dat niet doet. Vooral de eerste is een goede reden de tweede is een foute conclusie. :P

Hij was een beetje kort door de bocht en wazig geformuleerd, zijn niet mijn sterkste punten en merk dat ik vaker onduidelijk ben. Wat jij zo ongeveer zei in die 2 zinnen bedoelde ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik weet heus wel waarom hij dat doet, ik zeg alleen dat omdat zijn mening gekleurd is, ik niks heb aan reacties als neem nu maar van mij aan dat t vet is. En aangezien ik hem vrijwel nooit kritisch zie, is de vraag ook of als iets aan zijn verwachtingen voldoet het ook geld voor iemand die veel kritischer is en daar nog weer naast is er nog het fenomeen smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik weet heus wel waarom hij dat doet, ik zeg alleen dat omdat zijn mening gekleurd is, ik niks heb aan reacties als neem nu maar van mij aan dat t vet is. En aangezien ik hem vrijwel nooit kritisch zie, is de vraag ook of als iets aan zijn verwachtingen voldoet het ook geld voor iemand die veel kritischer is en daar nog weer naast is er nog het fenomeen smaak.


Erm.. ik zie eigenlijk in jouw reacties altijd een gekleurde mening. Jij vind bijna alle tracks van nu kut, en je vind het leuk om daar ook uitgebreid en interessant je mening over te geven. Sterker nog, je vergeet daar af en toe bij dat het jouw mening is en onderbouwd je verhaal met lachwekkende technische verhalen over waarom een track niet goed is.

Als ik kritisch wil zijn op een track dan geef ik deze feedback direct terug aan een artiest. Het is makkelijk scoren om mijn mening zo maar in het rond te gooien maar ik bereik daar mijn doel niet mee en in mijn positie lijkt het me ook niet geheel verstandig ;-)

Daarnaast richt ik me liever op de aspecten die ik leuk vind in hardstyle. Als ik jou was zou ik dat ook doen en ophouden met je gezeur over kicks met lange tails - iedereen weet nou inmiddels wat jij van de ontwikkelingen van hardstyle vind, dus houd er over op en laat mensen die wel van deze muziek houden hier hun gang gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En hier was iedereen zo lyrisch over? Klinkt weer als een standaard Ran-D track.. :/

Klinkt weer als een standaard Lyst opmerking..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 01:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik denk wel dat hier een leuk nummer uit gekomen is (kan natuurlijk niet al te veel horen zo). Maar ik hoor weer van die Ran-D vocals die ik de laatste tijd nogal veel langs heb zien komen en me nu een beetje beu beginnen te worden. Maar ik kan er naast zitten dus wacht even op een redelijke kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 01:20 
 
Hardtraxxer

Ik ben hier zeker enthousiast over. Enig Ran-D fan vindt dit een lekker nummer.
Of ik blij moet zijn met het 160 BPM stukje weet ik niet... Even wachten op HQ of live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 08:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik denk wel dat hier een leuk nummer uit gekomen is (kan natuurlijk niet al te veel horen zo). Maar ik hoor weer van die Ran-D vocals die ik de laatste tijd nogal veel langs heb zien komen en me nu een beetje beu beginnen te worden. Maar ik kan er naast zitten dus wacht even op een redelijke kwaliteit.


Ran-D Vocals? .. Villian toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Titatovenaar schreef:
Ik herinner me de reacties op Put It On nog toen mensen het youtube filmpje bekeken ;) Geloof mij maar als ik zeg dat het een van de dikste en hardste platen is van de afgelopen jaren en dat jullie allemaal volledig los gaan als je hem hoort op een feest :thumbup:

Als ik eerlijk ben vind ik je mening helemaal niet meer betrouwbaar. Ik zie je namelijk bijna? nooit iets slechts zeggen over producties van TMS residents en DJ's die er langs zijn geweest.

Mee eens. En ook nooit een keer een kritische vraag stellen in een TMS interviewtje.

logisch toch? Je wilt toch mensen behouden om bij tms langs te komen? ga je toch geen kritische vragen stellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt erg dik trouwens, behalve die outro , die staat me niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@tita, een gekleurde mening betekent dat je mening beinvloed wordt door je omgeving. Wat ik overigens best begrijp, de hele muziekwereld zit immers zo in elkaar. Toch houd ik er meer van als mensen gewoon puur, open en eerlijk zijn. Dan kan ik pas echt een waarde hechten aan hun mening. Vergelijk het met een beginnend producer die een track aan zijn vrienden laat horen. Die vrienden zijn altijd positief, want het zijn je vrienden. Toch heb ik op zo'n moment liever dat ze eerlijk zijn, daar heb je tenminste wat aan. Je doet het af als goedkoop en makkelijk, maar in jouw positie vereist het juist ballen om eerlijk te zijn, gezien de eventuele gevolgen. Bovendien ben ik het niet eens met het alleen maar positief zijn. Als een filmrecensist altijd alleen maar positieve recensies zou schrijven, dan zou ik als filmproducent minder waarde hechten aan zo'n recensie. Een juiste balans van kritiek en lof maakt je geloofwaardig, hoewel voor mij die lof erg lastig is wil ik eerlijk en consequent blijven. Ik weet heus wel dat het uiteindelijk slechts mijn eigen mening blijft en dat die in de scene niets voorstelt. Iets waar jij gezien de oorspronkelijke opmerking nog iets kunt bijspijkeren haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Screeches ken ik onderhand wel, hoger BPM stuk is voor mij echt totaal overbodig, de vocals zijn weer veels te veel en die kicks staan al op heel het A2 Records album/laatste G4H release als m'n oren me niet in de steek laten.

Ik zeg overrated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsjah, toen met Dead of the Night vond ook iedereen dat het een bizar hard nummer was. Niet voor mij iig :P

Sluit me verder aan bij Dakpan. Ik begin me zwaar te storen aan die steeds herhalende sounds van Ran-D/Gunz 4 Hire (Adaro heeft daar zeker ook wel enig aandeel in). Alle nummers hebben teveel dezelfde insteek en al helemaal teveel dezelfde sounds. Tel daarbij op de overkill doordat iedereen deze nummers draait... Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:13 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Tsjah, toen met Dead of the Night vond ook iedereen dat het een bizar hard nummer was. Niet voor mij iig :P

Sluit me verder aan bij Dakpan. Ik begin me zwaar te storen aan die steeds herhalende sounds van Ran-D/Gunz 4 Hire (Adaro heeft daar zeker ook wel enig aandeel in). Alle nummers hebben teveel dezelfde insteek en al helemaal teveel dezelfde sounds. Tel daarbij op de overkill doordat iedereen deze nummers draait... Jammer.


Overkill... Komt ook door het verschrikkelijk traag releasen van Scantraxx Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
dawasiknie schreef:
Tsjah, toen met Dead of the Night vond ook iedereen dat het een bizar hard nummer was. Niet voor mij iig :P

Sluit me verder aan bij Dakpan. Ik begin me zwaar te storen aan die steeds herhalende sounds van Ran-D/Gunz 4 Hire (Adaro heeft daar zeker ook wel enig aandeel in). Alle nummers hebben teveel dezelfde insteek en al helemaal teveel dezelfde sounds. Tel daarbij op de overkill doordat iedereen deze nummers draait... Jammer.


Overkill... Komt ook door het verschrikkelijk traag releasen van Scantraxx Records.


Put It On/Evolution Complete kwamen redelijk snel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ik irriteer me echt aan al die discussies en haat op nummers laatste tijd. niet eens meer zin om het door te lezen of zelf nog maar een reactie te plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

sjuul schreef:
ik irriteer me echt aan al die discussies. niet eens meer zin om het door te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G4H :sleep:
Track gaat er opzich nog wel mee door, maar weeeer die kutvocals van Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pete schreef:
wootum schreef:
Ik denk wel dat hier een leuk nummer uit gekomen is (kan natuurlijk niet al te veel horen zo). Maar ik hoor weer van die Ran-D vocals die ik de laatste tijd nogal veel langs heb zien komen en me nu een beetje beu beginnen te worden. Maar ik kan er naast zitten dus wacht even op een redelijke kwaliteit.


Ran-D Vocals? .. Villian toch?


Zou ook kunnen, hoor het zo niet goed. Maar ze klinken typisch Ran-D om het zo maar even te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

duidelijk villain vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:12 
 
Hardtraxxer

vind hem zeker lekker klinken! alleen dat stukje this is the sound of the thunder... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals van Villain?

Deze ging zo hard op Qontinent :thumbup:

Wel lache dat het precies eve sound of thunder is met die vocal :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Wel lache dat het precies eve sound of thunder is met die vocal :p


Dat vind ik nou net weer minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn ingesproken door Ran-D & Adaro zelf ;)

Bron: Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 16:41 
 

Dakpan schreef:
Screeches ken ik onderhand wel, hoger BPM stuk is voor mij echt totaal overbodig, de vocals zijn weer veels te veel en die kicks staan al op heel het A2 Records album/laatste G4H release als m'n oren me niet in de steek laten.

Ik zeg overrated.


Misschien wordt t wel iets overrated, maar toch geven ze t nummer wel echt een flinke drive mee! Het gaat live iig aardig hard. Gevalletje zatox misschien tijdens creation / raw style EP. Nu is iedereen ook al die kick / screech moe.. Maar toendertijd niet minder vet!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks