Geweren voor hier,, niet echt coole naam man
Ook een niet zo coole vertaling manDonkey controller wrote:Geweren voor hier,, niet echt coole naam man
Ook een niet zo coole vertaling manDonkey controller wrote:Geweren voor hier,, niet echt coole naam man
Almighty wrote:Ook een niet zo coole vertaling manDonkey controller wrote:Geweren voor hier,, niet echt coole naam man
Ik wist wel dat ik de vocals ergens van herkende!Taxi wrote: View on YouTube
Dit dusG1LL wrote:Ben van deze track gaan houden! Live komt deze echt 10 x beter tot z'n recht dan thuis
Klopt. Echt een party-track! Hoog hit-potentieel ook, hoger dan Gangsterz Don't Dance...G1LL wrote:Ben van deze track gaan houden! Live komt deze echt 10 x beter tot z'n recht dan thuis
+1Khadber wrote:Mooie track inderdaad! De breakbeat in de break vind ik ook wel erg vet! Hoog party-gehalte.
Na paar keer luisteren is deze echt aan me gaan kleven. Wat bevat deze track zo gruwelijk veel energie!dawasiknie wrote:Klopt. Echt een party-track! Hoog hit-potentieel ook, hoger dan Gangsterz Don't Dance...G1LL wrote:Ben van deze track gaan houden! Live komt deze echt 10 x beter tot z'n recht dan thuis
Almighty wrote:Ook een niet zo coole vertaling manDonkey controller wrote:Geweren voor hier,, niet echt coole naam man