Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Artiest: Gunz 4 Hire

Track(s): Put It On

Sample/video:

View on YouTube
Last edited by CaptainObvious69 on 31 Jul 2011 18:10, edited 3 times in total.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Meer hiphop dan hardstyle...
T
Toen ik deze gister hoorde ging ik uit me plaat :drool: :love:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Of je het wilt of niet, na het festival seizoen kotst iedereen Ran-D uit ben ik bang.
Beetje zelfde verhaal als Psyko Punkz vorig jaar, alleen Ran-D heeft meer plaatjes...
Komt denk ik door alle commentaar wat iedereen geeft (met name mbt vocals) en beinvloedbaar is!
(En ja, kom maar op met het commentaar richting mij)

OT: Vind dit niet hun sterkste plaat, wel leuk om zo nu en dan eens voorbij te horen komen.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Schijtvocals , maar wat een kicks :thumbsup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik wacht wel op HQ.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Van wat ik er van kan horen (dus mening puur op eerste impressie); Hele vette melo en vette anti (2e climax?), alleen de vocals vind ik echt niet vet passen in dit nummer. Dit is de 2e keer dat ik een vocal van Ran-D af keur (collab met Frontliner). Meestal vind ik zijn vocals heel vet en goed uitgewerkt en ook iets toevoegen aan de sveer van de track, maar in dit geval vind ik dat hij de vocals weg hat mogen laten. :thumbup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Klinkt saai
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Het lijkt wel op een PP plaat.
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Nikkel wrote:Of je het wilt of niet, na het festival seizoen kotst iedereen Ran-D uit ben ik bang.
Voor degene die veel festivals afgaan wel idd, ran-d wordt gewooon te veel geboekt. en dan worden z'n setjes langzamerhand standaard.
Als hij wat meer variatie in z'n sets gooit blijft hij mij wel boeien. Neem een voorbeeld aan b-front:D

Maargoed over deze track:
Ik vind hem so far wel lekker klinken eigenlijk, maar kan er nog niet supergoed over oordelen.
eerst wat vaker horen en in hq
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
sjuul wrote:
Nikkel wrote:Of je het wilt of niet, na het festival seizoen kotst iedereen Ran-D uit ben ik bang.
Voor degene die veel festivals afgaan wel idd, ran-d wordt gewooon te veel geboekt. en dan worden z'n setjes langzamerhand standaard.
Als hij wat meer variatie in z'n sets gooit blijft hij mij wel boeien. Neem een voorbeeld aan b-front:D
Ik wil je toch nog even off topic aanvullen! :P
Check alle DJ sets die worden neergezet door alle DJ's. Het is voortaan eigen belangen voorop.
Vroeger zat er meer variatie in de sets en nu alleen maar van de DJ zelf. Beginnen steeds meer
op een Livesets te lijken... (Geldt voor alle DJ's in het algemeen).

Nu inderdaad weer terug naar Gunz 4 Hire - Put It On!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Wat zitten ze der nu weer een Datsik nummer door te mixen ? Of hoort dat bij de track ?
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Beetje zelfde verhaal als Psyko Punkz vorig jaar, alleen Ran-D heeft meer plaatjes...
Komt denk ik door alle commentaar wat iedereen geeft (met name mbt vocals) en beinvloedbaar is!
(En ja, kom maar op met het commentaar richting mij)

OT: Vind dit niet hun sterkste plaat, wel leuk om zo nu en dan eens voorbij te horen komen.
bij PP was dat voor hun toch softe en zomerse karakter, en dat heeft dit niet imo..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik hoor eerlijk gezegd weinig verschil tussen Ran-D en PP platen. De insteek is vaak hetzelfde.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik ben Ran-D op dit moment nog niet beu, maar het moet inderdaad niet teveel van hetzelfde worden.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Kepro wrote:Het lijkt wel op een PP plaat.
idd erg jammer, hopelijk maken ze niet nog meer van deze plaatjes
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Kicks klonken vannacht als iets verbeterde Psyko Punkz kicks.

Verder weer een anti zoals we gewend zijn en die hiphop/rap bende er door was ook geen feest :(

Erg jammer, Gunz4Hire is voorlopig iets waar ik totaal niet bij hoef te zijn.
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Lekker plaatje, ging flink los gisteren bij Intents Festival toen deze werd gedraaid! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Live zal hij vet zijn met die vocal zo, maar hier thuis erger ik me daaraan helaas.
Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Heb em tot nu toe zelf ook nog maar enkel thuis gehoord maar volgens mij klinkt ie wel lekker live ^^
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Gunz For Hire, de nieuwe Psyko Punkz. Wie verzint dit soort diep trieste texten in godsnaam?
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
XtD wrote:Gunz For Hire, de nieuwe Psyko Punkz. Wie verzint dit soort diep trieste texten in godsnaam?
Idd, diep triest!
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Vind hem wel tof, ik vind rap vocals juist wel tof. En een keer niet Ran-D's eigen stem.
Wel erg toevallig dat ik deze vandaag de hele dag heb zitten luisteren. (Stond gister trouwens bij B-Front en Donkey Rollers dus bedacht me niet door deze track om onderstaand nummer te luisteren ;) )
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
@Taxi
die vocals kwamen mijn idd ook al bekent voor :thumbup:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Millard Fillmore wrote:Meer hiphop dan hardstyle...
hardhop xD

vind deze plaat 3x niks.. beetje ongeinspireerd.