Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als hun dat vinden dan is dat toch altijd zinnig en terecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:57 
 
Hardtraxx Addict

GT500eleanor schreef:
Lyst schreef:
@GT500eleanor, er bestaan ook nog dingen als creativiteit en diversiteit. Ik zit niet te wachten op artiesten die iedere keer hetzelfde trucje flikken. 2 of 3 keer is nog leuk, mits de nieuwe tracks beter zijn dan de oude. Maar daarna zie ik het gewoon als uitmelken. Een eigen sound hebben oke, maar tracks maken die altijd maar op elkaar lijken, nee.

Het doel moet ook helemaal niet zijn om het commentaar beter te maken. Als mensen zich ergens aan storen, mogen ze dat net zo goed uiten, bovendien is dat veel interessanter dan " :worship: " of " (L) (L) ". Als je er niet tegen kunt dat mensen ook negatief over producers praten, dan moet je niet verder lezen dan de openingspost, want daar staan alle feitjes die je wilt weten.


Ze mogen hun commentaar uiteraard posten, moet het wel zinnig en terecht zijn.

commentaar is toch een mening, dus dan is t volgens die personen altijd terecht en zinnig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Dus als zatox het doet, mag ran-d het ook >.<
Zatox krijgt daar net zo goed commentaar op.


Ik snap zijn punt wel, elke producer heeft zeg maar een emmer die vol loopt met water naarmate die hetzelfde doet en uiteindelijk loopt dat over.
Zatox bv was in de tijd voor de E.P. van Poltergeist een producer die veel kon maken, na die release ging dat door en op gegeven moment zeiden mensen "Nee."
Ran-D kon opzich ook wel vaak met hetzelfde weg komen (overigens vak wel bij dezelfde personen, opvallend genoeg >.< ). Zijn buffer stroomt nu ook een beetje over.
B-Front bv, voel ik ook al enige druppeltjes hier en daar over de emmer heen klotsen, maar over algemeen pikken de mensen van hem het nog wel.
Brennan Heart heeft inmiddels volledige zwembaden over laten lopen, maar hij houdt nu eenmaal van baantjes trekken blijkbaar.

Zo heeft elke producer wel zulke dingen, dus snap wel wat hij ongeveer probeert te zeggen, alleen hij brengt het heel slecht :lol:


En jij snapt precies wat ik bedoel met wat ik op pagina een van dit topic heb gepost.
Althans, we zitten denk ik op een lijn (dat met die emmer die vol loopt).
Ik heb overings geen moeite met dat Ran-D of wie dan ook elke keer hetzelfde doet,
maar saai en eenvoudig wordt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kvind rap in hardstyle meestal welleuk, net als dit. en melo is ook mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:40 
 
Artiest

vind PP wel wat beter worden de laatste tijd, int begin vond ik 't maar saaie simpele nu-style, nu beginnen ze wel vet te worden wat melodien en kicks betreft

wat ran-d betreft... :/ hiphop vocals en raw kicks hebben we nou wel genoeg gehad (zelfs in 2007 nog een overkill aan gehad)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
vind PP wel wat beter worden de laatste tijd, int begin vond ik 't maar saaie simpele nu-style, nu beginnen ze wel vet te worden wat melodien en kicks betreft

wat ran-d betreft... :/ hiphop vocals en raw kicks hebben we nou wel genoeg gehad (zelfs in 2007 nog een overkill aan gehad)


Dus Ghostclass en Overclipping waren allemaal Nu-Style tracks en Bassboom niet?

Maar deze track weet me echt niet te overtuigen, kom om Ran-D verras ons weer eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:56 
 
Artiest

Timmer schreef:
Pithune schreef:
vind PP wel wat beter worden de laatste tijd, int begin vond ik 't maar saaie simpele nu-style, nu beginnen ze wel vet te worden wat melodien en kicks betreft

wat ran-d betreft... :/ hiphop vocals en raw kicks hebben we nou wel genoeg gehad (zelfs in 2007 nog een overkill aan gehad)


Dus Ghostclass en Overclipping waren allemaal Nu-Style tracks en Bassboom niet?

Maar deze track weet me echt niet te overtuigen, kom om Ran-D verras ons weer eens ;)

waar zie je me bassboom noemen?

ik heb t meer over tracks als Universe en Bass Mechanics :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het gaat hier trouwens om de nieuwe plaat van Gunz4Hire en niet om Ran-D als ik het goed begreep :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die even ran-d (ook gunz for hire) beu is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Ben ik de enige die even ran-d (ook gunz for hire) beu is ?

Niet bepaald :P

Komende feesten blijf ik ver uit Ran-D's buurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Ben ik de enige die even ran-d (ook gunz for hire) beu is ?

Niet de enige, maar ik hoor er zeker niet bij.
Wát een producer!
Voor ieder wat wils bij Ran-D.
Zijn screeches zijn ALTIJD heel dik, zijn setjes zijn gekenmerkt door een hele mooie opbouw.
Eerste half uur is meestal rustig beginnen, met de betere melodieuze nummers zoals Future Shock.
Laatste half uur bij hem is gewoon standaard snoeihard beuken!

Adaro vind ik ook een held!
Zijn stijltje vind ik nóg ietsjes vetter dan die van Ran-D, en hij is ook niet bang om het gas er flink op te gooien in zijn sets :worship:
Ook hij produceert zeer divers, van de donkerste nummers met heerlijke screeches en dikke kicks tot goede mainstream platen.
De drive die beide producers in hun platen kunnen leggen vind ik persoonlijk ongekend.
2 van de meest getalenteerde producers als je het mij vraagt!

On-Topic: Deze track vind ik toch wel erg vet, maar het niveau Under Attack/Struggle for Existence halen ze hier niet mee (al is dat bijna onmogelijk voor mij, zijn 2 van de beste platen ooit!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Voor ieder wat wils bij Ran-D.

Juist niet, voor Ran-D geldt je houdt van zijn sound of je houdt er niet van. De mensen die de platen van Ran-D leuk vinden, vinden ze vaak bijna allemaal mooi, en degene die twee willekeurige platen van hem kut vind, vind ze allemaal kut. Hij is wat dat betreft helemaal niet divers. Hoewel de ene track vrolijk is en de andere duister, de kicks, screeches, soort melodie en vocals lijken altijd op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals van Under Attack, Son of Torture & Gangster's Don't Dance (om maar 3 platen te noemen) lijken naar mijns inziens helemaal niet op elkaar.

En jij bent sowieso een geval apart, want jij vind vrijwel niks wat er tegenwoordig gemaakt wordt mooi.

Denk dat er nog genoeg mensen zijn die platen als Struggle for Existence/ Inner Child/ Under Attack/ Crossroads super vinden, en platen als Gangster's Don't Dance/ Feel my Fire/ Skills net iets minder vinden (vind ik zelf overigens ook).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vocals van Under Attack, Son of Torture & Gangster's Don't Dance (om maar 3 platen te noemen) lijken naar mijns inziens helemaal niet op elkaar.

En jij bent sowieso een geval apart, want jij vind vrijwel niks wat er tegenwoordig gemaakt wordt mooi.

Denk dat er nog genoeg mensen zijn die platen als Struggle for Existence/ Inner Child/ Under Attack/ Crossroads super vinden, en platen als Gangster's Don't Dance/ Feel my Fire/ Skills net iets minder vinden (vind ik zelf overigens ook).

hahah er zit een groot verschil tussen platen net iets minder vinden en ze kut vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De kicks zijn in de platen van de laatste 1-2 jaar bijna allemaal min of meer hetzelfde.
De vocals zijn 4 van de 5 keer van Ran-D, zijn vrijwel altijd 'stoer' en spelen altijd een grote rol in de track.

Dat jij de ene track beter vind dan de ander heeft te maken met de uitwerking en niet met de verschillende sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:39 
 
Hardtraxxer

elke keer al hoor ik: Put it on represent!
denk ik elke keer dat er: Domination cmon! erachter komt.
Beetje jammer:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Daveytl schreef:
Vocals van Under Attack, Son of Torture & Gangster's Don't Dance (om maar 3 platen te noemen) lijken naar mijns inziens helemaal niet op elkaar.

En jij bent sowieso een geval apart, want jij vind vrijwel niks wat er tegenwoordig gemaakt wordt mooi.

Denk dat er nog genoeg mensen zijn die platen als Struggle for Existence/ Inner Child/ Under Attack/ Crossroads super vinden, en platen als Gangster's Don't Dance/ Feel my Fire/ Skills net iets minder vinden (vind ik zelf overigens ook).

hahah er zit een groot verschil tussen platen net iets minder vinden en ze kut vinden :lol:

Ik bedoel eigenlijk dat in mijn geval 'iets minder' toepasselijk is, maar er zijn ook veel mensen die dat gewoon kutplaten vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
wootum schreef:
Ik vind hem niet echt super ofzo, maar hij luistert opzich wel lekker weg. Hij heeft wel een hele lekker outro. Maar hoop dat er weer een keer iets uitkomt ala UA/Struggle.

Hunter of the Dark valt wat mij betreft in dat straatje thuis en moet nog gereleased worden (staat wel al op een aantal cd's en het A2 Album)... Maar daar mogen er nog wel een paar van komen indd! :D


Heb je gelijk in, maar dat is een Solo-productie van Adaro. Wil er alleen mee zeggen dat ik niet hoop dat die live-act van hun de kant op gaat als Gangsters Don't Dance, Put It On (mogen er best af en toe tussen zitten). Maar ik zie het liefst dat ze gevarieerd blijven produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Platen zoals Under Attack, Crossroads, Struggle For Existence ... vind ik dan wel weer gruwelijk.

Gangsters dont dance is wel ok.

Deze plaat vind ik gewoon niets aan ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik wil niet zeuren, maar echt breed gaat Ran-D niet te werk, z'n platen lijken veel op elkaar. er wordt wel wat gevarieerd, maar voor ieder wat wils is echt geen sprake.
put it on weet me net als gangsters don't dance niet echt te boeien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsters Dont Dance vind ik gewoon een lekker nummer; deze moet ik eerst live horen voor een oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



@ 45.20

Luisterd lekker weg, maar toch beetje een matige track van Gunz 4 Hire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hij klonk live echt superdik afgelopen zaterdag bij Freshtival :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind m heel vet! :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks