Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Aaargh, zo vet is die nu ook weer niet.
Weer van die kutvocals en als je het van ver luistert lijkt het wel haunter of the dark.

Heb je hem meegemaakt op het feest zelf? Wacht maar tot je hem een keertje hoort, gewoon een prima track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

van wat ik zo hoor, zit er wel een lekker drive in. Zaterdag maar eens aanhoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
zelfde sounds al haunter of the dark, dus geniaal

Toen de kick er voor het eerst in kwam, kreeg ik echt vreselijk veel kippenvel.
De sounds zijn natuurlijk herkenbaar, maar dat is niks negatiefs :love:

Zijn de vocals ingesproken door Villain?
In dat geval moet denk ik de titel ook veranderd worden, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:28 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is deze lekker zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HOTD Is echt een bazen track! De sounds komen overheen, maar dit is voor mij des al niet te min een track om naar uit te kijken! Ben benieuwd naar de HQ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zeer potentieel! Op Decibel deze maar is live meemaken dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track die me het meeste is bijgebleven op The Qontinent! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen die hem niet op de Qontinent heeft gehoord moet ff zn bek houden, wat ging deze plaat hard zeg :love:

hoor em eens live en oordeel dan! beste track die ik het weekend heb gehoord :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Titatovenaar schreef:
Ik herinner me de reacties op Put It On nog toen mensen het youtube filmpje bekeken ;) Geloof mij maar als ik zeg dat het een van de dikste en hardste platen is van de afgelopen jaren en dat jullie allemaal volledig los gaan als je hem hoort op een feest :thumbup:

Als ik eerlijk ben vind ik je mening helemaal niet meer betrouwbaar. Ik zie je namelijk bijna? nooit iets slechts zeggen over producties van TMS residents en DJ's die er langs zijn geweest. Ik zie dan ook niet in waarom dit een van de dikste platen van de afgelopen jaren voor mij moet worden, gezien ik gewoon weer de standaard elementen van een Ran-D/G4H track hoor en ik tot op heden bijna geen enkele track van hen knetterhard of superdik heb gevonden. Ik vind het meer de harde kant van de mainstream. Maar goed ik zal wel wachten tot ik hem HQ langs hoor komen.


wat is voor jou hard dan als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt weer leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
wat is voor jou hard dan als ik vragen mag?

Paar recente voorbeeldjes: Nothing (Wavolizer remix), Done, Trespassing, Formula, Eternal
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Titatovenaar schreef:
Ik herinner me de reacties op Put It On nog toen mensen het youtube filmpje bekeken ;) Geloof mij maar als ik zeg dat het een van de dikste en hardste platen is van de afgelopen jaren en dat jullie allemaal volledig los gaan als je hem hoort op een feest :thumbup:

Als ik eerlijk ben vind ik je mening helemaal niet meer betrouwbaar. Ik zie je namelijk bijna? nooit iets slechts zeggen over producties van TMS residents en DJ's die er langs zijn geweest.

Mee eens. En ook nooit een keer een kritische vraag stellen in een TMS interviewtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en hij gaat maar door en door en door! :D
zoo heerlijk live hé!
pehwpehwpehwpeeuwahahahaweewww :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze wil ik dan wel eens live horen voor ik oordeel ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mark One schreef:
wat is voor jou hard dan als ik vragen mag?

Paar recente voorbeeldjes: Nothing (Wavolizer remix), Done, Trespassing, Formula, Eternal


Hard is voor iedereen anders, ik zal ook veel harder los gaan op Kings of the Underground dan op Nothing Remix bijv... Trespassing ben ik dan wel weer met je eens :) . En nog iets Lyst, ik zie je nooit op feestjes dus je weet uberhaupt niet hoe 't live klinkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik was dit jaar op Ground Zero, waar ik veel theracords spul live heb gehoord.
Ik was dit jaar op Defqon, waar ik het meer bekendere spul live heb gehoord.
Ik was dit jaar op Hard Classics, waar ik de early hardstyle live heb gehoord.
En a.s. zaterdag Decibel, waar ik kom voor de Loudness en Remember Area.

Ik heb dus platen als Eden en Done tot MMA Remix tot Generation T live gehoord, dus ik snap je punt niet helemaal? Bovendien klinken de platen bij mij thuis niet echt anders dan live, schijnbaar heb ik een speakerset die de muziek op dezelfde manier overbrengt op lager volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Bovendien klinken de platen bij mij thuis niet echt anders dan live, schijnbaar heb ik een speakerset die de muziek op dezelfde manier overbrengt op lager volume.

Doe mij ook zo'n speakerset :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel vet, ff wachten op HQ. Kijk er wel al naar uit om die tekst mee te schreeuwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:46 
 

Lekker dit, even wachten op de HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:51 
 

Nazale schreef:
Nee kerel, dit nummer vlamt als een gek. Maar jij vind het waarschijnlijk niks, het heeft een lange basstail, standaard vocals, zelfde soort screech.

Klopt allemaal, maar ik hou daarvan!

Dit. Gruwelijk vet nummer! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Titatovenaar schreef:
Ik herinner me de reacties op Put It On nog toen mensen het youtube filmpje bekeken ;) Geloof mij maar als ik zeg dat het een van de dikste en hardste platen is van de afgelopen jaren en dat jullie allemaal volledig los gaan als je hem hoort op een feest :thumbup:

Als ik eerlijk ben vind ik je mening helemaal niet meer betrouwbaar. Ik zie je namelijk bijna? nooit iets slechts zeggen over producties van TMS residents en DJ's die er langs zijn geweest.

Mee eens. En ook nooit een keer een kritische vraag stellen in een TMS interviewtje.


Wij richten ons graag op het positieve in plaats van altijd een reden te zoeken om mensen af te zeiken :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Wij richten ons graag op het positieve in plaats van altijd een reden te zoeken om mensen af te zeiken :aww:

Een kritische vraag stellen is niet gelijk negatief of een reden om iemand af te zeiken. Het kan inderdaad een negatieve ondertoon hebben, maar het is maar net de manier waarop je een vraag stelt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Wij richten ons graag op het positieve in plaats van altijd een reden te zoeken om mensen af te zeiken :aww:

Jammer dat er dan z'on reactie komt. Kritisch zijn is iets véel anders dan iets afzeiken.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Titatovenaar schreef:
Wij richten ons graag op het positieve in plaats van altijd een reden te zoeken om mensen af te zeiken :aww:

Jammer dat er dan z'on reactie komt. Kritisch zijn is iets véel anders dan iets afzeiken.. :thumbdown:

Deze reactie snap ik dan weer niet.. Tita geeft gewoon zijn redenen waarom die dat niet doet. Vooral de eerste is een goede reden de tweede is een foute conclusie. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks